Spune-ne ce ai schimba la modelul Dacia Duster si ti-l desenam asa cum vrei!
  1. Spune-ne ce ai schimba la modelul pe care ti-l prezentam saptamanal
  2. Noi alegem cele mai intresante propuneri ale voastre
  3. Desenam masina asa cum o vreti voi
  4. Vezi masina desenta de tine pe automarket

Fii Designer: Am desenat Dacia Duster asa cum l-ati vrut!

Automarket va prezinta versiunea redesenata a lui Dacia Duster. Modelul a fost realizat de catre Andrei Avarvarii conform specificatiilor voastre. Iata ce a iesit!

Cel mai nou model al constructorului din Mioveni, Duster, a venit in atentia seriei "Fii Designer" de la Automarket. Utilizatorii portalului nostru si-au spus parerea privind modificarile pe care ar vrea sa le vada pe primul SUV al celor de la Dacia, iar designerul Andrei Avarvarii s-a pus pe treaba si a cules cele mai interesante propuneri, dupa care a realizat un model in functie de acestea.

Cititorii nostri au dorit ca Duster sa fie echipat cu cauciucuri mai late si cu jante mai mari, iar aspectul general al modelului sa fie mai agresiv. Caracterul offroad al lui Duster este subliniat de catre ornamentele argnintii aplicate pragurilor, barii de protectie fata si a partii inferioare a barei de protectie spate, care au fost pastrate de la versiunea standard a acestui SUV. Bosajele aripilor au fost marite subtil ceea ce ii confera lui Duster un aspect ceva mai masiv.

Grila fata a primit un design angular, tendinta care a fost aplicata si la nivelul capotei motor. Blocurile optice au fost modificate, iar oglinzile si manerele usilor au acum o forma noua. Intregul aspect al lui Duster a fost schimbat de catre vopsirea elementelor negre in culoarea caroseriei, lucru care ii confera un plus de masivitate acestui model. Trebuie sa remarcam si proiectoarele noi cu care a fost echipat Duster, fiind vorba de doua elemente mai mari, care au fost amplasate diferit in bara de protectie.

Posteriorul lui Dacia Duster a fost modificat si el destul de mult. Primul SUV din Mioveni are o luneta dreptunghiulara, iar usa hayonului a fost schimbata. Blocurile optice spate au fost alungite in stilul celor prezente pe XC60, iar acestea nu mai formeaza o forma geometrica alaturi de usa hayonului. Esapamentul lui Dacia Duster a fost integrat mai bine in bara spate prin intermediul unui ornament, lucru care ii confera acestui model un aspect mai placut.

  1. Narcis Pink la 03.01.2010 (20:25)
    da .........foarte naspa a iesit.............parca e un Sandero.Cea mai proasta restilizare
    30 vote 9 vote
  2. and la 03.01.2010 (20:27)
    mai bine o lasati cum era
    urate modificarile... eu inteleg ca ati muncit.. insa nici chiar asa.. dacia vine cu un bot nou la masina, ca sa nu mai sara tot romanu' cu "tot dacie e" iar voi puneti botul de sandero, intr-adevar, foarte original, bravo!
    28 vote 7 vote
  3. Sobo la 03.01.2010 (20:47)
    arata mai bine dar este asemanator unui sandero.
    14 vote 11 vote
  4. Carlos la 03.01.2010 (20:52)
    hahahahaha
    n-ar cumpara nici dracu masina cu modificarile facute de voi !
    37 vote 15 vote
  5. Carlos la 03.01.2010 (20:55)
    Aici sunt 2 masini unite: Sandero din fata si XC60 din spate :| ce imaginatie debordanta aveti :)) astia care au "contribuit" ma refer..
    25 vote 6 vote
  6. Adimo la 03.01.2010 (23:23)
    Daca nu arata a Q7, degeaba, nu prinde la romani.
    22 vote 6 vote
  7. Osvaldo la 04.01.2010 (00:25)
    e bine
    Mi se pare un compromis bun. Arata clar mai bine decat originalul, arata a Dacia si e plauzibil. Prea multe leduri si SF-uri nu-si au rostul la o marca low-cost. Modificarile salveaza designul original cu niste costuri minime, parerea mea....
    10 vote 28 vote
  8. rica rica la 04.01.2010 (00:59)
    frumoasa
    Frumoasa redesenarea Duster-ului. Sincer, as da pe un asemenea exemplar 15-17.000 euro oricand. Este de 5 ori mai frumoasa ca varianta fabricii, iar acest lucru ar trebui sa le deschida ochii designerilor de la Dacia. Pe bune, sa compare si ei...cred ca isi cor smulge unghiile.
    Si totusi, cum se face ca un talent ca Avarvarii "freaca menta" pe acest site, in loc sa lucreze la o companie de automobile? Cred cu siguranta ca e cu 10 clase peste papagalii designeri ai lu Dacia.
    Felicitari Avarvarii si bafta in continuare!
    14 vote 26 vote
  9. flo la 04.01.2010 (01:09)
    hmmm
    de data asta ati dat gres...
    19 vote 3 vote
  10. kt la 04.01.2010 (01:25)
    BRAVO
    Bravo! In sfarsit un desen care a iesit bine.

    Chiar daca seamana cu Sandero si alte marci au modele cu design asemanator (de ex. Golf VI si noul Polo)

    Nu stiu de ce trebuie schimbat desigul la fiecare model, parca Dacia n-ar avea o identitate anume.
    3 vote 24 vote
  11. Lulu la 04.01.2010 (06:31)
    what's the point?
    Poate imi explica si mie cineva care-i ideea acestui "concurs" ... personal, prin redisign / facelift inteleg mai mult decat copy/paste in photoshop a unor elemente de pe alte masini. Hai sa zicem ca Dacia nu are designeri, dar au fost articole in care s-a redesenat nu stiu ce BMW ... sa fim seriosi ...
    (app, ia cautati voi volkswagen amarok si spuneti-mi daca nu cumva va plac farurile).
    10 vote 4 vote
  12. HA HA HA la 04.01.2010 (08:38)
    MDA
    BUN. SI ACUM SA TRECEM LA HUMMER...
    9 vote 4 vote
  13. Bethurbazal la 04.01.2010 (08:44)
    Opinie
    Eu zic ca originalul arata mai bine. Are imaginea unui 4x4 robust si de low-cost. Incercarea voastra are rolul de a vedea si un altfel de Duster. Rafinamentul pe care i l-ati dat Duster-ului il apropie mai mult de un monovolum decat de un SUV.
    22 vote 6 vote
  14. Semtex la 04.01.2010 (08:51)
    TALENTATILOR ! =)))
    DACIA a gandit foarte bine designul Duster-ului pentru ca reprezinta in stare pura, nealterata esenta unui tot-teren. E o masina masculina, robusta si cu forta bruta! Forme musculoase, pasaje de roti ample subliniate de bosaje proeminente, suspensii inalte, o parte frontala fara compromisuri, ce sugereaza ca poate muta copacii din cale mai degraba decat sa-i ocoleasca.
    Daca vroiam o masina feminina, de pamplezir, pentru oras, poate luam un Sandero Stepway sau o alta masina cu forme mai "blande".
    NU! Design-ul e perfect cum l-a facut Dacia. Nu as fi cumparat niciodata masina modificata de Automarket.... care oricum e doar un "face-lift" la Stepway, deci masina asta a mai fost "inventata" deja de Dacia...
    28 vote 4 vote
  15. pharao la 04.01.2010 (09:09)
    nice
    sincer, arata mai bine decat varianta de baza.
    nu mi-ar fi jena cu o Dacie d'asta.
    good job!
    6 vote 22 vote
  16. original la 04.01.2010 (09:37)
    uitati de concept
    Dragii mosului, uitati cu totii de concept. Daca doriti o modificare in bine, reveniti draq la conceptul ce a lasat destui cu gura cascata la Geneva! Pt ce sa ma apuc sa redesenez un model deja redesenat? Si... DA.. e si mai urata redesignata!!!
    7 vote 6 vote
  17. DaSilva la 04.01.2010 (09:47)
    Duster
    Vai de mine!!!!! Fratilor ce ati facut???? pai ideea era sa fie ceva mai reusita decat era originalul, iar rezultatul e dezastruos. Nu inteleg!!!! Fata e cat de cat ok, desi pare desenata de un copilas, pe bune Andrei, stiu ca poti mai mult, doar am vazut alte desene, ideea nu era sa desenezi o caricatura parca, nu? Spatele, care in varianta originala era mai reusit ca fata a ajuns sa fie hidos, stopurile a la XC 90 sunt ABSOLUT penibile, stangaci desenate, parca nu s-au potrivit partile copiate de pe cine mai stie unde si le-ai lasat asa. Pe bune este incredibil!!!! Nu inteleg nici de ma tai de ce ai stricat forma geamului al treilea???????????? si forma lunetei??????????? DE CE????? erau elemente originale, oarecum, chiar daca aduceau a Nissan, asa arata a ce???????, doamne fereste! INCREDIBIL. De ce oare ati luat din forum cele mai neinspirate idei si le-ati folosit intocmai. Sunt si eu designer si probabil sunt si altii cei care se mai pricep si e pacat sa vedem asa ceva, unii dintre noi chiar ne dam interesul la rubrica asta si incercam sa facem ceva, dar ce a iesit acum e de nedescris si acum, pe bune, nu exagerez deloc!!!!
    15 vote 3 vote
  18. RS la 04.01.2010 (10:43)
    Lipsa unei culturi off-road a dus la rezultatul asta
    Trebuie faruri mari pt. vizibilitate, sa-ti dea sentimentul de siguranta.
    Dacia a facut bine. Farurile trebuie sa asigure iluminare buna in orice conditii: trecere prin balti cu noroi, drumuri forestiere intunecate, viscol, etc.
    Masina asta fina desenata de voi, cu fata gen "fund de bebelus", nu se preteaza pentru iesirii de pe drumurile asfaltate.
    27 vote 2 vote
  19. ironR la 04.01.2010 (10:57)
    reloaded
    Am vazut "desenarea" acum asteptam "redesenarea". Se vede cine urmareste cu interes acest site, mai bine arata o dacia break!
    7 vote 3 vote
  20. noname la 04.01.2010 (11:10)
    ...
    Dusterul a fost creat in linii specifice Dacia...daca privesti partea frontala a unui duster de la distanta observi ca are aceleasi blocuri optice ca ale loganului, se citeste si grila in acelasi stil, si multe alte amanunte care atunci cand privesti gama dacia te face sa crezi intradevar ca fac parte din aceasi familie. Ce a iesit aici e un sandero stepway...in general nu sunt de acord cu aceasta sectiune: "Fi designer!" Nici una din masinile care le-am vazut aici...modificate nu arata mai bine decat originalul...Pot fi 100 de pareri...fiecare schimba ce crede ca nu arata bine...asta nu inseamna ca e si lucru de echipa...rezultatul e doar un kitsch.....Nu il invinovatesc pe avarvarii...poate el doar isi face treaba cu un amarat de photoshop.
    4 vote 5 vote
  21. Andrei Avarvarii la 04.01.2010 (11:28)
    Dustero
    O sa incerc sa explic pe scurt cum lucram la acest proiect. Avem ca principal obiectiv luarea in calcul a cat mai multor idei bune de la cititori, in conditiile in care incercam sa pastram designul plauzibil. In sensul asta pasii sunt urmatorii:
    • Intai citim toate comentariile si le eliminam pe cele off-topic, pe unele scrise la misto sau pe cele naive (exemplu: “faruri ca la dacia duster concept” – oricat de frumoase ar fi, respectivele blocuri optice nu pot fi reproduse pe un model de serie low-cost )
    • In al doilea pas alegem dintre comentariile care se exclud reciproc pe acelea care sunt mai originale dar si mai realiste (lucru foarte important in cazul particular al brandului Dacia). Spre exemplu, dintre variantele: “farurile gen range rover”, “Farurile asemanatoare cu cele de pe Sandero” si “faruri ca la noul audi a8” a fost aleasa directia “ieftina” si care conserva identitatea Dacia, atat cat exista…
    • Odata selectate comentariile care urmeaza a fi folosite, se purcede la fapte, pastrandu-se in minte ca rezultatul trebuie sa fie unul armonios si unitar, treaba nu neaparat usoara, daca ne gandim ca plecam de la un “briefing” destul de eterogen.
    Daca aveti idei sau sugestii legate de felul in care poate fi perfectionat procesul de mai sus, le asteptam cu interes.
    Legat strict de episodul Duster, iata cateva precizari. Nu am pierdut din vedere nici o secunda faptul ca trebuie sa fie un produs low cost, care NU trebuie sa concureze direct Koleos sau Qashqai. Pe un asemenea model nu se pot gasi blocuri optice cu “siraguri de LED-uri” care costa de 3-4 ORI!!! mai mult decat un bloc optic clasic. La Mazda 6 SW, spre exemplu, blocul optic spate ca piesa de schimb costa 770 EUR, in conditiile in care cel clasic costa doar 200 EUR!
    Tot in acelasi registru, puteti observa ca, nici un model Dacia nu are bloc optic pe hayon/capacul portbagajului. Asta pentru ca este mai costisitor sa montezi asemenea componente electrice/electronice pe un element de caroserie batant. Din acest motiv prelungirea stopurilor pe hayon nu a fost considerata a fi in spiritul low-cost al marcii. Majoritatea a criticat elementele trapezoidale pe a cincea usa, drept pentru care le-am desfiintat. Fara ele, luneta tesita la extremitati, nu-si mai are rostul. Atat aceasta modificare cat si marirea celui de-al treilea geam, ajuta puternic vizibilitatea spate. cine sofeaza stie. Daca tot nu putem avea pretentii de rafinament estetic, ne putem gandi la cateva aspecte practice :)
    A ramas posibilitatea de extindere a stopurilor pe inaltime “gen XC 90”, evident fara a copia liniile sau costurile modelului mult mai luxos.
    Legat de evacuarea dubla simetrica pentru Duster, cred ca suntem cu totii de acord, ar fi un “overstatement” complet gratuit cu actuala gama de motoare.
    Am ramas surprins sa vad ca nu a carcotit nimeni in legatura cu barele de pe acoperis, care cel putin mie mi se par grosiere.
    Astea fiind spuse vreau sa va multumesc pentru participare, si va asigur ca astept cu interes sugestiile voastre, pe care incercam de fiecare data sa le punem in aplicare cat mai fidel.
    6 vote 21 vote
  22. cici la 04.01.2010 (11:53)
    azi sinteti romani?
    daca nu stiti care sint regulile de ce comentati?Informati-va si apoi spuneti-va parerea.Asta e rezultatul mai multor opinii si e clar ca nu va poate multumi pe toti?era simplu sa spuneti ca nu vreti modificari si gata!...dar le-ati vrut...nu va strica nimeni masina,stati linistiti!!!
    4 vote 12 vote
  23. Dan la 04.01.2010 (11:58)
    bravo
    dar hai sa vb si despre interior!!! consider ca acolo ar trebui cei de la Mioveni sa se implice mai mult si sa schimbe designul cel putin al placii de bord ....
    5 vote 11 vote

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod

Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru