Ajuns la Suzuka, britanicul a afirmat în cadrul unei conferinţe de presă că negociază prelungirea acordului cu McLaren şi, implicit, că nu a luat încă o hotărâre finală.
"Nu vă pot spune mai multe informaţii comparativ cu cursa precedentă. Va trebui să mai aşteptaţi un pic. Eu şi echipa suntem în discuţii bune. Asta este. Sunt multe posibilităţi cu privire la ce se poate întâmpla anul viitor. Atât de multe posibilităţi. Nu am nimic altceva pentru voi", a declarat el.
McLaren a anunţat că va evalua în antrenamentele din cadrul Marelui Premiu al Japoniei o soluţie pentru rezolvarea problemelor la cutiile de viteze din cauza cărora Button şi Fernando Alonso au abandonat în cursă din Singapore.
Daniel Popescu spune că...
Contractul lui Button cu McLaren este unul complicat. Britanicul a rămas la echipă în 2015 doar după ce a acceptat o scădere a salariului anual de la 16 milioane de euro la 11 milioane de euro, însă acordul actual prevede opţiune de prelungire pentru 2016 cu revenire la salariul anterior de 16 milioane de euro.McLaren este reticentă să-i prelungească acordul exclusiv din considerente financiare: comparativ cu sezonul trecut, echipa va pierde circa 20 de milioane de euro doar din drepturile TV, ca urmare a rezultatelor modeste. În plus, se vehiculează că Johnnie Walker, care aduce 20 de milioane de euro pe sezon la echipă, va renunţa la contractul de sponsorizare din cauza prestaţiilor sub aşteptări. O decizie similară este aşteptată şi din partea celor de la Santander, care "varsă" aproape 7 milioane de euro anual în conturile britanicilor.
Ce înseamnă asta? O gaură în buget de 47 de milioane de euro de la un an la altul, un buget cu care Manor supravieţuieşte un sezon întreg. Prin urmare, salariul lui Button este unul prea mare pentru ca McLaren să-şi permită să-l păstreze, astfel că există două variante: echipa ajunge la un acord cu Button pentru un salariu simbolic sau îl promovează pe Kevin Magnussen sau Stoffel Vandoorne pentru un salariu de numai 1-2 milioane de euro.
Ar tebui sa plece si Button si Alonso ... Honda a ruinat McLaren ...
Ce le-o ars pe ei de motoare Honda ... Cu motor MB poate castigau si ei vreo 2-3 curse anul acesta ... dar Ron Denis ii destept, ia moroare Honda pe spe milioane, Alonso pe nspe milioane si iese un r#hat
Honda si Ron Denis au irosit un an din viata a 2 campioni mondiali!!!
Bravo!
Dar stiti ce ...
Forza Ferrari!
#redseason is on!
@ss76 Asta este părerea mea, este mult, mult prea bine plătit pentru ceea ce reușește să facă. Iar Santander am înțeles că-și retrag sponsorizarea pentru McLaren, așa că mă îndoiesc foarte tare că-l vor mai plăti mult timp pe Alonsito.
Cat despre masina Ferrari din acest sezon, Alonso n-a avut nici o treaba cu ea, de fapt Allison i-a ascuns totul despre aceasta masina pentru ca il asteptau sa plece de acolo. Cat despre dezvoltarea masinii, 99% dintre voi nici nu stiti ce inseamna asa ceva, nu ati lucrat nici macar in visele voastre intr-un departament de design, de fapt multi nici n-au trecut de liceu. Masinile sunt desenate, construite integral de ingineri care pleaca de la o idee de baza si prin teste ajung la monopostul pe care il vedem intr-o cursa. Fiecare departament isi aduce propria contributie, sunt 5-6 echipe diferite numai in dept de aerodinamica, una lucreaza la partea din fata a monopostului, una la partea din spate, si una dedesubt, dar desi pare ca fac lucruri diferite, seful dept arata directia de cercetare. Sa vizitati macar un tunel de vant desi n-aveti nici o idee despre ce face sau ce se mananca acest tunel de vant.
Oricum cea mai mare umilita pentru Alonso este ca dupa ce l-au dat afara, baietii de la Ferrari s-au pus pe treaba si au lucrat serios la un monopost, cu care Vettel a adus 3 (trei) victorii intr-un sezon dominat copios de cei de la Mercedes. Asta in timp ce Ricciaro cel mai smecher dezvoltator de monoposturi (asa zic fanii lui) a reusit doar doua podiumuri... trist stiu.
Formula 1 este numai despre tehnica, faptul ca exista un campionat al pilotilor este asa mai misto, ca sa se uite mancatorii de seminte semi-analfabeti care viseaza ca vor termina candva liceul. Formula 1 este 99% monopost si 1% pilot, si asta o sa fie tot timpul, pentru ca sunt masini, dezvoltate si construite de ingineri.
P.S Imi inchipui ce trist este @Mobius, cand vede ca Alonso se zbate pe undeva la un tur de lideri sau mai mult iar Vettel in primele trei locuri. Sa facem o cheta pentru servetele.