Astfel, Fernando Alonso şi Jenson Button vor utiliza fiecare al şaptelea motor din acest sezon în prima sesiune de antrenamente libere, care teoretic echivalează cu o penalizare pe grila de start. Ulterior, înainte de ultima sesiune de antrenamente libere de sâmbătă, ambii piloţi vor utiliza o a opta unitate de propulsie, în timp ce inginerii vor analiza datele obţinute cu cel de-al şaptelea motor.
Dacă această strategie va fi pusă în aplicare, ambii piloţi vor fi nevoiţi să ia startul de pe ultima linie a grilei de start. McLaren a optat pentru această idee pentru ca, începând cu Marele Premiu al Italiei, fiecare pilot să aibă la dispoziţie două motoare folosite deja la Spa-Francorchamps care să poată fi utilizate fără penalizări.Fernando Alonso considera că planul britanicilor este unul potrivit în contextul circuitului de la Spa-Francorchamps.
"Sunt unele curse pe care trebuie să le sacrificăm pentru a ne pregăti pentru a doua jumătate a sezonului şi cu siguranţă asta este una dintre ele. Poate că nu suntem super-competitivi pe acest circuit, nu are cea mai bună configuraţie pentru noi, aşa că este cel mai bun loc în care putem primi penalizări. Trebuie să ne asigurăm că îmbunătăţim motorul pentru anul viitor, dar este foarte bine dacă asta înseamnă că în următoarele curse trebuie să suferim penalizări pentru a creşte performanţa", a precizat spaniolul.
Via Autosport
Comentarii (4)