Cu toate acestea, tocmai această alegere de design reprezintă una dintre cauzele pentru care Ferrari înregistrează un parcurs mai degrabă modest în prima parte a acestui sezon.
Informaţia a fost dezvăluită de o sursă anonimă de la Maranello pentru publicaţia italiană Autosprint, care afirmă că acesta este motivul pentru care Fernando Alonso şi Kimi Raikkonen au probleme cu stabilitatea monopostului în virajele lente ale circuitelor.
De altfel, exact aceeaşi problemă a întâmpinat şi Sauber în prima parte a anului trecut, care a beneficiat de asemenea de plăci exterioare înguste prin sacrificarea forţei de apăsare aerodinamică.
O altă problemă pentru echipă este performanţa motorului dezvoltat de Ferrari.
Potrivit surselor Autosprint, Ferrari pregăteşte o soluţie pentru rectificarea problemei prin introducerea unor placi exterioare pentru caroserie mai largi, care vor fi evaluate în antrenamentele libere din cadrul Marelui Premiu al Spaniei.Via GrandPrix247
Partea grava,in opinia mea,e ca nu reusesc sa revina pe parcursul anului,macar cu imbunatatiri vizibile,daca nu cu rasturnari de situatie....
cred ca ceilalti sunt de vina, ca nu inteleg ca ei nu sunt in lupta pentru titlu mondial si nu se dau la o parte, asa cum a facut petrov