Presa germană a relatat imediat după Marele Premiu al Italiei că Ferrari a decis să-l înlocuiască pe Felipe Massa cu Kimi Raikkonen pentru sezonul 2014. Totuşi, o sursă din cadrul Scuderiei a dezvăluit pentru postul britanic de televiziune BBC că noul contract nu a fost încă semnat, însă a admis că negocierile sunt "aproape" să fie finalizate.
Presa internaţională a relatat că Alonso a încercat să convingă echipa să-l păstreze pe Massa şi că este profund nemulţumit de revenirea finlandezului la Ferrari. Spaniolul a refuzat să comenteze, însă a precizat că ar fi bucuros să continue alături de Massa.
"Decizia aparţine echipei. Pentru mine, toate numele vehiculate sunt la fel. Am un respect uriaş pentru Massa. Este un pilot profesionist care lucrează din greu în simulator şi împreună cu echipa", a precizat el.Ferrari pare însă decisă să renunţe la serviciile brazilianului în urma unui sezon modest. Potrivit BBC, în cazul în care nu va ajunge la un acord cu Raikkonen, Ferrari intenţionează să-i facă o ofertă lui Nico Hulkenberg de la Sauber, fiind greu de crezut că germanul va rata o asemenea oportunitate.
Via BBC Sport
apoi se retrage din F1 (dupa cativa ani mediocri) umflandu-se in pene ca are doua titluri
Alonso este un pilot inteligent care intelege mai bine decat Kimi cum stau lucrurile in F1 asa ca va fi o lupta interesanta. Fie ca cel mai bun sa castige!
Daca il vor aduce pe Raikkonen inseamna ca vor ca peste 3-4 ani sa-l aduca pe Vettel. Alonso si Raikkonen se vor duela anul viitor pentru ca unul dintre ei sa cedeze presiunii intr-un final si sa plece...iar celalat mai sta un an, doi si se retrage si el.
Seeing Alonso and Raikkonen battle it out in equal machinery would be a prospect many would savour - it would be fascinating to find out who would come out on top.
That will be debated endlessly - as comparisons between all the top F1 drivers always are. But one engineer who has worked closely with both is in no doubt.
"I think Alonso, pretty convincingly," he said. "Everywhere - especially qualifying and the first laps of the race."
Daca va ajunge Kimi la Ferrari ramane de vazut insa eu ii dau lui Alonso prima sansa, determinarea, relatia cu echipa si faptul ca este un pilot complet. Talent au amandoi.
Vom vedea ...
Din punctul meu de vedere Hamilton a fost mai bun decat Alonso. Criteriile mele sunt timpii, cat de rau si-a lasat coechipierul in urma, d-astea si nu ma refer neaparat la locul din campionat la final cu toate ca si acolo Ham a fost in fata.
Acum mai ramane sa lamuresc, daca se va putea, si duelul Kimi Alonso. Sper sa fie Kimi, dar daca nu va fi .... voi deveni fan Ham si/sau Vettel. Oricum, Alonso are deja nas, a iesit din aria mea de interes
Ceea ce crezi ca stii s-ar putea sa nu stii!!!
Citeste adevarata poveste din spatele cortinei Ferrari in 2008 aici:
http://f1bias.com/2012/04/05/truth-about-kimi-ferrari-santander-2008/
si afla cine a dominat pe cine...
Problema celor de laferrari a inceput atunci candseful al mare a inceput s-si bage coada in loc sa-si lase oamenii cu experienta sa-si faca meseria. Despre Monte si Todt este vorba. Todt a plecat si el si i-a lasat pe ferraristi sa sebucure de bani si aranjamente. Faptul ca nu au mai prins nimic din 2007 nu e chiar o coincidenta ci o rasplata pentru deciziile luate... Sperau sa castige oricum dar...
Au devenit sentimentali: sa puna la condcere un om crescut in firma - Domenicalli, sa aduca pilot nr. 1 latin .... Atunci cand ferrari e sentimentala pierde. Cand e cu picioarele pepamant sia duce oameni capabili (vezi si 1996) sevad si rezultate
Ideea cu frontul comun Kimi-Alonso mi se pare cel putin improbabila. Alonso tine cu dintii sa fie preferatul echipei, iar Raikkonen nu stie decat una si buna - sa castige. Lui locul 2 i se pare intotdeauna naspa. Asa ca, fie si daca vor incerca ceva declarativ, or sa se bata in realitate ca chiorii pe pista. Nu vad pe nici unul din ei sa accepte ordine de echipa in defavoarea lui...
Desigur, asta ar face deliciul spectatorilor, presupunand ca oamenii+masinile pe care le vor conduce se vor dovedi de valori aproximativ egale. Un duel precum Senna-Prost prin 88-89. Pai asta ar fi aur curat pentru imaginea si spectacolul F1.
@ferrari si "cat de lacom e Raikkonen" - eu vad lucrurile exact invers. Mi se pare mai degraba ca Raikkonen a sters pe jos cu Ferrari. Ai o echipa care ti-a platit salariul timp de un an si tu ai stat degeaba, lucru evident si de pe luna c-a fost greu de inghitit pentru orgoliul lui Domenicali. Mai ales ca, dupa 4 ani, inlocuitorul tau (chiar Alonso adica) n-a adus rezultatul scontat (WDC) dar pe care tu l-ai adus cu un an inainte. Si dupa hapul asta amar, Ferrari tot la tine ajunge. Pai asta e o lovitura de imagine incredibila pentru Raikkonen la momentul actual, practic Ferrari isi toarna cenusa-n cap si recunoaste verde-n fata faptul ca nu se descurca fara tine. E ca si cum nevasta-ta care te-a parasit cu instalatorul vine in genunchi pe presul de la usa si te roaga-n lacrimi s-o primesti inapoi. Numai pentru orgoliu, si merita sa semneze.
In realitate Monte a facut un contract gras cu Santander si normal ca o parte din bani s-au dus in publicitate. Alonso era si dezvoltator de masini (Kimi era prost si nu se intelegea cu mecanicii ..) si mega pilot si tot...
Timpul le spala pe toate.
Pe un pilot bun il recomanda timpii. Cauta pe torrente curse din 2007 si urmareste obiectiv timpii PE TUR si nu te amagi cu timpul total per cursa fara sa tii seama de evenimente nedorite. De aceea l-a preferat McLaren pe Hamilton - timpii. Basca faptul ca era si debutant.
Dar mai sunt multi piloti buni in F1 netestati cu adevarat.
Sper ca pe viitor sa vad in comentariile tale inteligenta si mai ales onestitatea care ti-a lipsit pana acuma. Poate si ceva mai putine jigniri, se vede ca esti frustrat ca n-ai argumente si te ataci mult mult prea repede. Discutiile sunt facute pentru a combate argumentele si pentru a prezenta alte argumente, nu pentru a jigni.
Eu asa am vazut duelul Ham Alonso din 2007. In general Hamilton a fost mai rapid. Am spus, pentru mine asta e criteriul. Si se pare ca si pentru Mclaren. Ham a continuat sa greseasca cam des, dar asta pentru ca a incercat sa mearga mai repede decat ar fi putut cu Mclarenurile pe care le-a avut ulterior. Avand o masina calumea, e pilotul care o poate duce la victorie, nemaifiind nevoie sa forteze e mai safe. Asa au considerat si cei de la Mercedes. Au vrut un pilot rapid.
Asta e parerea mea, cred ca am expus-o initial civilizat. Daca nu poti raspunde la fel, abtine-te. O iei prea personal, sari de fund in sus la fiecarte opinie ce-ti lezeaza frumoasa imagine despre adulat si culmea, mai faci si morala pentru lucruri pe care le comiti cu nonsalanta.