Carlos Sainz va concura pentru McLaren în sezonul 2019 în locul lui Alonso. Coechipierul său va fi anunțat "în timp util"

de Daniel Popescu
Joi, 16.08.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
McLaren a anunțat semnarea unui contract cu Carlos Sainz pentru sezonul 2019 al Formulei 1. Spaniolul îl va înlocui astfel pe Fernando Alonso, în timp ce Lando Norris, Esteban Ocon și Stoffel Vandoorne luptă pentru al doilea loc.

McLaren a reacționat rapid la decizia lui Fernando Alonso de a se retrage din Formula 1 la sfârșitul acestui sezon și a anunțat deja numele înlocuitorului său.

Astfel, Carlos Sainz Jr. a semnat un contract multianual cu echipa britanică, care nu a confirmat însă durata exactă a acordului. Spaniolul este în prezent sub contract cu Red Bull și a fost împrumutat la Renault, iar McLaren a așteptat o confirmare din partea echipei austriece că îl poate achiziționa pe fiul fostului campion mondial de raliuri Carlos Sainz.

"Sunt încântat să pot confirma în sfârșit că voi fi pilot McLaren începând din sezonul 2019. Am urmărit asta de ceva timp și sunt foarte entuziasmat de acest nou capitol în cariera mea", a declarat el.

Acordul celor de la Red Bull de a-l elibera pe Sainz reprezintă o confirmare indirectă că echipa austriacă a decis să-l înlocuiască pe Daniel Ricciardo cu Pierre Gasly, care în prezent concurează la Toro Rosso. Un anunț pe acest subiect ar putea fi iminent, întrucât Red Bull nu are în vedere un alt pilot care să îl acompanieze pe Max Verstappen.

Pe de altă parte, McLaren nu a anunțat încă cine va fi coechipierul lui Sainz.

Șansele lui Stoffel Vandoorne de a-și păstra locul la echipă sunt destul de reduse ca urmare a lipsei de rezultate. În plus, echipa analizează în prezent alte două opțiuni atractive: pilotul de rezervă Lando Norris în vârstă de numai 18 ani care ocupă locul 2 în Formula 2 și Esteban Ocon, care a înregistrat o serie de curse bune pentru Force India în prima parte a acestui sezon.

Via McLaren

Comentarii (15)

  • SIMPLE MINDS
    Numele apasa greu pe umerii juniorului...
    10 3
  • Nu stiu de ce e asa "incantat" - va pilota o masina mai slaba decat cea actuala.
    12 4
  • @ Radu--Ai intrat tu in in woking si-ai descoperit ca monopostul Mclaren va fi la fel de slab ca si cel de anul asta? esti tare, man..
    5 8
  • @ZZZ: Ai uitat ca @Radu si :@lcr sunt cei mai talentati "ingineri" care "lucreaza" pentru McLaren? Si asta fara sa mentionez ca sunt si "talentati" la jigniri si injurii... desi comentariile lor sunt niste dejectii si nimic altceva.
    3 10
  • iol - eu nu cunosc ,, inginerii'' de pe aici :))
    5 5
  • Cand chiar cei de la McLaren spun ca nu stiu cum sa rezolve deficientele masinii, vin unii, ca ZZZ, sau lol, sa ne dea lectii ! Jenant, ce a spus Radu, ca sa categorisesti spusele lui ca fiind dejectii, lolule ?
    In ultimii ani McLaren au avut "alibiul" motorului Honda, ca sa ascunda deficientele "celui mai bun sasiu de pe grila". Acum nu mai au alibiul si se duc in cap mai repede si mai jos decat au fost, silindu-l pe bietul Alonso sa se retraga ! Crezi tu, ZZZ, ca Alonso s-ar fi retras daca nu ar fi stiut ce-l asteapta la anul ?
    8 2
  • @!!! Nu cred ca ZZZ vine sa dea lectii cuiva, dar perioada proasta prin care trece McLaren cred ca este si din cauza lui Alonso. Sau poate totul este doar o mare problema de comunicare intre ingineri, piloti si echipa manageriala, dar... exact asa s-a intampla si la Ferrari intre 2010-2014... tot cu Alonso in prim plan. Am citit un articol chiar zilele trecute despre cat de complicata si confuza a fost perioada Ferrari pentru Alonso, dar mai ales pentru echipa. Daca cumva exact acelasi lucru s-a intampla si la McLaren?

    Alonso stie foarte bine ca are si partea lui de vina, o sa scrie o carte candva probabil despre perioada McLaren, dar... bine ca se retrage pentru ca dupa un 2014... fatidic, a venit un 2015... umilitor. 2016 si 2017 au fost cam la fel, iar 2018... sa-l ignoram rapid.

    Alonso s-a schimbat dupa sezonul 2007, si poate asta n-am inteles noi fanii lui. Sansa lui sta in Indy, unde sper sa concureze macar 1-2 sezoane intregi.

    Radu se dadea mare fan Mercedes luna trecuta, anul trecut era fan Ferrari, luna asta este fan McLaren probabil? Schimba echipele... ca cearsafurile sau?
    1 3
  • Eh.. romanii si singurul lucru la care exceleaza "jignirile". Bine ca nu aveti pietre sau pungi cu rahat...
    2 4
  • !!! cei de la Mclaren vorbesc de prezent in timp ce Radu vorbeste de viitor si pare foarte sigur..Nu stiu de ce s-a retras Alonso si nu am de gand sa fac speculatii.
    3 3
  • !!! si indiferent de performantele monopostului Mclaren de anul viitor era nevoie de un pilot si sainz cred ca n-a fost fortat sa aleaga Mclaren
    3 2
  • McLaren au o masina net superioara celei din sezonul trecut, si ceva mai multe puncte comparativ cu 2015 si 2017 (dezastru pe toata linia...), pana la finalul sezonului actual au toate sansele sa depaseasca punctele castigate in 2016, singurul sezon in care Honda a avut un motor cat de cat decent.

    Personal cred ca pentru Alonso asa ceva nu a fost suficient, pur simplu a preferat sa se concentreze pe Indy unde sper ca va concura cel putin unul, poate chiar doua sezoane intregi.

    Dar... ce monopost vor avea in sezonul viitor si cat de bun o sa fie, vedem dupa primele 3-4 curse... din 2019. Cumva cred ca o sa fie mai bun ca cel din sezonul actual, la fel cum cred ca o sa fie ceva mai multa liniste in echipa, poate si o cooperare mai buna intre echipa de design si echipa de dezvoltare. iar venirea lui Sainz este un pas inainte, Alonso de prin 2011 pare foarte dezamagit de F1 in general, de Ferrari si McLaren in particular. Perioada de la Ferrari a fost o mare dezamagire pentru Alonso, o foarte mare dezamagire pentru fani si probabil o bucurie pentru cativa care au postat mai sus. (am spus probabil :P)
    2 2
  • Cum anunta Alonso ca se retrage, cum apar fanii lui. Nu-mi aduc aminte sa fi avut la fel de multi fani nici in perioada Ferrari nici dupa, in perioada actuala McLaren... desi marea majoritate nici nu cred ca sunt fani Alonso ci doar falsi fani, care posteaza la misto.
    1 4
  • @ZZZ Evident ca nimeni nu l-a fortat pe Sainz sa aleaga McLaren ! Totusi am un mic semn de intrebare. Daca la Renault il aveam deja semnat pe Hulkenberg si aparuse Ricci, daca la RBR il aveam deja semnat pe Max, care se spune ca nu-l vrea pe Sainz, atunci Sainz unde s-ar fi putut duce in afara de TR, unde a mai fost si unde stie viata de valet si tester al echipei mari ?
    Raman la parerea ca Alonso a plecat stiind ca la McLaren sunt sanse mari sa urmeze un an mai dificil ca acesta. Sasiul lor este varza, trebuie unul nou, plus dezvoltare si nu mai au timp, in doi ani se schimba iar totul. Nimic nu-i ajuta sa se ridice mai repede, parca totul este impotriva lor.
    2 2
  • @8888
    Or mai fi postat si alti "Radu" pe aici, insa eu sunt fan Ferrari, nicidecum Mercedes. Cand era Alonso la Ferrari, a fost sportul preferat al meu. Si acum sunt alaturi de Vettel si Raikkonen, iar in Belgia astept victoria lui Vettel - nici nu ma gandesc la locul doi.
    5 2
  • @Radu: Sunt macar 3-4 @Radu, si cel putin 5 @lol care posteaza pe aici... nu cred ca @8888 facea misto, dar sigur un alt @Radu este fan Mercedes, si sigur un alt @Radul este foarte ofticat pe Ferrari. De @lol nu zic nimic, din cand in cand... mai sunt si eu injurat... dar stiu ce simti...
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru