Oficial: Norme de 120 g/km CO2 din 2012 in Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Stavros Dimas, comisarul european pentru Mediu, a anuntat ca o relaxare a viitoarelor norme de poluare din Uniunea Europeana nu va avea loc, in ciuda protestelor vehemente venite din partea industriei auto.
Dimas a anuntat inca o data ca nivelul mediu de emisii este dioxid de carbon este de 120 g/km. Comisarul european a declarat ca nu sunt acceptate scuze din partea producatorilor auto care au fost instiintati cu 10 ani inainte de introducerea legii de viitoarele norme de poluare aplicabile din 2012.
Nerespectarea normelor de poluare va duce la o serie de penalitati financiare, care se vor aplica in mod gradual in tari ca Franta si Germania.
Producatorii de supercaruri care fac parte dintr-un grup auto pot beneficia de calculul la comun a baremului de emisii. Este cazul unor producatori exclusivisti ca Ferrari, membru in grupul Fiat, sau Lamborghini, membru al grupului VW.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
In alta ordine de idei, astept si eu ca redactorii Automarket sa invete care-i diferenta intre poluare/emisii poluante si dioxid de carbon...
Corect, astfel europenii vor fi fortati sa tina pasul cu japonezii (americanii sunt aproape dusi, doar schimbari extreme de viziune ii mai poate salva).
In fond eficienta economica e strans legata si de eficienta motoarelor (mai putin in mintea manelistilor :o)