In acest episod al seriei “Fii Designer”, am cules propunerile voastre pentru modificarea lui Renault Megane. Modelul nu a primit foarte multe modificari, deoarece doar noua cititiori au considerat ca Megane are nevoie de schimbari estetice. Astfel, designerul Andrei Avarvarii a creat o versiune usor modificata a lui Renault Megane, care prezinta un aspect mai agresiv.
Modificarile principale au fost operate la nivelul stopurilor si al lunetei, care au fost mutate si au fost redimensionate usor. De altfel, stopurile si luneta au fost un element comun in comentariile cititiorilor Automarket, care au dorit ca elementele respective sa fie modificate neaparat. Sigla Renault a fost coborata cu cativa centimetri, iar fantele de aerisire de sub suportul numarului de inmatriculare au fost micsorate.
Blocurile optice ale compactei franceze nu au scapat nici ele de modificari, dar acestea au fost schimbate foarte putin in comparatie cu stopurile lui Megane. In schimb, profilul lui Megane a ramas neschimbat, pe cand modificarile la posteriorul acestui model s-au restrans la luneta si la stopuri. Cu toate acestea, Renault Megane a primit un set de jante cu un design deosebit, precum si bandouri vopsite in culoarea caroseriei, si ea o caracteristica ceruta in mod expres de catre cititorii nostri.
Rezultatul final al acestui episod din seria "Fii Designer" este un Renault Megane mai agresiv, care ar putea "trece" ca o versiune de performanta a compactei frantuzesti. Prin comentariile lor, cititorii Automarket au confirmat reusita designerilor francezi in celei de-a treia generatii a lui Megane, model care se bucura de o popularitate deosebita in tara noastra.
Niste luminite?
Fiecare masina are personalitatea ei si trebuie respectata.
FELICITARI !
cred ca pentru viitor sa opriti tot asa 5-6 idei de modificare si nu 50. chiar daca acum au fost putine idei
foarte subtil si placut, nu arataniile d ele-ati facut pana acum
@Vasi - pai nu orice masina e Logan sa poti sa iti bagi picioarele in ea, la unele cum ar fi acest Megan redesenat, mai trebuie sa fii atent pe la gropi si sa le ocolesti, iar alea care nu poti sa le ocolesti, sa le iei cu viteza foarte mica ca sa nu iti strici diverse la masina.
din experienta iti spun ca mai devreme sau mai tarziu iti bagi picioarele in orice masina. asta e solutia ca sa scapi de stresul pe care ti-l aduce o masina "frumoasa" pe care in fiecare zi mai gasesti o zgaraietura. Daca stai sa opresi la fiecare gropita, pai faci 5 ore pana la lucru si mai faci si peri albi in cap. Logan sau Audi, in groapa tot asa se strica. trust me!
imaginati-va cum ar arata skodele daca ar fi ajuns in curtea celor de la renault...zghjksgwgirgrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
sau poate preferi "mandretea" de yeti ca are coviltirul mai mare...
nu, clar... cei care inca mai pun intrebari din astea retardate sunt loviti in mod evident de ictus apoplectic !