BYD vrea sa depaseasca la vanzari GM, VW Group si Toyota!

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 13.01.2010
Presedintele companiei BYD Auto si-a anuntat telul de a deveni cel mai mare producator de autombile din lume in urmatorii 15 ani. In 2009, chinezii au vandut 400.000 de unitati.

Wang Chuangfu, presedintele BYD Auto, doreste ca marca pe care o conduce sa devina cel mai mare producator de automobile din China pana in 2015 si cel mai mare producator de automobile din lume pana in 2025. Chinezii de la BYD au vandut 400.000 de unitati in anul 2009 si vor sa isi dubleze vanzarile in decursul anului 2010. Acestia vor sa intre si pe piata din Europa, anuntul oficial urmand sa fie facut la Salonul Auto de la Geneva din acest an.

Cel mai de succes model al celor de la BYD este F3 Sedan, o compacta care copiaza design-ul lui Toyota Corolla Sedan. BYD F3 este vandut pentru aproximativ 9.500 de dolari, facand din modelul chinez un adevarat low-cost. Chinezii au intrat deja pe piata din Statele Unite ale Americii si promit sa introduca si noul lor crossover electric pe aceasta piata. Modelul BYD E6 a fost prezentat anul trecut la Salonul Auto de la Detroit, unde Wang Chuanfu si-a anuntat intentia de a importa acest model in SUA.

BYD este acronimul pentru Build Your Dreams si produce automobile din 2003.

Wang Chuanfu este un fost cercetator care dezvolta baterii reincarcabile, care si-a parasit serviciul in 1995 si a pus bazele proprii sale companii. Cel mai mare client al celor de la BYD este Nokia, iar divizia de productie de baterii a celor de la BYD detine o cota de 30% din piata bateriilor pentru telefoane mobile. Chuanfu este un miliadar extrem de chibzuit, care locuieste in acelasi complex de ampartamente cu angajatii sai si mananca in aceeasi cantina alaturi de acestia. Singurul lux din viata lui Wang Chuanfu este reprezentat de doua automobile premium, un Mercedes-Benz si un Lexus, pe care acesta le dezasambleaza pentru a le studia in detaliu.

Via | Truthaboutcars

Comentarii (5)

  • bentley
    Daca...
    Daca isi largesc gama modelelor copiate cu siguranta vor reusi:)
    9 2
  • bentley
    Copiutze...
    F0-Toyota Aygo
    F3- Subrau Legancy-fata, Mercedes C-Klasse-spate...
    F6;Chevrolet Aveo (faruri), linie generala chin dupa Lexus LS
    etc...
    Noroc ca schimbara stema, care era jumatate din stema BMW...
    8 1
  • Wang Chuangfu
    Este de apreciat modul de viata a presedintelui BYD Auto. Miliardarii de carton de la noi ar putea sa ia lectii de modestie de la Wang Chuangfu. Cat despre industria auto chineza, sa ne amintim de vorba aia: "Razi tu, razi, Harap alb, da' stai sa vezi cand vine Harap Negru!!!". Sau... galben, daca vreti.
    5 1
  • :)
    mda ar fi bine sa vb peste 20 de ani sa vedeti atunci China pe primul loc la economie, oricum PIB-ul Chinei pe 1 luna face cat PIB-ul Romaniei pe 1 an, si anul acesta se estimeaza o crestere de 10% a PIB-ului. Voi sunteti obisnuiti cu produsele made in china de proasta calitate, asta nu insemna ca se aplica si la masini, chiar daca si in acest moment masinile facute in china sunt de o caliate mai proasta, lucrurile se pot schimba
    Din criza asta cineva tr sa iasa si in castig si aceia este China
    5 1
  • @MCD
    As adauga faptul ca nu chinezii sunt de vina pentru articolele de proasta calitate, ci afaceristii lacomi care le importa. Impotatorii sunt cei care incurajeaza productia de "chinezisme". Iar un fabricant serios, occidental, daca isi muta liniile de productie in China, nu-si permite sa scada calitatea produselor. Daca Nokia isi fabrica acumulatorii acolo, inseamna ca exista calitate si in China.
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru