Ferrari ignora Porsche: "Nu vom face niciodata un concurent pentru Panamera"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ferrari nu va produce niciodata un sedan cu patru usi, dupa modelul Aston Martin Rapide sau Porsche Panamera. Informatia a fost dezvaluita de insusi presedintele producatorului italian, care sustine ca brandul italian se bazeaza pe o linie traditionala care trebuie continuata fara intrerupere.
"Asa cum ar spune si Enzo (n.r. fondatorul companiei), nu vom produce niciodata masini cu patru usi. Vom mentine pentru totdeauna aceasta traditie", a declarat Amedeo Felisa, presedintele Ferrari.
Conform sefului companiei italiene, aparitia unui hibrid in gama Ferrari - vazuta de unii de asemenea ca o mare anomalie - nu este decizia oficialilor Calutului Cabrat, fiind o simpla aliniere la regulile epocii: "Hibrizii ne sunt indusi prin reguli, insa nu exista nicio regula care sa ne spuna ca suntem obligati sa producem un model cu patru usi", continua Felisa.
"Sincer sa va spun, nimeni nu ne cere un Ferrari cu patru usi. Daca vrei un Ferrari cu patru usi, iti cumperi un Maserati. Suntem pe piata de 60 de ani su nu am avut niciodata nevoie de patru portiere", incheie presedintele Ferrari.
via | Ferrari
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Industrie
-
Hyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). (24.11)
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
In acest moment Ferrari nu are pe rol nicio dezvoltare a unui model cu 4 usi, insa poate peste 2 ani va veni altcineva la conducere si va avea o alta viziune, iar atunci poate va apare un concurent pentru Panamera. Totul este posibil. Daca Daimler a semnat cu Renault, ne mai mira ceva? ;P
Ideea de limuzina de clasa mare cu veleitati real sportive(cutii sport, reparatitie de mase, etc) si produsa de un brand exclusivist si eminamente sportiv e prima data incarnata pe Quattroporte si nu ar trebui sa le fie rusine de asta.
E adevarat probabil ca nu ii vor pune niciodata logoul cabalin pe capota.
E strategia cea mai sanatoasa sa nu te iei dupa concurentul tau si sa nu faci ce face el ci sa ai calea ta.
Pana una-alta cu idei din astea "unice" si "indraznete" Porsche e o afacere foarte solida si a reusit sa isi consolideze locul isotoric in ciuda timpurile cu toane pe care le traim (tentinda SUV, tendinta mixarii segmentelor si evolutiei niselor, tendinta scaderii CO2 cu subsidiarele lor hibride si electrificate).
Ideea de limuzina de clasa mare cu veleitati real sportive(cutii sport, reparatitie de mase, etc) si produsa de un brand exclusivist si eminamente sportiv e prima data incarnata pe Quattroporte si nu ar trebui sa le fie rusine de asta.
E adevarat probabil ca nu ii vor pune niciodata logoul cabalin pe capota.
Asa mult ai avut de reparat pe Ferrari-ul care il ai in garaj?
Masinille italiene sunt masini care le cumperi cu sufletul, nu cu capul(ma refer la alfa, lambo, ferrari, pagani). Atata vreme cat iti permiti, who cares ca se strica, iti tii si un bmw in garaj de rezerva pentru cand ai alfa-ul in service :))