Potrivit echipei, diagonosticul francezului este difuzie axonală, una dintre cele mai comune traume suferite la nivelul creierului şi una asemănătoare cu cea pe care a avut-o Michael Schumacher după accidentul de la schi de la finalul anului trecut. În cazul unor astfel de leziuni, 90% dintre pacienţi nu-şi recapătă niciodată cunoştinţa, iar o bună parte dintre ei rămân într-o stare vegetativă permanentă.
Starea de sănătate a pilotului Marussia este în continuare critică, dar stabilă. "Bianchi rămâne la unitatea de terapie intensivă a centrului medical Mie din Yokkaichi. A suferit o leziune axonală difuză şi este în stare critică, dar stabilă.
Medicii profesionişti ai spitalului oferă cel mai bun tratament şi suntem recunoscători pentru tot ce au făcut pentru Bianchi de la accidentul său", a precizat echipa într-un comunicat de presă.Bianchi a suferit un accident grav în ultimele tururi ale Marelui Premiu al Japoniei, când a ieşit în decor şi s-a lovit violent de un tractor sosit pentru a remorca monopostul lui Adrian Sutil, care suferise un accident similar cu numai un tur în urmă.
Schumacher a avut nevoie de peste opt luni pentru a putea fi externat din spital şi continue să fie tratat la locuinţa sa din Geneva. Jean Todt, preşedintele FIA, şi-a exprimat însă încrederea că germanul va reveni în curând la o viaţă relativ normală.
Via Marussia
Una peste alta, cred ca nu ar mai trebui sa permita sa intre pe un circuit nici un utilaj sau un automobil in afara monoposturilor si al SC evident.
Bianchi man, iti tinem pumnii sa-ti revii cat mai repede!
Referitor la transferurii .... vetel zice: am reziliat contractul cu red si am semnat cu ferrari, alonso: bla , bla , bla,... pentru mine ,am mai spus: alonso nu are mentalitate de campion.
Sa recapitulam: de la red incep sa plece aerodinamicienii pe la alte echipe, dupa o iarna in care renault nu a furnizat motor competitiv, pleaca NEWEY, diverse comunicate de presa cu multe semne de intrebare, vetel are numai ginioane cu motorul si devine clar ca pentru viitor tot motor renault. La hungaroring am vazut un vetel pe ploaie pe o trasa gen sena, si inginerul lui de cursa este avansat in grad. Vetel a uzat la toate cursele primul cauciucurile.Atunci am postat ceva ce devenise clar : masina lui seb nu are tot ce are red la ora aceea, si deci nu i se mai pun la dispozitie toate datele. Este clar ca vor schimba aproape tot. Succes la ferrai. O singura intrebare: cand vine inginerul dupa tine?