Din punct de vedere al designului, partea frontală este cel mai mult schimbată, întrucât aceasta a fost coborâtă pentru a respecta noul regulament tehnic. În plus, la fel ca şi alte echipe, Ferrari a îngustat puternic monopostul în partea din spate, element care permite o forţă de apăsare aerodinamică mai mare.
Aripa spate a suferit de asemenea modificări intensive cu scopul de a oferi o stabilitate mai bună în viraje şi pentru a genera un efect mai bun al sistemului DRS pe liniile drepte. De asemenea, Ferrari a introdus modificări şi la suspensii, pentru ca acestea să lucreze mai bine cu pneurile Pirelli.
Ferrari speră să revină în lupta pentru cele două titluri mondiale şi l-a adus la echipă pe Sebastian Vettel, care îl înlocuieşte pe Fernando Alonso.
Germanul a acceptat o provocare majoră, însă va avea însă o misiune dificilă după parcursul modest al echipei din ultimii ani. Cvadruplul campion mondial îl va avea drept coechipier pe Kimi Raikkonen, care a avut parte de un sezon modest în 2014 din cauza faptului că nu s-a adaptat la specificaţiile monopostului."Spatele monopostului este foarte diferit faţă de 2014, pentru că este mult mai îngust. Am reuşit asta prin munca în tunelul de vânt, dar şi datorită designului, şi am găsit un radiator care este mult mai eficient. Pentru fiecare centimetru pătrat al radiatorului am fost capabili să extragem o răcire mai bună", a explicat James Allison, directorul tehnic al Scuderiei Ferrari.
Monoposturi de Formula 1 pentru 2015:
▶ Williams FW37: primele imagini
▶ Lotus E23 Hybrid: primele imagini
▶ McLaren MP4-30: primele imagini
▶ Mercedes W06 Hybrid: primele imagini
▶ Toro Rosso STR 10: primul clip video
▶ Force India: culorile monopostului
Ghidul lansărilor noilor monoposturi:
▶ Red Bull Racing - 1 februarie
Ghidul sesiunilor de teste:
▶ Jerez - 4 februarie
▶ Barcelona - 19-22 februarie
▶ Barcelona - 26 februarie - 1 martie
Via Ferrari
pana acuma cei de la williams au reusit un design cat de cat estetic
dar sa speram ca SF15T este mai performant in comparatie cu MBW06 decat a fost F14T fata de MBW05
Forza Rossa!!!!
Ce motor are acuma ?
F1 erau cand aveau motor V12, V10... sau cel mult V8, acuma daca au cu 4 cilindrii sau v6, ca nu mai sunt la curent, sunt foarte nasoale. Se aud urat comparativ cu muzica produsa in anii 00.
O sa ajungem sa vedem F1 in viitor cu motor 0.9 TWIN AIR, 0.9TCE si 1.0 ecoboost.
Eu nu ma mai uit la F1 de vreo 2 ani. Pana atunci eram un mare fan si nu ratam nici o duminica pe TVR 1 fara sa vad F1, lasam orice treaba deoparte.
Numa mie mi se pare ca aveau probleme mult mai importante la motorul ala decat racirea?