Echipierul celor de la Skoda a fost singurul pilot din partea superioară a clasamentului care a fost prezent în Raliul Croaţiei, astfel că a avut ca adversari preponderent piloţi locali.
După un debut modest în care i-a permis lui Andreas Aigner să devină lider, Kopecky şi-a intrat în rol în după-amiaza primei zile de concurs şi şi-a construit un avans de aproape un minut în fruntea clasamentului general. Acesta a fost şi momentul în care a devenit campion pe baza punctelor bonus primite pentru faptul că a fost lider la finalul zilei.
În cea de-a doua zi a competiţiei, cehul a continuat să-şi sporească avansul şi a câştigat cu aproape două minute în faţa lui Aigner, în timp ce Herrmann Gassner Jr a ocupat ultima poziţie pe podiumul de premiere.
Performanţa lui Kopecky vine la capătul a patru sezoane în care a ocupat locul doi în Intercontinental Rally Challenge, competiţia care a precedat fondarea Campionatului European de Raliuri în acest an.
Cehul a câştigat şase dintre cele opt runde la care a luat startul, însă pe de altă parte Bryan Bouffier şi Craig Breen, principalii săi rivali, au participat la numai şapte şi, respectiv, şase etape.NAPOCA RALLY ACADEMY, CAMPIOANA LA PRODUCTION CUP
România a fost din nou reprezentată în ERC de echipa Napoca Rally Academy, care a atacat Raliul Croaţiei cu trei echipaje. După abandonul lui Bogdan Marisca, Marco Tempestini şi Simone Tempestini au concurat la rezultat şi au terminat pe locurile opt şi, respectiv, nouă la clasa Production Cup. Aceste rezultate au fost suficiente pentru ca Napoca Rally Academy să câştige matematic titlul la clasa Production Cup."Suntem mândri că am reuşit să câştigăm acest titlu pentru România. A fost un efort uriaş să participăm anul acesta în Campionatul European de Raliuri, dar ne-am atins obiectivul şi acest lucru este cel mai important acum.
Pentru echipa Napoca Rally Academy este o mare onoare că a câştigat primul titlu din acest campionat pentru România şi aş vrea să le mulţumesc tuturor celor care au contribuit la câştigarea acestui titlu", a declarat Marco Tempestini.Performanţa a venit însă şi ca urmare a faptului că singurul adversar al echipei a fost Renault Sport Technologies, care a concurat în numai cinci runde, spre deosebire de cele opt etape la care a participat NRA. Un alt reprezentant al NRA în Raliul Croaţiei a fost Florin Tincescu, care a terminat pe locul 10 la clasa două roţi motrice, în timp ce Sebastian Barbu a abandonat în momentul în care ocupa locul patru la aceeaşi clasă.
Comentarii (0)