Alonso şi Button vor pleca de pe ultima linie a grilei de start în Belgia

de Daniel Popescu
Vineri, 21.08.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fernando Alonso şi Jenson Button vor schimba de două ori motoarele Honda ale monoposturilor McLaren în Marele Premiu al Belgiei, motiv pentru care vor pleca de pe ultimele poziţii ale grilei de start.

Esential 8 este numarul motoarelor folosite la care vir ajunge pilotii McLaren in Belgia
McLaren a adoptat o tactică inedită pentru Marele Premiu al Belgiei de la sfârşitul acestei săptămâni, în care Honda a introdus un nou update pentru unitatea de propulsie, dar în care nu aşteaptă performanţe majore din cauza configuraţiei circuitului de la Spa-Francorchamps.

Astfel, Fernando Alonso şi Jenson Button vor utiliza fiecare al şaptelea motor din acest sezon în prima sesiune de antrenamente libere, care teoretic echivalează cu o penalizare pe grila de start. Ulterior, înainte de ultima sesiune de antrenamente libere de sâmbătă, ambii piloţi vor utiliza o a opta unitate de propulsie, în timp ce inginerii vor analiza datele obţinute cu cel de-al şaptelea motor.

Sunt unele curse pe care trebuie să le sacrificăm pentru a ne pregăti pentru a doua jumătate a sezonului şi cu siguranţă asta este una dintre ele.

Fernando Alonso
Pilot McLaren
Dacă această strategie va fi pusă în aplicare, ambii piloţi vor fi nevoiţi să ia startul de pe ultima linie a grilei de start.
McLaren a optat pentru această idee pentru ca, începând cu Marele Premiu al Italiei, fiecare pilot să aibă la dispoziţie două motoare folosite deja la Spa-Francorchamps care să poată fi utilizate fără penalizări.

Fernando Alonso considera că planul britanicilor este unul potrivit în contextul circuitului de la Spa-Francorchamps.

"Sunt unele curse pe care trebuie să le sacrificăm pentru a ne pregăti pentru a doua jumătate a sezonului şi cu siguranţă asta este una dintre ele. Poate că nu suntem super-competitivi pe acest circuit, nu are cea mai bună configuraţie pentru noi, aşa că este cel mai bun loc în care putem primi penalizări. Trebuie să ne asigurăm că îmbunătăţim motorul pentru anul viitor, dar este foarte bine dacă asta înseamnă că în următoarele curse trebuie să suferim penalizări pentru a creşte performanţa", a precizat spaniolul.

Via Autosport

Comentarii (4)

  • Andrei
    Inteligenta miscare, in felul asta au un motor gratis fara penalizari. In pus de asta sambata in calificari pot salva pneuri pentru cursa. Trebuie doar sa dea un tur care sa fie in cei 107%. Lucru care nu cred ca e foarte greu de realizat.
    8 3
  • Ha,ha,ha...
    Inteligenta sau nu miscarea,e rusinos si surprinzator pentru o echipa precum Mclaren si un motorist ca Honda,sa fie in situatia asta si prinsi atat de nepregatiti...se intampla,dar nu la echipe cu experienta lor,si mai ales atat de rau !
    8 4
  • si tu ce vroiai, Alonso + Honda = win?
    3 5
  • mai jos de atat e gp2
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru