Britanicul a parcurs 37 de tururi pentru echipa germană după ce în prima sesiune a rămas în garaj din cauza unei probleme la calibrarea unui senzor şi a fost cronometrat cu 1:29.625, fiind cu numai o zecime mai rapid decât coechipierul său.
La rândul lor, cei de la Ferrari au continuat în acelaşi registru ca şi în prima sesiune: Fernando Alonso a ocupat locul trei, în timp ce Kimi Raikkonen a terminat pe şapte după ce a avut parte de o nouă defecţiune tehnică, de data aceasta la cutia de viteze.
Record de tururi pentru Red Bull Racing
Între timp, Red Bull Racing a oferit un nou indiciu că a remediat problemele de fiabilitate înregistrate în teste. Sebastian Vettel a efectuat 41 de tururi şi a ocupat locul patru în clasamentul general, la aproximativ şapte zecimi de secundă în spatele lui Hamilton, în timp ce coechipierul său Daniel Ricciardo a fost al şaselea după 38 de tururi. Astfel, cu un total de 79 de tururi parcurse, Red Bull Racing a devenit echipa cu cel mai fiabil monopost pe parcursul sesiunii.
Între cei doi s-a intercalat Jenson Button, iar Valtteri Bottas a obţinut locul opt pentru Williams în faţa lui Kevin Magnussen (McLaren) şi Nico Hulkenberg (Force India).
Doar 12 tururi pentru Lotus
Sesiunea nu a fost însă lipsită de incidente neplăcute.
Jean-Eric Vergne (Toro Rosso) şi Esteban Gutierrez (Sauber) au ieşit în decor, în timp ce Nico Hulkenberg (Force India) şi Romain Grosjean (Lotus) au rămas blocaţi pe marginea circuitului după erori de pilotaj.De altfel, Lotus a avut o nouă sesiune modestă, în care au contat doar cele 12 tururi parcurse de Grosjean, clasat pe poziţia a 18-a, în timp ce Pastor Maldonado a avut o defecţiune la sistemul ERS chiar la ieşirea în pitlane. Caterham a încheiat a doua sesiune fără să efectueze tururi cronometrate, la fel cum s-a întâmplat şi în sesiunea inaugurală.
Ultima sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al Australiei va avea loc sâmbătă cu începere de la ora 08:00, ora României.
Australia - rezultate antrenamente 2:
1. Lewis Hamilton Mercedes 1m29.625s 37 2. Nico Rosberg Mercedes 1m29.782s +0.157s 31 3. Fernando Alonso Ferrari 1m30.132s +0.507s 28 4. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m30.381s +0.756s 41 5. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m30.510s +0.885s 33 6. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1m30.538s +0.913s 38 7. Kimi Raikkonen Ferrari 1m30.898s +1.273s 32 8. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m30.920s +1.295s 38 9. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m31.031s +1.406s 34 10. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m31.054s +1.429s 33 11. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1m31.060s +1.435s 35 12. Felipe Massa Williams-Mercedes 1m31.119s +1.494s 31 13. Sergio Perez Force India-Mercedes 1m31.283s +1.658s 36 14.Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m32.355s +2.730s 36 15. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m32.468s +2.843s 26 16. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1m32.495s +2.870s 36 17. Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m33.486s +3.861s 29 18. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m33.646s +4.021s 12 19. Max Chilton Marussia-Ferrari 1m34.757s +5.132s 29 20. Marcus Ericsson Caterham-Renault 1 21. Pastor Maldonado Lotus-Renault 22. Kamui Kobayashi Caterham-Renault
Marele Premiu al Australiei la TV
Din cauza diferenţei de fus orar, Marele Premiu al Australiei se desfăşoară la primele ore ale dimineţii. Începând din acest sezon, drepturile TV ale Formulei 1 pentru România au fost preluate de Dolce Sport, însă calificările şi cursele pot fi urmărite în ţara noastră şi pe posturile de televiziune RTL, M1 sau RAI Uno.
Eveniment | Ziua | Ora | Transmisii TV |
Antrenamente 1 | vineri, 14 martie | 03:30 | - |
Antrenamente 2 | vineri, 14 martie | 07:30 | - |
Antrenamente 3 | sambata, 15 martie | 05:00 | - |
Calificari | sambata, 15 martie | 08:00 | Dolce Sport, RTL, M1, RAI Uno |
Cursa | duminica, 16 martie | 08:00 | Dolce Sport, RTL, M1, RAI Uno |
Prima linie 2 MB
a 2-a linie 2 Ferrari
a 3-a linie 2 RBR
pariu pentru cursa
Podium: Ferrari, MB, Williams
La fel a patit si Lewis anul trecut,la inceput Nico era mai rapid,apoi s-a obisnuit cu masina.
In privinta RBR, am facut un comentatiu ceva timp in urma in timpul testelor ca ei nu au absolut nicio problema, asta e doar o pacaleala... s-a adeverit!
Fortza Ferrari!!!!
Din 2015 va fi la Mb
"Kimi trebuie sa se acomodeze cu masina,Alonso e veteran."
Serios? Monopostul de anul asta nu cumva este total diferit fata de cel de anul trecut? Daca da, atunci nu ambii piloti trebuie sa se acomodeze cu monopostul? Si asta e valabil la toti pilotii din F1 nu doar la Ferrari!
Presupunerea ca RBR "nu au vrut sa-si arate forma in teste" ... suczati-ma dar este absurd! Adica vreti sa spuneti ca atunci cand iesea fum din monopostul RBR ei de fapt au pus-o de un gratar doar asa ca sa-si ascunda adevarata valoare? Monopostul RBR a avut probleme grave de fiabilitate. Azi au aratat mai bine dar inca nu e nimic clar. Nici acum nu se stie cine cat combustibil avea fiecare monopost in rezervor. Aici se poate face diferenta. E un pas inainte ca nu s-a mai defectat. Cum au patit de exemplu Catheram sau Lotus.
Hai sa vina A3, calificarile si cursa, apoi mai vorbim!
de unde iese atata de clar k Ham e cel mai bun ... presupun ca de aici ai dedus:
Vettel 4 titluri
Alonso 2 titluri
Kimi 1 titlu
Ham 1 titlu
Button 1 titlu ...
de aici ... oricare poate sa fie considerat cel mai bun ...
fanii sunt subiectivi ..
eu zic k este foarte clar k Alonso si Kimi sunt cei mai buni ... :)))))
vedem Duminica ... ajunge cu pronosticurile
abia astept!
Forza Rossa!
Nu l-a batut Hamilton pe Alonso in 2007? Si pe pista si in clasament. Si era doar debutant. Asa ca scuteste-ma cu Alonso. Iar Kimi sa treaca mai intai de Alonso, deocamdata nu a facut-o. Nu a avut Hamilton masina anii trecuti, s-a irosit cum zicea la McLaren
in 2010 si 2012 McLaren a avut masina mai buna ca Ferrari ... si Ham nu a reusit sa termine mai sus de locul 4 in clasament ...
in 2008 Ham a luat titlul in ultimul viraj al turului final ... asta il face cel mai bun?
presupui. Iarasi continui sa te prefaci, nu? Ii compari cand sunt pe aceeasi masina, cum sunt acum Kimi cu Alonso, nu faci tu presupuneri favorabile cui vrei tu. Daca nici atat nu ai habar, lasa-te de f1
eu sunt fan Ferrari, si cu toate acestea raman cat de cat obiectiv,
tu insa presupui ca Ham este cel mai bun ... doar fiindca esti fan de al lui ...
foarte bine, dar exprima-te doar in numele tau ...
cat despre presupuneri favorabile,
daca tu crezi ca Ham este cel mai bun fiinca asa consideri tu, atunci nu trebuie sa te lasi de F1 ca nu te-ai apucat de ea niciodata... sorry
Ramai cat de cat obiectiv pe dracu.
Daca ai fi obiectiv ai recunoaste ca.... we are already building an empire... and that we will break down the red empire...
Stai la cutie, nu fa galagie prea mare.
Sunt zvonuri ca timpul lui Button a fost pe medium nu pe soft.
Ia o sticla de bere, aseazate pe un scaun si poti sa te afunzi intr-o contemplatie artistico-filosofica ...because... we are already building an empire...
la fel sunt si zvonuri ca Ferrari a cumparat McLaren k sa o desfiinteze!
:))))))))))))))))))))))))
daca McLaren nu termina cursa din Melbourne si nu postezi nimik dupa cursa cu imperiul tau, venim peste tine in Craiova si acolo batem joc de tine
:)))))))))))))))))))))))
Va astept atunci cursa viitoare la un gratar si un pahar de vin daca tot veniti, sa vedeti ca nu sunt chiar atat de "nebun" cum credeti voi :))))
ne strangem fanii Ferrari si venim in vizita!
poate se alatura si catziva din tabara RBR si MB :))))))))))))))
Vb serios
@Daniel
anul trecut mai anuntai cate o intalnire intr-un sport-bar
anul acesta va fi ceva?
ar fi interesant sa ne uitam la o cursa si sa "dezbatem" live
Nu mane stai calm, nici in gluma. Din contra daca voi mi-ati accepta efervescenta pentru Mclaren cu mai multa intelegere mie chiar mi-ar placea cu voi pe forumul acesta :)
Nu vezi ca multe spun ca sa provoc umor? :))
Atunci doar o iau pe aratura cand tot insistati ca Ferrari ii buna, si ca face masini bune, si ca ce buni sunt Ferrari, cand ei de fapt doar atat ca l-au avut pe Alonso in toti anii acestia. Atunci ma "apuca toti dracii" :)))
Ma tem ca acel "dezbatem live" ar fi cu eu la pamant si voi toti sarind cu picioarele pe mine :))))) si strigand "we destroyed the empire" :)))
:)))))))))
buna asta cu "we destroyed the empire"
Pur si simplu Mercedes a inceput proiectul mai devreme si a alocat mai multe resurse inca de prin 2011, 2012, decat Ferrari pt ca nu s-a luptat la titlu sau locurile 1-2 cu exceptia lui 2013.
Se vede la Ferrari la sistemul de racire, la cat de subitiri si mici sunt placile laterale ca au putut sa lucreze mana in mana cu echipa care pregatea si motorul. Daca va fi apropiata sau usor inferioara echipelor de client Mercedes, va fi strict datorita superioritatii motorului Mercedes, dar proiectul general masina-motor, este clar mai bine inchegat la Ferrari decat la Mclaren.
Cu Button si Magnussen
Because together with them, Ron and Honda... WE ARE BUILDING AN EMPIRE...