Potrivit directorului tehnic James Allison, informaţiile obţinute de pilotul spaniol în simulator sunt esenţiale pentru înţelegerea unor aspecte ale pilotajului înaintea primei sesiuni de teste care va avea loc la sfârşitul acestei luni pe circuitul de la Jerez.
"Alonso a folosit simulatorul şi a fost interesant pentru noi. Fernando ne-a oferit un feedback important şi detalii importante pentru echipă în privinţa lucrurilor pe care le putem gestiona pe parcursul antrenamentelor şi a cursei", a declarat el.
Astfel, în opinia lui Alonso, cea mai mare provocare pentru piloţi va fi gestionarea consumului de carburant, în contextul în care un monopost va putea utiliza maxim 100 de kilograme de combustibil în cursă. Provocarea este dată însă de faptul că acest consum de carburant va varia semnificativ în funcţie de configuraţia circuitului, astfel că piloţii vor fi nevoiţi să aibă mai multe stiluri de pilotaj."În antrenamente, monopostul va avea mai multă putere electrică disponibilă, iar monopostul poate rula la limită. În cursa va fi diferit. În unele curse, 100 de kilograme de carburant sunt mai mult decât suficiente, dar pentru alte curse va trebui să fii foarte atent să gestionezi combustibilul în fiecare tur. Acest mod diferit de pilotaj necesită antrenament, pentru că trebuie să fii rapid fără să utilizezi prea mult combustibil", a adăugat Allison.
Via Autosport
Mai interesante vor fii cursele de anduranta,in cazul asta...sau poate chiar nou-nascuta Formula E.
Firear! Nu asta ar trebui sa fie "clasa regina" a curselor cu motor!