După succesul obținut cu Logan și Sandero, nimeni nu se aștepta ca Dacia să mai scoată din mânecă încă un as. Duster a venit pe piață fix atunci când Europa începea să se îndrăgostească de SUV-uri.
Dacia Sandero și-a început cariera ca alternativă la Logan, dar a devenit între timp vedeta vânzărilor mărcii Dacia, fiind o prezență constantă în Top 10 modele vândute în Uniunea Europeană. Am mers în Franța pentru a studia îndeaproape “efectul Sandero” la el acasă.
Logan este simbolul schimbării unei paradigme: Dacia a demonstrat că se poate și accesibil, și bun. Niciun alt constructor nu a reușit până astăzi să replice ideea și conceptul din spatele acestei mașini.
Dacia 1300 a fost mașina care a motorizat România timp de trei decenii. Membru neoficial al fiecărei familii, modelul produs la Mioveni a avut rolul de a sprijini lunga tranziție Dacia de la începuturi la epoca modernă.
Primii pași făcuți de Dacia s-au sprijinit de un model care astăzi este o piesă foarte valoroasă pentru cei care își doresc o parte din istoria mărcii. Dacia 1100 prin ochii lui Mihai Popescu.