Dupa o saptamana in care am preluat propunerile voastre pentru Dacia Sandero, designerul Andrei Avarvarii ne-a furnizat imaginile prelucrate digital ale versiunii modificate a lui Sandero. Astfel, subcompacta de la Dacia a primit un design mai proaspat si complet, total plauzibil pentru specificul marcii si situatia actuala a celor de la Dacia.
Desi anumiti cititori au cerut tehnologii nepotrivite pentru un low-cost, cum ar fi faruri cu LED sau blocuri optice preluate direct de la VW Golf, ideile principale au fost preluate de la acestia, iar modelul Sandero a primit aspectul dorit de utilizatori. Aproape toate elementele estetice ale lui Sandero au fost modificate, dar modelul si-a pastrat in continuare forma care l-a consacrat pe piata.
Sandero a primit o noua bara fata, blocuri optice modificate, o capota modificata, dar si un nou set de jante – similare cu cele prezentate pe conceptul Duster. Manerele usilor au fost inlcuite cu elemente preluate de la Renault Clio, in timp ce linia geamurilor si inclinatia parbrizului au fost si ele modificate. Liniile prezente pe usile lui Sandero au fost eliminate, iar profilul modelului a fost modificat usor.
Bosajele aripilor lui sandero au fost evazate pentru a face loc jantelor noi, iar modelul a primit si un set de praguri laterale noi. Stopurile lui Sandero au fost alungite, iar bara spate a fost redesenata complet, intr-un mod similar cu cel in care a fost schimbata bara fata. Evacuarea finala are un alt tip, care este integrat mai bine in bara spate, in timp ce luneta si usa hayonului au forme modificate subtil.
Inca ceva: bine ca i-ati scos pleoapele alea la faruri, arata oribil si e de moda veche si proasta, mai bine asa, mult mai frumos.
Exterior e reusita :)
Poate trimiteti la dacia toate aceste detalii, NE-ati face un bine!
Cat ar costa oare sa iasa asa din fabrica? Binenteles fara jante in varianta de serie.
Ar fi bine pt Dacia daca cineva ar tine cont de acest proiect.
Inca o data felicitari!
baieti mai puneti mana pe munca,ca la dat cu gura sunteti pe locul intai (stiti ce le-a zis D-zeu frantuzoaicelor care nu faceau copii...."fetelor...LASATI GURA"!!!)...hai pa...si sa auzim de bine!
- ar disparea gamalia aia de pe capacul de la rezervor ;
- pe usa la portbagaj sandero ar fi scris central, asa cum e ea sau scoasa prin presare in relief,sau chiar la locul ei dar tot in relief ;
- manerul de la usa de pe portbagaj cromat(nu stiu sigur daca e chiar estetic, dar as vrea sa vad cum arata) ;
- proiectoarele ar putea sa ocupe tot spatiul, de sus pana jos...nu doar 2/3 din spatiul din spoiler ;
- numarul de inmatriculare pe fata ar putea fi coborat.se poate castiga putin spatiu in jos daca pe spoiler se mai adauga un spatiu de forma zonei inferioare a gratarului.astfel linia care acum e intrerupta de placuta ar putea fi intreaga si ar putea deveni un fel de "cozoroc" pt placuta de inmatriculare.
scuze pt termenologia "de balta" ... si ca parere personala...arata din ce in ce mai bine...:P
Ca asa arata mult mai bine.
Nu stiu de ce , dar in poza din lateral spate masina imi seamana cu Ford Fiesta (vechiul model).
Cred ca ar trebui sa incepeti sa dizertati pe teme de tehnica automobilistica (analize, schite, comentarii). As propune ca in fiecare zi sa alegeti un subiect (destul de mic, nu foarte intins) pe care sa il prezentati atat ca descriere de functionare cat si ca schite/desene.
In felul acesta toti inspiratii care isi dau cu parerea in aceste pagini vor avea (sper) idei mai realiste si nu vor ramane la nivelul de "ce masina frumoasa!" sa'"ce masina naspa!" si alte chestii jenante de acest gen.
Oricum am remarcat ca nu faceti nici o introspectiva a motoarelor, suspensiilor, directiei, carosriei, platformei (mai toti nu inteleg ce e aia o platforma!).
Asta ar fi util pentru toti si ar valora mult mai multe decat acest jalnic retus de autoturism care, sa fiu sincer, nu a schimbat mai nimic din aspectul masinii.
De asemeni ar fi foarte util sa prezentati istoce scurte dar bine documentate despre creatori adevarati de masini (Buggattti, Porsche, Bentley si altii ca ei).
Cu stima
Si oricum, ce va apucat cu Sandero, este o alta cutie de sardine. Ori e plata buna pentru publicizare?! :)))
Totusi, dupa cum ar spune poporul roman ... are un mare defect ... nu seamana cu BMW`ul frate :))
si actualei seria 3 i-au fost redesenate stopurile, pt ca aratau ca un c*r
deci se intampla si la case mai mari sa nu fie totul perfect
Raspunsul e foarte simplu. Prin reasezarea liniilor care dau designul masinii s-a obtinut o apropiere destul de semnidicativa de VW Golf.