Germanii vor sa aiba un milion de vehicule electrice pe sosele pana in 2020
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cancelarul german Angela Merkel are planuri mari privind infrastructura Germaniei si mai ales a vehiculelor care vor circula pe aceasta. Oficialul german este pe cale de a finaliza un proiect, care pregateste introducerea in circulatie a 1 milion de vehicule electrice pe soselele germane pana in anul 2020. Proiectul are scopul de a oferi o prima pentru cumparatorii de vehicule electrice, dar valorea acestei prime nu a fost inca discutata.
O prima pentru achizitia de vehicule ecologice ar fi necesara deoarece aceste modele au un pret ridicat de achizitie, in principal din cauza costului ridicat de productie al acumulatorilor folositi. Prima de achizitie a vehiculelor electrice va fi acordata incepand cu anul 2012, si ar trebui sa atraga mii sau chiar zeci de mii de cumparatori de vehicule electrice. Odata ce Germania va avea suficiente vehiculele electrice pe sosele, infrastructura de statii de incarcare ar trebui sa isi mareasca amploarea rapid, iar modelele de acest gen ar putea deveni extrem de populare. Singura problema din planul cancelarului german Angela Merkel ar fi opozitia verzilor, care pretind ca planul acesteia vizeaza doar vehiculele electrice si nu ia in vedere vehiculele care ruleaza pe surse de energie regenerabile. Opozitia din Germania considera ca modelele care folosesc surse de energie regenerabile ar trebui sa fie si ele finantate de stat la achizitie si ca sunt cel putin la fel de utile pentru publicul german.
Producatorii germani de automobile se pregatesc deja pentru aceasta schimbare, fiecare constructor anuntand deja dezvoltarea unui model electric. Astfel, grupul VAG va lansa modelul Volkswagen Up in 2013, iar Daimler colaboreaza cu Tesla pentru a crea Smart-uri electrice. BMW si divizia sa MINI au creat deja un model electric intitulat Mini e, care a fost testat de publicul din Statele Unite ale Americii. Pe langa asta, BMW doreste sa introduca o marca speciala pentru vehicule ecologice, care are deja in plan un model electric. Audi va folosi platforma lui Volkswagen Up pentru a crea un model electric de clasa premium, pe cand Opel ar putea crea un model bazat pe conceptul Ampera, inspirat puternic din tehnologia lui Chevrolet Volt.
Via | drive.au
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. (22.11)
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- BMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în Ungaria
Si iar vor fi Germanii inainte cu multi ani decat altii (sa vedem cand va apare Dacia -Logan-s-au nu ..electric?? si cine va vrea sa il cumpere?!