Principalele propuneri vizează o creştere a puterii motoarelor la 1000 de cai putere, interzicerea utilizării tunelelor de vânt, restructurarea plăţilor către furnizorii de motoare şi chiar o reevaluare a modului în care sunt împărţiţi banii între echipe. În plus, Grupul de Strategie va vota şi în privinţa creşterii lăţimii pneurile de pe puntea spate de la 375 la 425 de milimetri.
Totuşi, principala propunere care va fi votată este legată de utilizarea a cinci motoare pe sezon fără să existe penalizări, cu unul mai mult decât actualul regulament. Pentru această decizie este nevoie de acordul unanim al echipelor, iar Force India, Lotus şi Williams şi-au exprimat deja dezacordul în această privinţă.
Publicaţia britanică Autosport susţine că Bernie Ecclestone, în calitate de reprezentant al Formula One Management (FOM), se va alia cu Jean Tost, preşedintele FIA, pentru a forţa adoptarea unor schimbări radicale în regulamentul tehnic. Ambele părţi deţin câte şase voturi în cadrul Grupului de Strategie, în timp ce echipele au împreună doar şase voturi.
Prin urmare, o alianţă între cele două părţi ar strânge 12 voturi, două treimi din cele 18 disponibile.Via Reuters
Din pacate nu am gasit cand a inceput aceasta intelegere.
1. Dezvoltarea motoarelor pentru 1000 de cai putere rezulta automat crsterea costurilor de dezvoltare. Asta se abte cap in cap cu propunerea de reducere a csoturilor. Ce cosntructor o sa dezvolte motoare din buzunarul prorpiu?
2. Interzicerea tunelelor de vant - ce ii cu gluma asta?:))) Pe langa faptul ca is limitate la 30 de ore pe saptamana (cumulat cu CFD) acuma le scot complet. Macar daca ar scoate limita de la CFD ( ce costuri are un soft de calcualtor sa fie rualt non-stop?:)))
3. Restructurarea platilor - Cum poti impune la cineva ce si cu cat sa iti vanda?
4. Si cu bani pentru echipe. oameni trebe sa inteleaga ca primesti in functie de cat produci pentru sport. Ferrari primeste mai mult pentru ca lumea vrea sa vada Ferrari. Cine ar plati pentru o batalie Manor vs Sauber?. Daca ar fi imaprtiti egal am avea 20 de echipe care ar astepta la rand sa concureze pe banii de la FIA indiferent de locul pe care ar termina la sfarsitul sezonului. Uni ar face chiar profit din asta
@noname00, da, si Jenica a mers pe aceeasi linie. Hai sa nu mai dam vina pe predecesori daca le ducem mai departe greseala