Dupa o saptamana de propuneri interesante, Automarket va arata cum ar arata Citroen C4 in cazul in care producatorul francez ar angaja pe postul de consultanti cititorii portalului nostru.
Plecand de la formele deja cunoscute ale versiunii coupe a compactei Citroen, designerul Andrei Avarvarii a realizat designul unei masini care isi schimba radical intafisarea in partea frontala, preluand formele pe care producatorul francez le-a impus pe noua generatie C3 si mai ales pe DS3, primul model din noua serie premium a francezilor. Blocurile optice clasice C4 au disparut complet, in locul acestora aparand unele a la C3, insotite o bagheta LED care inlocuieste actualele proiectoare demodate. Versiunea C4 imaginata de voi imprumuta de la fratele mai mic si parbrizul panoramic, in timp ce grila este adusa la nivelul de modernism cerut de conceptele Citroen de ultima ora.
In partea posterioara, principalele modificari implica schimbarea siglei vechi cu o banda metalica argintie care contine sigla noua si are terminatii laterale interesante. Stopurile au primit forma de bumerang atat de ceruta de designerii de ocazie de pe Automarket.ro, iar terminatiile sistemului de evacuare sunt acum vizibile, primind o forma trapezoidala. Totul culmina cu jantele originale Citroen regasite pe conceptele pe care francezii le-au prezentat in ultima perioada la marile saloane auto ale lumii.
Felicitari si celorlalti colegi ce au avut idei minunate. A iesit excelent!
Trimiteti-o la Citroen sa o puna pe linia de productie!!! ;)
Cel putin la grila frontala e odios ce i-ati facut.
A iesit de zici ca e Lightning McQueen care face o grimasa. Mai lipsea sa-i puneti un petic de material intre cele doua linii si avea si limba...
Excelent face-lift-ul lui C4. De data asta s-a intamplat minunea. Se vede ca uneori critica prinde bine... Masina redesenata arata foarte bine, modificarile sunt inteligent aplicate, interesante si neexagerate, bine integrate, cu atentie si grija la detaliu, nu fuserite ca in alte cazuri. Pe ansamblu masina arata ca si cum ar fi reala, nu-ti dai seama ca e photoshopita. Bravo de data asta Andrei! Cred ca este printre putinele proiecte ale rubricii care chiar au iesit asa cum trebuie. Mi-as dori sa continui pe linia asta pentru ca intotdeauna calitatea, alaturi de alegerea celor mai bune idei cu adevarat pot face ceea ce trebuie.
Inca o data felicitari!
Fiti cuminti, alta treaba nu aveti???
desenati si voi niste copacei, un soare :)
Pentru a fi un proiect complet eu zic sa ne orientam si catre designul plansei de bord, si de acolo ar putea iesi idei extraordinare zic eu.
ce ziceti de Tata Nano pentru urmatoarea redesenare?
Si "designer'ul" care se ocupa de redesenarea lui ar trebui sa aleaga parerile care se incadreaza in aceste standarde de design.
Ar trebui sa va deade gandit!
usor de criticat efortul altora.
Arata mult mai bine originalul.
Zici ca e Dric.Spatele ala imi da fiori de groaza.
Nu se poate rotunji?Seama cu un acvariu sau terariu.
In rest oglinzile sunt mici ...si cam atat.
E mai frumoasa C4 cu 4 usi,dar e mai scumpa cu 1000 Euro...
- nu inteleg ce element se afla sub stopuri. sa fie oare proiectoarele de ceata spate? dar nu se incadreaza in liniile masinii pe talerala sub nici o forma, chiar daca sunt continuare a siglei.
-in schimb imi place ideea cu volumetria de la portbagaj
-farurile sunt ciudate, necesita ceva adaptare la stil dar nu sunt urate. si prizele de aer se potrivesc...
PS: mai astept o realizare pt stopuri. sunt in proces de realizare a unui nou stil pt stopul de c4 si eram chiar curios daca gaseam un challenge.
bafta
Vad ca unora nu le place ce a iesit, dar asta e, de ce n-au venit ei cu idei mai bune? " poate ca nu au venit ca stiu sa faca design , insa este indreptatit sa zica asta celor care critica dar au facut si ei la randul lor propuneri . Mie personal , rubrica asta mi se pare interesanta si distractiva , prin urmare trebuie sa repet : nu va mai certati , pt cine designul auto este o pasiune si crede ca are ceva de spus ..exista concursuri de design si succesul final , sa acceada ca designer intr-un studiou de design auto . Vezi cazul panaitescu care acum este designer la Toyota ;-) .
Rezultatele, daca vorbim insa de design, sunt interesante doar ca studiu de "asa nu". Designul impune prin personalitate...unitara, nu schizoida. Crowdsourcing-ul (CAP, mai pe romaneste) chiar nu prea isi gaseste locul in poveste.
Ati stricat o masina cu un design ce are suficienta personalitate si stil pentru inca 20 de ani. Da, C4 este iubit si urat in acelasi timp de multi (ca orice Citroen, de altfel) si tocmai acest fapt il face special. Esecul faceliftului nu dovedeste decat valoarea modelului original.
Am aflat totusi cum ar arata un C4 conceput in Korea sau China :)
Sper ca pentru Andrei Avarvarii acesta a fost doar un "job" si n-a luat-o prea in serios. As fi interesat sa vad o intepretare personala a lui Andrei a acestei teme - una care sa nu "sufere" de sugestii venite de aiurea. In rest, amatori de vulturi autocolanti si grile de BMW prinse cu sarma pe vreun Renault 12 sunt destui....
PS: pentru andrei (cateva comentarii mai sus) - din fericire, o femeie, chiar si urata, este mai mult decat orice colectie arbitrara de fese, sani, craci si coafuri ciopartite la alegere din Play.... revista favorita :)
Andy