Alfa Romeo 4C a obţinut un timp egal pe Nurburgring cu Audi R8
de Sebastian Toma
Marti, 01.10.2013
NewsletterEşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua creaţie a italienilor de la Alfa Romeo, 4C, a reuşit să egaleze modele precum Audi R8 şi Porsche Cayman S pe Nurburgring, în timp ce a depăşit generaţia precedentă a lui BMW M3. Modelul a parcurs un tur în opt minute şi patru secunde.
Esential8minute şi 4 secunde i-au fost necesare lui Walter Rohrl să parcurgă Nurburgring-ul la volanul unui Porsche Cayman S echipat cu sistem de frânare carbon-ceramic şi jante de 19 inch.
Alfa Romeo 4C se mândreşte cu o performanţă deosebită pentru segmentul său. Modelul italian cu motor central a reuşit să se întreacă "greii" pe circuitul cel mai solicitant din lume – Nurburgring. Mai precis, Alfa Romeo 4C a reuşit să parcurgă un tur de Nurburgring în opt minute şi patru secunde, egalând modele precum Audi R8 şi Porsche Cayman S. Reprezentanţii constructorului italian spun că modelul ar putea chiar să fie mai rapid de atât, în condiţii ideale şi cu mici reglaje.
4C este primul model modern de la Alfa Romeo pe care îl vor aduce italienii în Statele Unite ale Americii, piaţă pe care vor să o atace de urgenţă pentru a creşte vânzările mărcii. Modelul va fi comercializat în doar 1.500 unităţi pe an pe piaţa din SUA, pentru a oferi un sentiment de exclusivitate.
Acesta este întărit de faptul că modelul italian are motorul amplasat central şi se mândreşte cu un şasiu din fibră de carbon ramforsată cu plastic.
La fel ca Alfa Romeo 8C, fratele său mai mare, cei de la Alfa Romeo au decis să-l vândă pe 4C în reprezentanţele Maserati. Decizia se va aplica doar pe anumite pieţe, cum ar fi cea din Statele Unite ale Americii.
În ceea ce priveşte piaţa din Europa, ne aşteptăm ca modelul 4C să fie găsit doar în anumite reprezentanţe Alfa Romeo, dat fiind nivelul de exclusivitate pe care vor să-l asigure italienii.
hopa ca-i bai !eee...pai cu ceva gene de ferrari strecurate subtil in adn-u e si normal..oricum masina-i faina..poate ,poate alfa va reveni la ce era odata...oricum bravo pt. acest model si nu numai...
Masina de serie mica in cel mai bun caz. Genul de vitrina tehnologica care insa nu se va transpune in gama muribunda a Alfei care in afara de design nu mai are nimic spectaculos in comparatie cu ceilalti producatori premium cu care doreste sa concureze. Adaugati o fiabilitate jalnica si avem reteta unei firme care peste 20 de ani nici nu va mai exista.
Io nu inteleg cum a depasit timpul R8-ului cand R8-ul are ac timp
(8:04 Audi R8 V8) la fel si Porsche-ul (8:04 Porsche Cayman S). Acum trepanatii or sa creada ca e mai buna si decat un:
8:11.16 Mitsubishi Lancer Evo IX
8:13 Mercedes-Benz_C63 AMG
8:14 BMW Alpina B3 Biturbo Coupé
si tot pe acolo cu un
8:02 Aston Martin DBS
Pai daca e cheala normal ca e usoara si poate face timpii astia ... pune luxul si dotarile R8-ului pe ea si vei avea un 4c de 2 tone!
voi ati ajuns libertatea? pana si in articolul pe care l-ati citat scrie clar "The 8:04 lap time puts the 4C in the same company as the Audi R8 V8, Porsche Cayman S and is even faster than the previous BMW E92 M3 model. " ...si timpul R8-ului conform http://fastestlaps.com/cars/audi_r8_42_fsi_quattro.html este : Nordschleife Full 8:01.90
pur si simplu nu m-am abtinut sa-ti amintesc inca ceva...daca pilotul se mai si tunde si-si taie unghiile si...mai face si-un dus....eee astea le-ai uitat,batrane.
ps spune-mi dc 4c-ul are in standard:
Instalatie de spalare a farurilor (probabil ca nu)
Faruri cu Xenon PLUS (probabil ca nu)
Comutare automata a luminii de deplasare (faza scurta) pe timp de zi (probabil ca nu)
Audi Soundsystem- sistem 7 difuzoare cu amplificator pe 5 canale (probabil ca nu)
lipsa unor astfel de optionale poate reduce masa unei masini si cu 100kg ...dar cand ai in loc de maner de deschis usa o curea si faruri cu faza scurta/lunga ti se pare ca esti destept cand raspunzi la misto!
V-am mai semnalat o data greseala intr-un articol dedicat lui BMW i8, dar cred ca am fost prea subtil. Ceea ce ati numit voi in necunostinta de cauza (tehnica si limba engleza) "şasiu din fibră de carbon ramforsată cu plastic" este, de fapt, sasiu din plastic ranforsat cu fibra de carbon.
Vedeti voi, fibra de carbon are proprietatile necesare sa fie utilizata in ranforsare, plasticul nu. Cel putin nu in cazul acesta. Asadar, puteti avea grija la topica in momentul in care traduceti din engleza in romana, deoarece topica poate fi o problema (aparent) si riscati sa cadeti in penibil, in ceea ce priveste termenii tehnici.
In al doilea rand, cuvantul "ramforsare" nu exista in limba romana. "Ranforsare", in schimb, da. N-ar strica sa acordati si limbii romane mai multa atentie, pe langa cea pe care ar trebui sa o acordati limbii engleze, dupa cum subliniam mai sus.
ia vezi ba Ztele spune cumva ca e rudimentar interiorul tipul asta aici http://www.automarket.ro/tv/teste/autocar-testeaz-i-admir-noul-alfa-romeo-4c-3657.html
@logica este nula
doar un tampit nu poate sa inteleaga ca masina aia NU ARE NEVOIE DE SERVO! daca era nevoie cu siguranta avea! dar unii se cred inteligenti...
(8:04 Audi R8 V8) la fel si Porsche-ul (8:04 Porsche Cayman S). Acum trepanatii or sa creada ca e mai buna si decat un:
8:11.16 Mitsubishi Lancer Evo IX
8:13 Mercedes-Benz_C63 AMG
8:14 BMW Alpina B3 Biturbo Coupé
si tot pe acolo cu un
8:02 Aston Martin DBS
Pai daca e cheala normal ca e usoara si poate face timpii astia ... pune luxul si dotarile R8-ului pe ea si vei avea un 4c de 2 tone!
Care lux??? Care dotari???
Instalatie de spalare a farurilor (probabil ca nu)
Faruri cu Xenon PLUS (probabil ca nu)
Comutare automata a luminii de deplasare (faza scurta) pe timp de zi (probabil ca nu)
Audi Soundsystem- sistem 7 difuzoare cu amplificator pe 5 canale (probabil ca nu)
lipsa unor astfel de optionale poate reduce masa unei masini si cu 100kg ...dar cand ai in loc de maner de deschis usa o curea si faruri cu faza scurta/lunga ti se pare ca esti destept cand raspunzi la misto!
V-am mai semnalat o data greseala intr-un articol dedicat lui BMW i8, dar cred ca am fost prea subtil. Ceea ce ati numit voi in necunostinta de cauza (tehnica si limba engleza) "şasiu din fibră de carbon ramforsată cu plastic" este, de fapt, sasiu din plastic ranforsat cu fibra de carbon.
Vedeti voi, fibra de carbon are proprietatile necesare sa fie utilizata in ranforsare, plasticul nu. Cel putin nu in cazul acesta. Asadar, puteti avea grija la topica in momentul in care traduceti din engleza in romana, deoarece topica poate fi o problema (aparent) si riscati sa cadeti in penibil, in ceea ce priveste termenii tehnici.
In al doilea rand, cuvantul "ramforsare" nu exista in limba romana. "Ranforsare", in schimb, da. N-ar strica sa acordati si limbii romane mai multa atentie, pe langa cea pe care ar trebui sa o acordati limbii engleze, dupa cum subliniam mai sus.
In rest, despre 4C numai de bine!
doar un tampit nu poate sa inteleaga ca masina aia NU ARE NEVOIE DE SERVO! daca era nevoie cu siguranta avea! dar unii se cred inteligenti...