Cu toate acestea, la finalul întâlnirii, un purtător de cuvânt al echipei a dezvăluit că acţionarii nu au reuşit să ajungă la un acord în această privinţă, astfel că o decizie finală a fost amânată. "Întâlnirea consiliului de administraţie s-a încheiat, dar nu s-a luat nicio decizie în privinţa liniei de piloţi pentru sezonul 2015", a precizat un purtător de cuvânt al echipei.
Argumente pro şi contra
McLaren se află în faţa unei decizii importante din mai multe puncte de vedere. Button are de partea sa experienţa acumulată în Formula 1, dar şi cunoştinţele despre modul în care lucrează furnizorul de motoare Honda, întrucât a concurat pentru constructorul japonez până în 2008.
De partea cealaltă, Magnussen are un salariu semnificativ mai mic, a fost sprijinit de McLaren din 2010 şi poate reprezenta o soluţie pe termen lung.
Potrivit unor informaţii neoficiale, Ron Dennis, CEO-ul McLaren Group, a efectuat recent o vizită de afaceri în Danemarca pentru a aduce sponsori la echipă din ţara natală a lui Magnussen, însă negocierile cu producătorul de jucării Lego au eşuat.Button: "Nu ştiu când vom afla"
Situaţia este complicată inclusiv pentru piloţi, care se află sub contract până la sfârşitul anului şi sunt astfel obligaţi să participe împreună la evenimentele de marketing ale echipei. De altfel, cei doi au fost împreună joi în localitatea scoţiană Edinburgh pentru un eveniment al sponsorului Johnnie Walker, acolo unde Button a admis că nu are nicio idee dacă va rămâne la McLaren. "Este o întrebare la care nu pot răspunde, nu ştiu când vom afla", a precizat el.Anterior, Button a fost creditat cu şanse să ajungă la Porsche pentru o campanie în Campionatul Mondial de Anduranţă, însă constructorul german a infirmat ulterior aceste informaţii.
Via SkySports
Si pana la urma, cum a fost Button daca nu extrem de performant pana acum? A fost dominat vreodata de vreun coechipier? In primul an a fost coechipier cu Ralf Schumacher si nu cred ca a fost mai prejos. A fost din pacate obligat sa plece la Benetton, cum Williams avea contract cu marele Montoya. A ajuns pe la BAR. Materialul de concurs a fost groaznic, nu cred ca se pune problema de a-l evalua pe Button pentru performantele obtinute cu BAR. In orice caz, l-a dominat pe Villneuve, un fost campion mondial cu pretentii ca ar fi egalul lui MS. Cand a avut la Brawn masina cea mai buna, a valorificat ocazia si a devenit campion. Cand a fost la McLaren si a avut masină de top, s-a batut pentru titlu. A fost pentru vreo clipa inferior lui Lewis Hamilton cat au fost coechipieri? (în condițiile în care cred că ar fi rezonabil să presupunem că Lewis a fost preferatul echipei). Dacă Button a fost egal în performanțe cu Hamilton care este acum campion, chiar cu Hamilton favorizat de Mclaren, de ce l-ar considera cineva pe Button inferior lui Alonso, Hamilton sau Vettel? Pentru că nu iese în evidență prin comentarii în afara circuitului?
Eu aș vrea foarte mult să îl văd pe Alonso în aceeași echipă cu Button, fostul său model. Sunt convins că am avea parte de o luptă extrem de echilibrată.
@bog, right, ai zis-o mai bine ca mine :)
nu exista mah masina perfecta. Toate sunt naspa de pilotat, unele putin (am zis putin) mai rapide decat altele cat sa faca diferenta sau nu. Se poate ca masina care ii place unuia sa nu-i placa altuia (vorbim de piloti aici). E relativ .... depinde de ce au altii ca sa poti spune ca ai o masina de titlu sau nu, indiferent ca iti place sau nu. Timpii conteaza, sa fie ceva mai buni decat la concurenta
Exemplu: "Post Sat Dec 06, 2014 6:15 pm
All news is good news. Surely their brand recognition figures are going through the roof. Is that the aim of this driver decision farce? If it is the entire thing is all about sponsorship."