Planul trasat de echipe prevede organizarea a patru sesiuni de teste de câte două zile care vor avea loc în zilele de marţi şi miercuri în continuarea unor Mari Premii de pe anumite circuite.
Echipele nu au ajuns încă la un acord cu privire la circuitele care vor găzdui testele, însă publicaţia Autosport susţine că principalele favorite sunt Barcelona, Silverstone, Hungaroring şi Spa-Francorchamps.
Testele în timpul sezonului au fost interzise prin regulament începând din 2009 ca măsură drastică pentru reducerea costurilor în contextul crizei financiare, însă Ferrari a susţinut permanent ideea unor evaluări pe parcursul anului.
De asemenea, Pirelli a avertizat că rămânerea în Formula 1 ca furnizor de pneuri depinde de existenţa unor sesiuni de teste în care să poată evalua corespunzător anumite cauciucuri.Sezonul 2014 se anunţă astfel unul dintre cele mai bogate în evenimente din istoria recentă a Formulei 1. Sezonul va începe cu o sesiune de teste la Jerez la jumătatea lunii ianuarie, va continua cu teste inclusiv în Bahrain, va avea patru sesiuni de evaluare în timpul sezonului, iar calendarul va avea un număr record de 21 de curse.
Via Autosport
Plus ca daca vor testa in Ungaria, vor avea cu siguranta o vacanta mai mica. Cel putin cu o saptamana. Pentru ca au nevoie de timp ca sa inteleaga testele. Si dupa ce ca abia au o luna de vacanta, sa mai reduci si din aia... mi se pare exagerat de mult. Mai ales ca la anul vor fi 21 de etape. 21... Mi se pare inuman sa alergi 21 de etape. Peste cativa ani vom avea curse in fiecare saptamana. Daca la fiecare cursa vor fi 300 de km(in medie), asta inseamna 6300 de km pe an. peste 6000 de km parcursi dincolo de limite. Isi merita salariile alea uriase. Sau macar sa reduca durata unei curse.