Echipele au aprobat patru sesiuni de teste în timpul sezonului pentru 2014

de Daniel Popescu
Duminica, 09.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Formula 1 va avea patru sesiuni de teste de câte două zile în timpul sezonului 2014, care se vor desfăşura pe circuite din Europa.

Esential 4 sesiuni de teste vor avea loc in timpul sezonului in 2014
2 zile va avea fiecare sesiune de teste din timpul sezonului 2014
21 de curse ar putea avea calendarul Formulei 1 in 2014
Echipele au aprobat duminică cu majoritate simplă revenirea testelor în Formula 1 în timpul sezonului, urmând să fie ratificate de FIA după aprobarea finală a Consiliului Mondial.

Planul trasat de echipe prevede organizarea a patru sesiuni de teste de câte două zile care vor avea loc în zilele de marţi şi miercuri în continuarea unor Mari Premii de pe anumite circuite.

Echipele nu au ajuns încă la un acord cu privire la circuitele care vor găzdui testele, însă publicaţia Autosport susţine că principalele favorite sunt Barcelona, Silverstone, Hungaroring şi Spa-Francorchamps.

Testele în timpul sezonului au fost interzise prin regulament începând din 2009 ca măsură drastică pentru reducerea costurilor în contextul crizei financiare, însă Ferrari a susţinut permanent ideea unor evaluări pe parcursul anului.

De asemenea, Pirelli a avertizat că rămânerea în Formula 1 ca furnizor de pneuri depinde de existenţa unor sesiuni de teste în care să poată evalua corespunzător anumite cauciucuri.

Sezonul 2014 se anunţă astfel unul dintre cele mai bogate în evenimente din istoria  recentă a Formulei 1. Sezonul va începe cu o sesiune de teste la Jerez la jumătatea lunii ianuarie, va continua cu teste inclusiv în Bahrain, va avea patru sesiuni de evaluare în timpul sezonului, iar calendarul va avea un număr record de 21 de curse.

Via Autosport

Comentarii (2)

  • hoooopa,asta da stire! Cred ca RBR ar trebui deja sa inceapa sa-si faca probleme....clar,producatorii de motoare (Ferrari,Mercedes,Renault,etc) au din start un avantaj....dar vedem...
    4 2
  • Ce rahat. De ce naiba sa faci 4 teste unul dupa altul, aproape. Ce rost are? Nu mai bine se face un test la 5 curse? Ca sa fie o dezvoltare constanta, gen Bahrain, Silverstone, Monza si Japonia(ca exemplu).
    Plus ca daca vor testa in Ungaria, vor avea cu siguranta o vacanta mai mica. Cel putin cu o saptamana. Pentru ca au nevoie de timp ca sa inteleaga testele. Si dupa ce ca abia au o luna de vacanta, sa mai reduci si din aia... mi se pare exagerat de mult. Mai ales ca la anul vor fi 21 de etape. 21... Mi se pare inuman sa alergi 21 de etape. Peste cativa ani vom avea curse in fiecare saptamana. Daca la fiecare cursa vor fi 300 de km(in medie), asta inseamna 6300 de km pe an. peste 6000 de km parcursi dincolo de limite. Isi merita salariile alea uriase. Sau macar sa reduca durata unei curse.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru