Seria "Fii designer" revine astazi cu o noua provocare pentru userii Automarket. Dupa ce ati reusit sa modificati cu succes aspectul exterior al actualei generatii BMW Seria 3, Automarket si partenerii nostri de peste Ocean, BMWblog.com, cea mai mare comunitate a pasionatilor marcii bavareze din lume, va propun astazi o noua provocare.
Este vorba, dupa cum probabil ati ghicit, de reinterpretarea navei amiral a constructorului din Munchen, mai exact BMW Seria 7. Ca de fiecare data, initiativa noastra va fi sustinuta de Andrei Avarvarii, omul care contureaza ideile voastre si la inglobeaza intr-o forma finala.
Ramane de vazut daca noua filosofie de design gandita de designerii BMW pentru Seria 7 va fi pe placul vostru, al utilizatorilor, sau daca si in acest caz este nevoie de o serie de modificari, capabile sa imprime un caracter mai sportiv sedanului de lux.
Cea de-a cincea generatie a sedanului de lux a implinit in luna iulie deja un an de cand a fost lansat oficial. Debutul de anul trecut a introdus publicului un model mai indraznet ca design, care venea sa stearga reputatia controversatei generatii anterioare, intens criticate pentru conservatorism.
Modelul exista pe piata din 1977 si pana in prezent nu a fost disponibil decat in varianta sedan, singurele diferente fiind facute de ampatament si motorizari.
De-a lungul timpului, BMW Seria 7 a fost modelul care a introdus o serie de tehnologii inovatoare in gama constructorului german. Astfel, sedanul de lux a fost vazut ca un pionier pe segmentul vehiculelor propulsate de hidrogen, BMW propunand o sursa de propulsie alternativa odata cu lansarea versiunii Hydrogen 7. Aceasta a fost produsa in 100 de exemplare, distribuite unor figuri populare pentru a castiga un important capital de imagine. Printre personalitatile care au primit cheile unui Hydrogen 7, se numara primarul orasului Munchen, presedintele Parlamentului Uniunii Europene, printul Albert de Monaco si celebrul actor Brad Pitt.
Saptamana trecuta, varful de gama a marcat o noua premiera pentru constructorul german. Alaturi de X6, Seria 7 a devenit primul hibrid din gama BMW si oficial cel mai rapid sedan hibrid din lume, cu un sprint de la 0 la 100 de km/h ralizat in numai 4.9 secunde. Noul Active Hybrid 7 va debuta oficial in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, care va avea loc in toamna acestui an.
@abc_e?
Legat de "grila putin cam mare", daca ne uitam atent intreaga masina este "mare", deci mi se pare normal ca si stopurile, farurile, grila sa fie la randul lor mari.
Ca sa nu fiu 100% in afara subiectului, eu as schimba culoarea(alb).
CRED CA AR MAI FI PUTIN DE LUCRAT LA PARTEA FRONTALA .
in REST MASINA E 5 STELE.
-faruri triughiulare, sa fie un pic incruntata
-stopurile sa fie alungite putin pe portbagaj
-grila fatza mai ingusta
-faruri ceata pe verticala
-montantii fatza sa fie transparenti
-oglinzile laterale montate pe capota si sa aiba o forma triunghiulara.
Urasc Seria 7 actual din cauza acestui lucru. Oribile stopurile actuale.
in rest nimic...sa speram ca iese ceva frumos
Rubrica asta nu-si are rostul, indiferent de scopul ei. Finalitatea fiecarei "editii" a fost o monstruozitate de masina, renuntati cat va mai suporta lumea....
P.S. schimbati culoarea in alb
Este perfect pentru ceea ce trebuie sa fie.
Daca totusi vreti sa-l modificati, eu zic ca ar fii mai bine sa plecati de la o foaie alba si sa veniti cu o alternativa total diferita pentru modelul actual.
:)
chiar nu ai ce schimba la masina asta. orice ai schimba la ea o strici.
pozitia scaunului soferului in cazul in care nu mi se potriveste si as mai regla volanul daca e necesar.
nu ai cum sa schimbi ceva la seria 7 . proasta idee ati avut. cum sa alegi asa masina la redesenatu asta al vostru. Is atatea masini naspa in lumea asta si voi le gasiti pe cele mai faine sa le redesenati.
pe viitor parca vad ca propuneti un mertz, ferrari, lamborghini, porsche, etc
e trist....
Sa speram ca la capitolul Lastun sau Oltcit va iesi ceva mai spectaculos.
In rest...numai de bine...Bafta la desenat!
- fata, capota motor sa coboara (spre fata masinii) mai mult (ca e aproape dreapta), linia de jos a plamanilor sa fie in, partea de sus a grilei de jos de aerisire
- fata, unghi mult mai ascutit (mai de rechin) a plamanilor si plamani mai lati,
- in loc de un far cu 2 "spoturi" luminoaste, sa fie 2 faruri separate (dreptunghiuri cu colturi rotunjite, cum a-ti pus la seria 3 ), DAR sa fie gen "teava de tun"... aaaaa ca Jaguarurile din 1986
- grila de aerisire de jos, cat mai dreptunghiulara + la mijloc putin suprapus de cele 2 plamani coborate.
- Lateral... pe mine deja ma plictiseste acel element de la usa spate (da stiu ca e tipic BMW, dar sa-l foloseasca la seria 3 :), l-as duce mult mai in spate si mult mai mic... mic mic...
- spatele... :) (acuma o sa ma urati), o combinatie intre citroen c6 (ceea ce priveste luneta si lungimea portbagajului) si Maybach (ceea ce priveste stopurile si imbinarea portbagajului cu partile laterale
- doar stopuri pe lateral (fara stopuri pe usa portbagaj) dar sa nu fie si pe lungimea masinii (ca la Maybach) ci ceva de genu Lancia Thesis
- si sa nu fie asa inalt portbagajul
bafta
Fata:
- as pune niste faruri asemanatoare cu cele ale noului Seria 5 GT cu tot cu ancadramentul lor (acele pseudo-alveole foarte frumos desenate), eventual forma generala a farului sa fie ceva mai angulara, mai agresiva
- grila tipica BMW sa fie mai lata la partea inferioara si mai ingusta la marginea capotei (invers decat e acum), ar da mai agresiv, mai sportiv
- grila inferioara sa aibe extremitatile mai ample si angulare cu farurile suplimentare sub forma unor "bare" cu leduri, cumva pe forma decupajului grilei (ceva in genul noii clase E de la Mercedes)
Spate:
- stopurile par facute din bucati la toate modelele actuale BMW, ceea ce nu e chiar foarte elegant, deci as face o forma mai integrata, mai "dintr-o linie" si sa fie mai generase ca dimensiuni mai ales pe laterale, mai ascutite, cu personalitate...
Lateral:
- cel mult implementarea liniei mediane frante ca la conceptul CS si poate un prag putin mai profilat
- jante cu un desen tridimensional, mai pretentios
Cam asta ar fi
Mult succes!
Daca tot vreti sa va jucati jucativa cu modele vechi (cum ati fi vrut sa arate -Daewoo Cielo, Dacia 1310, Trabantul, Lada din '90, Suzuki Swift, Opel Astra Clasic.
Sunt doar cateva exemple, dar va rog, lasati masini ca BMW Seria 7, Alfa Romeo 159 sau Audi A6. Sunt capodopere si nu pot fi imbunatatite.
Cititorii automarket iti multumesc pentru rabdare si intelegere.
Am in familie si BMW si VW ce fac parte din aceeasi clasa, si pot spune ca nu sunt comparabile.
Tu ai dreptate, economisesti acei bani dar:
- nu ai aceleasi materiale de interior, sunt mult inferioare la Skoda, se stie ca skoda are materiale mai slabe chiar si fata de VW
- nu ai aceleasi performante: - motor mult mai slab (performante - fiabilitate - sunet, iar aici ma refer la sunetul din interior - un diesel la BMW abia se aude in interior in schimb cele de la VAG par ca sunt tractoare)
- nu poti compara sasiul unui BMW cu sasiul de la SKODA
- Skoda sunt masini bune, dar nu poti face comparatie cu BMW la nici una dintre categorii.
Pt. restilizare: Mai bine o lasam asa, nu cred ca merita sa incercam!
As dori ca farurile sa nu fie asa mari. Sa fie mai inguste ca cele de genul farurilor seriei 7 din anul 2001. Pacat ca nu se mai fac BMW-uri ca inainte. In loc sa fie o evolutie asistam de fapt las o involutie.