Comparativ cu versiunea precedentă dată publicităţii în luna septembrie, calendarul include revenirea surprinzătoare a Marelui Premiu al Coreei de Sud, care a fost prezent în Formula 1 şi în perioada 2010-2013.
Totuşi, evenimentul nu este încă confirmat, iar forul mondial nu a oferit informaţii cu privire la circuitul care ar putea găzdui cursa Anterior, Marele Premiu al Coreei de Sud a fost găzduit de circuitul Yeongam din apropierea localităţii Mokpo, însă numărul scăzut de fani a determinat organizatorii să renunţe la cursă. În prezent, există un proiect pentru o cursă stradală în capitala Seul, însă nu este clar dacă acesta va fi implementat.
Etapa coreeană a fost inclusă în calendar în 3 mai, element care a generat câteva schimbări în structura programului.
Aceasta ar urma să aibă loc cu numai o săptămână înainte de Marele Premiu al Spaniei, ceea ce ar putea genera unele probleme de logistică pentru echipe. În plus, etapele din Bahrain şi China au fost inversate şi vor avea loc la un interval de numai o săptămână.Număr record de 21 de curse
De asemenea, revenirea Coreei de Sud va duce la creşterea numărului de curse de la 20 la 21, ceea ce ar reprezenta un record pentru întreaga istorie a Formulei 1. În schimb, contractele semnate de echipe cu Bernie Ecclestone prevăd existenţa a cel mult 20 de curse în calendarul competiţional.
Cealaltă noutate comparativ cu sezonul 2014 este revenirea Marelui Premiu al Mexicului, cu o cursă care va avea loc în prima zi a lunii noiembrie pe circuitul Herman Rodriguez.
Calendarul Formulei 1 pentru sezonul 2015:
Data | Tara |
15 martie | Australia |
29 martie | Malaysia |
12 aprilie | China |
19 aprilie | Bahrain |
3 mai | Coreea de Sud* |
10 mai | Spania |
24 mai | Monaco |
7 iunie | Canada |
21 iunie | Austria |
5 iulie | Marea Britanie |
19 iulie | Germania |
26 iulie | Ungaria |
23 august | Belgia |
6 septembrie | Italia |
20 septembrie | Singapore |
27 septembrie | Japonia |
11 octombrie | Rusia |
25 octombrie | Statele Unite |
1 noiembrie | Mexic |
15 noiembrie | Brazilia |
29 noiembrie | Abu Dhabi |
Via FIA
Mi-e dor de circuitele din trecut cu gazon pe margin, cu mașinile care ridicau praful în urma lor când ieșeau de pe porțiunea asfaltată, cu tribunele naturale. Acum dacă apare puțin pământ pe circuit, intră SC. Mult mai naturale erau circuitele în trecut. În 94 cred că murea de râs Schumacher dacă-i spuneai că într-o zi va conduce pe un circuit în nocturnă în mijlocul deșertului.