Fostul campion mondial a admis recent că stilul său de pilotaj nu se potriveşte cu caracteristicile monopostului, însă directorul tehnic James Allison este convins că finlandezul va remedia aceste probleme într-un interval scurt de timp.
"Kimi lucrează extrem de bine cu echipa, colaborează cu inginerii şi ne ajută să împingem monopostul mai departe. Are clasă şi sunt sigur că vom vedea rezultate pe circuit într-un interval scurt de timp.
Am avut un nivel extraordinar de performanţe cu Fernando Alonso, reuşind să obţină fiecare punct posibil din fiecare oportunitate posibilă", a declarat el.Ferrari se prezintă la Marele Premiu al Spaniei de la sfârşitul acestei săptămâni după două rezultate contradictorii. În Bahrain, echipa a terminat pe locurile nouă şi 10, pentru ca în China să obţină primul podium al sezonului. Allison crede însă că ar fi eronat să judece performanţa monopostului pe baza rezultatelor dintr-o anumită cursa.
"Învăţăm cum să obţinem mai multă performanţa din acest nou set de reguli şi sperăm să facem monopostul mai competitiv. Cheia pentru un sezon de succes este să îmbunătăţim monopostul la fiecare cursă. Dacă putem face asta şi putem aduce noi performanţe la fiecare dintre aceste curse, vom face paşi înainte. Iar asta va defini adevăratul F14 T, nu o singură cursă", a adăugat el.
Presa italiană susţine că una dintre cauzele performantelor modeste ale celor de la Ferrari este designul monopostului.
Mai exact, plăcile exterioare ale caroseriei sunt înguste şi afectează forţa de apăsare aerodinamică.Via Ferrari
De ce un titlu mai bombastic decit e cazul?
Toata lumea din jurul echipei doreste ca si Kimi sa aiba rezultate. Este ceva normal si necesar.
Nimic deosebit in asta.
Hai .... SI tu Kimisor :))
Sper ca Raikkonen sa faca din F1 prioritatea sa si sa demonstreze ca mai poate fi rapid.
Cei doi piloti Ferrari nu trebuie sa fie in aceeasi secunda ca sa ne dam seama care e mai bun(cu toate ca nu ne ajuta la nimic), ci faptul ca Alonso ii da o secunda lui Raikkonen demonstreaza clar superioritatea spaniolului la toate capitolele.
Si acum e intrebarea - ce echipa investeste 15 mil. intr-un pilot care termina pe 10 si nu se intelege cu monopostul si mai are si 35 de ani? O echipa plina de prosti ca Ferrari. Nu cred ca demisia lui Domenicali e suficienta. Revenirea lui Raikkonen e o alta greseala de-a lui Montezemolo, dupa ce l-a lasat pe Schumacher sa se retraga in 2006, dupa ce l-a pastrat pe Massa in detrimentul lui Kimi. Nu zic ca Montezemolo ar trebui sa plece, dar cred ca in jurul sau are oameni care-l sfatuiesc gresit.