Postul îi va reveni lui Raffaele Marciello, un italian în vârstă de numai 20 de ani care este membru în Academia de Piloţi Ferrari şi care va concura, la fel ca şi anul trecut, în GP2.
"Sunt foarte mulţumit să devin membru al echipei Sauber, care are o lungă tradiţie dezvoltarea piloţilor. Cred că aceasta este cea mai bună alegere pentru cariera mea viitoare. De asemenea, sunt bucuros să concurez încă un sezon în GP2, ceea ce, combinat cu noul meu rol din Formula 1, îmi va oferi un an plin în 2015", a declarat el.
Marciello are în palmares un titlu în Formula 3 Europa şi a debutat la volanul unui monopost de Formula 1 în cadrul testului pentru tineri piloţi efectuat pentru Ferrari în luna noiembrie la Abu Dhabi. Italianul va avea oportunitatea să participe şi la câteva sesiuni de antrenamente libere pe parcursul sezonului, însă programul exact nu a fost încă stabilit."Şi-a demonstrat talentul în competiţiile inferioare, iar sezonul său din Formula 3 Europa, cu 13 victorii şi un titlu, a fost impresionant. Îi vom oferi lui Marciello oportunitatea de a deveni familiar Formulei 1, iar asta include participarea în câteva sesiuni de antrenamente de vineri", a declarat Monisha Kaltenborn, şefa echipei Sauber.
Ferrari este furnizorul de motoare al celor de la Sauber şi nu este exclus ca echipa elveţiană să fi obţinut o reducere a preţului pentru unităţi în schimbul angajării lui Marciello. De altfel, Sauber traversează o perioadă dificilă din punct de vedere financiar şi a fost nevoită să mizeze în 2015 pe doi piloţi titulari care aduc câteva zeci de milioane de euro la buget: Marcus Ericsson şi Felipe Nasr.
Via Sauber
AMUS spune ca desi Honda poate sa schimbe in totalitate motorul si sa lucreze la tot ce vor ei pana in 28 februarie nu doar cele 32 cat au voie motoristii aflati in al 2 an, Mclaren va contesta si va santaja pe ceilalti deoarece aceasta interpretare a regulemanetului aparuta in decembrie are nevoie de unanimitate nu de majoritate: " Experten können sich vorstellen, dass McLaren die angekündigte Lockerung der Motorentwicklung mit seinem Veto stoppt oder später dagegen protestiert, und zwar genau dann, wenn Ferrari, Renault oder Mercedes nach dem 28. Februar eine Ausbaustufe an den Start bringen. McLaren hätte dabei keine schlechten Karten. Kurzfristige Regeländerungen verlangen Einstimmigkeit."
Cititi mai multe: http://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/f1-motor-entwicklung-bis-saisonende-honda-ist-das-opfer-9143588.html
Nu au ce sa santajeze atata timp cat FIA a informat deja echipele ca... treaba este perfect valabila. McLaren nu are cu ce sa-i santajeze, decat daca poate nu participa la prima cursa, ceea ce cred ca-i comic atata timp cat au avut un an intreg pentru proiectarea si dezvolutarea acestui motor :) Si plus este natural sa nu aiba nici un token, atata timp cat nici restul nu au avut nici unul in 2014. Regulamentul este pana la urma egal pentru toti, doar daca cei de la McLaren nu doresc "sa fie mai egali decat altii".
Zarurile au fost aruncate deja, sa vedem ce fac in teste acuma :P
"http://www.autosport.com/news/report.php/id/117259?_ga=1.117018497.660534452.1415786521". Stirea-i foarte clara, mi se pare fair play ca cei de la Ferrari i-au anuntat ca au gasit acesta "scapare" in regulament :P
Citi mai multe la: http://www.jamesallenonf1.com/2015/01/arms-race-game-changer-what-do-the-latest-changes-to-f1-engine-rules-mean/
James Allen nu spune ca Ferrari si Renault vor introduce versiunea 2015 a motoarelor ci asa crede, fara sa stie cum merge treaba in interiorul acestor echipe. Nu dezbate superb pentru ca singur isi combate argumentele si ca de multe ori se grabeste, in loc sa astepte primele teste. Echipele inca lucreaza la aceste monoposturi si atata timp cat ele nu spun nimic, ceva clar nu avem cum sa stim. Sunt destui experti care incerca sa explice diferite lucruri, din fericire, conteaza ce se intampla pe pista si nu aceste explicatii.
P.S. Acele -100ms si 200ms sunt chestii teoretice, James Allen nu ia in considerare ca echipele vor desena motoarele altfel, poate vor aseza altfel racirea depilda sau bateriile, ceea ce in start arata ca nu crede ca baietii astia chiar lucreaza la aceste motoare ci isi da parerea ca un incepator care doar vrea niste citituri pe site-ul lui. Pleaca de la presupunerea ca cei de la Ferrari si Renault vor folosi motoarele identice din 2014, asta in timp ce ambele echipe.. vor schimba anumite parti... si le vor schimba foarte repede, dar in acelasi timp, vor schimba si racirea si pozitionarea bateriilor, suspensiile spate, pozitionarea cutiei de viteze si probabil si suspensia fata. Toate aceste schimbari pot duce la rezultate foarte bune, si au nevoie sa le testeze foarte rapid adica in testele din Februarie, iar James Allen crede ca de fapt... aceste echipe vor face nimic si se vor uita la Dexter's Laboratory. Din pacate, putea sa aiba rabdare, sa vada cum o sa fie testele si dupa aia sa-si dea cu parerea. Decat o dezbatere "superba" dar inutila mai bina una interesanta dar care prezinta datele din teren exact. Cu "dezbate super" nu se castiga titluri, cu "testare serioasa, inovatii si masini fiabile" se castiga titluri :P
Interesanta prezentare. Dar nu cred ca James Allen greseste iar tu ai dreptate in privinta asta. Tu te dai cu fundul de pamant pana ti se tabaceste pielea si scoti din DEX cele mai sofisticate cuvinte pentru ati construi argumentele. Interesant ca toate argumentele tale indiferent de ce perioada si indiferent de tema duc spre scenarii negative doar si pesimism pentru Mclaren. Foarte ciudat si interesant in acelasi timp. Esti un politruc doar degeaba faci pe inginerul si pe intelectualul. Cu alti natangi pe aici iti tine, dar eu stiu ce te doare si ce urmaresti.
Sunt cateva idei pe care James Allen le-a spus foarte bine, si care la baza sunt interesante: a spus ca Mercedes are un motor foarte bun, care deoarece este foarte bun... s-ar putea sa nu se mai poata dezvolta mai mult. Ceea ce s-ar putea sa fie adevarat. O alta idee a fost ca Ferrari si Renault nu au stat cu mana in san si au cautat diferite idei pentru a contracara avantajul Mercedes, care a venit neasteptat, chiar de la FIA, astfel incat 2015 se anunta interesant mai ales prin prisma acestui lucru. Astea sunt aspectele la care s-a referit foarte bine si era super daca ramanea la ce stia cu siguranta.
Nu este greu sa citesti o prezentare a ceea ce inseamna acele tokene si cate parti are asamblul numit motor. Allen ca si altii, inclusiv tu, nu stim exact ce vor schimba cei de la Ferrari & Renault, sunt 32 de tokene, sunt multe variatii, de aia nu are de unde sa stie cat de mare o sa fie saltul de performanta, daca o sa fie. La fel cum nu a vazut motorul Honda si iarasi nu are de unde sa stie cat de performant este. Imi pare rau sa-ti spun dar nu vad nici un pesimist legat de Honda aici, decat daca crezi ca Honda are cel mai bun motor din niste poze care nici macar nu arata motorul real, sau daca cumva lucrezi pentru Honda si lucrezi la dezvoltarea acelui motor. Sunt multi natangi pe aici, si primul esti tu, atata timp cat iti dai cu parerea fara sa intelegi ceea ce citesti. Scuze, dar asta-i adevarul. Daca erai destept, as fi asteptat pana la testele din Februarie, pentru ca daca cumva McLaren nu o sa mearga bine, ai fi spus ca testele nu conteaza. Si ca numai fraierii sunt interesati de rezultatele din niste teste. Tu in schimb, sari primul cu orice articol care crezi tu ca iti da sperante, iar atata timp cat nu intelegi ce se dezbate/discuta in acel articol... pici de fraier de fiecare data.
In rest, multa bafta si ne vedem la testele din Februarie, am mult de lucru pana atunci!
P.S. In orice discutie sunt doua puncte de vedere pentru care se aduc argumente, A si B. Nu doar unul, si asta-i problema ta, nu stii ce inseamna discutie.