La numai o zi distanţă, Rupert Stadler, CEO-ul constructorului german, a dezvăluit în cadrul unui interviu acordat publicaţiei Auto Express că Formula 1 reprezintă o opţiune pentru Audi, însă acest lucru nu reprezintă neapărat o prioritate.
"În viaţă trebuie să laşi lucrurile deschise. Avem deja multe proiecte de succes în sporturile cu motor. Dar cu Formula 1 vom trăi şi vom vedea. Este o opţiune pentru Audi. Poate că nu în acest moment, dar totuşi este o opţiune", a declarat el.
Speculaţiile despre interesul celor de la Audi pentru Formula 1 circulă de mai mult timp, însă au luat amploare după ce Ferdinand Piech, preşedintele companiei-mamă Volkswagen, a demisionat din funcţie, întrucât acesta era un opozant declarat al Formulei 1.Totuşi, la doar o zi distanţă după acest eveniment, Audi a negat orice interes de a concura în Formula 1.
În prezent, cele mai importante programe în lumea sporturilor cu motor ale celor de la Audi sunt Campionatul Mondial de Anduranţă şi Campionatul German de Turisme.
Viitorul programului pentru competiţia de anduranţa a devenit însă incert după ce Porsche, brand aflat de asemenea în cadrul grupului Volkswagen, s-a alăturat competiţiei în 2014.Via Auto Express
Mercedes e ceva pe plan secundar.
"Between 1935 and 1937 Auto Unions won 25 races, driven by Ernst von Delius, Tazio Nuvolari, Bernd Rosemeyer, Hans Stuck and Achille Varzi. Their main competition came from the Mercedes Benz team, with Auto Union proving particularly successful in the 1936 and 1937 seasons. Known as the Silver Arrows, the cars of the two German teams dominated Grand Prix racing until the outbreak of World War II in 1939."
Auto Union a evoluat mai tarziu in ceea ce noi toti cunoastem: Audi
"Auto Union AG, Chemnitz, was an amalgamation of four German automobile manufacturers, founded in 1932 and established in 1936 in Chemnitz, Saxony, during the Great Depression. The company evolved into present-day Audi and is now a subsidiary ofrog Volkswagen Group."
Inainte sa contrazici pe cineva, documenteaza-te te rog.
si inca ceva:
"Silver Arrows (German: Silberpfeil) was the name given by the press to Germany's dominant Mercedes-Benz and Auto Union Grand Prix motor racing cars between 1934 and 1939, and also later applied to the Mercedes-Benz Formula One and sports cars in 1954 and 1955."
Deci daca Audi ar veni in F1 cu echipa proprie le-am putea spune, fara a gresi prea mult, Sageti Argintii.
Stii tu ceva de BMW dar s-a intamplat mull mai tarziu... sau nu stii deloc.