Jenson Button a criticat dur comportamentul monopostului cu care a ocupat doar locul 16, pe care l-a caracterizat drept "înfricoşător", şi consideră că nu are şanse să obţină puncte pe parcursul acestui sezon.
"Primele 30 de tururi au fost cele mai înfricoşătoare din viaţa mea. De fiecare dată când atingeam acceleraţia, la orice viteză, spatele pleca. Nu era normal. În virajele lente eram lent, dar la viteză mare era înfricoşător. După ce s-a întâmplat duminică, nu mă aştept deloc la puncte în acest an, dar sper că a fost doar o excepţie", a declarat britanicul.
Fernando Alonso a avut însă parte de o cursă mai bună şi nu a experimentat acelaşi gen de probleme ca şi coechipierul său. Spaniolul a fost însă nevoit să abandoneze după numai 26 de tururi din cauza unor probleme la frâne în urma cărora a fost aproape de a accidenta un mecanic la intrarea la boxe pentru un schimb de pneuri."A fost înfricoşător, dar totul a fost în regulă. Era posibil să termin pe nouă sau 10. Progresul se simte. Suntem departe şi avem nevoie de paşi dubli, pentru ca toată lumea îmbunătăţeşte. Este un proiect foarte provocator, dar recuperăm bine şi trebuie să ţinem pasul", a precizat el.
Via BBC Sport
Curios insa ca Manor, adica Marussia asa cum figureaza pe tabele, inca persista, desi e cu 5 secunde in urma. Oare cat o sa mai tina?
Si aici ma refer la ce spunea F1-Racing legat de colaborarea intre inginerii Honda si cei McLaren. In primele 4 curse principala problema era motorul Honda, iar aerodinamica celor de la McLaren era laudata. Acum insa, cu sporul de putere adus de Honda se pare ca aerodinamica nu mai este atat de stralucita. Dovada stand declaratiile lui Button.
Sa nu uitam ca vineri britanicul a incercat 3 tipuri de aripa fatza si numeroase setari aerodinamice. Deocamdata pachetul nu functioneaza ca un intreg. Pana cand asta se va intampla, McLaren si Honda mai au mult de lucrat.
Cat despre Mircea, avand in vedere si commentul lui de ieri in care isi ruga fanii de pe Twitter :)))) sa nu mai sustina echipa anglo-japoneza, el devine mai mult un om anti-Ferrari decat fan McLaren. Trist.
Este evident ca pe automarket sunt doi experti de renume mondial, cel cu McLaren_Mircea & mikahakkine, de care nu a auzit nimeni totusi... ciudat.