Scopul declarat este de a evita ca piloţii care ajung în ultima parte a calificărilor să rămână în garaj pentru a conserva pneurilor, întrucât regulamentul actual îi obligă să înceapă cursa cu setul de cauciucuri cu care au stabilit cel mai bun timp în Q3.
Potrivit publicaţiei italiene Autosprint, echipele au ajuns deja la un acord în privinţa schimbărilor care vor avea loc, iar acestea sunt în număr de cinci:
▶ piloţii care ajung în ultima parte a calificărilor vor utiliza un set suplimentar de pneuri "option", cea mai moale compoziţie dintre cele două disponibile pentru Marele Premiu respectiv;
▶ piloţii care ajung în Q3 vor începe cursa cu setul de pneuri cu care au stabilit cel mai bun timp în a doua parte a calificărilor;
▶ piloţii care nu ajung în Q3 vor primi de asemenea un set suplimentar de pneuri "option", însă nu este clar dacă acesta va fi folosit în cursă;
▶ durata ultimei părţi a calificărilor va fi extinsă de la 10 la 12 minute, pentru a permite fiecărui pilot să poate ieşi de două ori pe circuit;
▶ durata primei părţi a calificărilor va fi micşorata de la 20 la 18 minute, pentru ca durata totală a calificărilor să rămână neschimbată.
Via Autosprint
Comentarii (4)