Episodul din aceasta saptamana al seriei “Fii Designer” ne aduce in prim plan modelul BMW 135i Coupe. Compacta bavareza va fi redesenata de catre Andrei Avarvarii in baza specificatiilor voastre, iar cititorii BMWBlog vor avea si ei o versiune a lui BMW 135i Coupe, pe care o veti putea vedea pe sectiunea dedicata a portalului respectiv.
Modelul BMW 135i Coupe este singurul model din clasa sa care beneficiaza de tractiune pe puntea spate. Totodata, acesta are greutatea distribuita egal intre punti si un motor montat longitudinal. Mai mult decat atat, Seria 1 este cel de-al doilea model BMW in materie de vanzari, inregistrand aproape o cincime din numarul de unitati vandute in 2008. Avand in vedere dimensiunile, pretul si caracteristicile sale, putem spune ca modelul 135i este succesorul spiritual al lui BMW 2002.
Pentru unii cititori, modelul 135i Coupe poarta anumite similitudini cu legendarul E30 325i, gratie masei scazute si a perfomantelor obtinute datorita motoarelor puternice. Ramane de vazut daca design-ul actual al modelului 135i Coupe mai este pe placul vostru, al utilizatorilor Automarket, sau daca ati dori sa operam anumite schimbari majore la nivelul acestui model, capabile sa imprime un caracter mai sportiv.
Designerul Andrei Avarvarii va invita alaturi de Automarket si BMWBlog sa spuneti ce ati schimba la aspectul exterior al lui BMW 135i Coupe. Modelul bavarez va fi redesenat exact asa cum vreti voi pana miercurea viitoare.
2.O bagheta cromata/nichelata deasupra numerelor din spate, a placutei de inmatriculare.Exact cat tine placuta.
- faruri drepte, fara "umflatura" dinspre aripa, si ingustate putin catre grila dubla fata.
- capatul farului tras mai putin pe aripa, unghiul mai larg si cu marginile farului drepte (fara curbura existenta acum in partea de jos a farului)
- linia capotei adusa mai jos, catre farul ingustat.
- grila fata specifica BWM ("double kidney") dreapta in partea de sus si de jos, si ceva mai putin inalta.
- capota mai putin bombata in fata, unde este plasata sigla BMW.
Lateral:
- curbura din partea de jos de pe portiera si aripa spate mai putin pronuntata.
- linia plafonului ceva mia coborata catre spate
Spate:
- evacuari duble ( ca pe M-uri)
- stopurile ingustate - practic taiat din parte de jos, care este prea lata. Pastrat raportul intre latimea stopului pe aripa si cea de pe spate.
- arcul de cerc care inchide partea superioara a stopului pe aripa putin mai ascutit.
CEI DE LA BMW AU INCEPUT SA CONSTRUIASCA HIDOSENII NU MASINI....
DESENATI-L CA PE UN C CLASS SI ESTE MASINA PERFECTA....
MACAR SA SEMENE CU UN SMART SI TOT E MAI FRUMOS CA ACUM...
-farurile de pe M3-ul actual
Lateral
-curbura de la prag as facea-o dreapta
-curbura de la portiera as face-p in cen ca la opel astra
Spate
-stopurile mai mici
-evacuari duble
-marginea rinichilor sa fie mai groasa
-spoilerul fata sa fie schimbat cu unu de m3 CSL
lateral
-jentile sa fie de pe m5 e60 in format mai mic
-bosajele rotilor mai proeminente
spate
-o evacuare dubla centrala [gen PORSCHE CAYMAN]
-eleron deasupra lunetei
sa-l faca seria 3
:))))
Liviu_eko@yahoo.com
Ai in sectiunea 'STIATI CA'
Nu trebuie schimbat nimic la masina asta. E frumoasa asa cum e.
La modelul hatch poate spatele sa fie subiect de discutie dar coupe-ul arata bine asa cum e.
tu citesti ce scri????????
o masina jalnica i un matiz, un tico sau un fiat albeea, un doblo sau un xsara picaso ,cum adica asta e urata.
apai se vede ce fan esti pretine numa ne faci noua marca de ras.
Decat sa merga pe o linie "moderna" gen honda civic sau mai stiu eu ce modele si interioare din star trek prefer masina curata. Vreau o "masina cu motor" nu un "feon cu motoras electric"
LA interior BMW-ul putea fi mai creativ cu plansa de bord.
este un coupe in toata splendoarea lui, iar "motorasul" pus pe 135i este o legenda vie a automobilismului, alaturi de 1.9 TDI sau V8 HEMI.
lasati-o asa si daca aveti ocazia, sa va bucurati de senzatiile oferite!
scuzati pentru off-ul creat
- stopurile spate ...gen Audi A8 sau A6
- '' gura '' aceea de sub numar , sa fie in continuarea grilei radiator ...gen Audi
- semnalizatoare incorporate in oglinzi laterale
- '' ochiurile'' ce inconjoara farul Xenon, sa fie tip led ...gen A4
- evacuare : o toba pe stanga, alta pe dreapta...dreptunghiulare
- a 3-a lampa stop : sus in geam ...tip led ...si daca o mutati...ridicati un pik mai sus si Logo-ul...putin...
- geamuri cu tenta...
- usile jos la contactul cu pragurile, ...pe rotund ?!...parca ar avea burta... modificati-o altcumva...stiu si io ...sa vina drept...
- proiectoare de ceata...
-
Insa sunt cateva lucruri pe care le-as schimba la BMW-ul asta.
1. rama nichelata/cromata ce-o fi ea din jurul geamurilor laterale trebuie scoasa fara ezitare
2. as face aripile spate si fata mai evazate pe roti
3. evacuari simetrice ar da mai bine
Modificarea nr. 1 e obligatorie restul se negociaza :P
Acum sa trec la BMW...........curbele si liniile ce se gasesc pe cate un Bmw nu sunt puse la misto ele imbunatatesc dinamica masinii, curgerea aerului pe suprafata acesteia (Efficient Dynamics).
As schimba decat culoarea (bleu perlat) si gura de intrare a aerului din bara care sa fie mai pronuntata in afara.
Atat:*
Parerea mea este ca capota ar trebui sa acopere parea superioara a farurilor facand legatura dintre sona grilei si cea a aripii printr-o tranzitie fluida "subtiind ochii" bestiei. Poate niste gauri de admisie din bara ceva mai agresive si iesite in evidenta. Bineinteles, mai joasa, jante asemanatoare celor de pe M3 CSL dar si co o "buza" mica, gen farfurie. Zona stalpilor B, centrali ceva mai joasa, oferind o cursivitate mai naturala si evidenta intre zona din fatza a masinii si zona din spate, un fel de "drum mai scurt" intre zona de curbura plafonului, a stalpilor si a geamului din fatza si zona de "cot" de final al geamului din spate.
Niste aripi mai evidentiate si agresive; Un extractor de aer, piesa separata de bara spate, cat mai apropriat posibil de cele folosite in motorsport, dar pastrand stilul si feelling-ul general al masinii.
Niste tobe si iesiri finale de evacuare mai "serioase" sport, un finisaj mediu ar fi interesant... Daca nu, inox.
Partea superioara a stopurilor de pe aripa sa lipseasca, linia stopului de pe capota-portbagaj sa fie continuata de cea a stopului de pe aripa. Iar ca sistem de iluminare a stopurilor, unul din tehnologia led cu un design similar celui de pe E46 M3 din anii 2001-2006. Multumesc:)