Dupa o saptamana de adunat propuneri de la utilizatorii nostri, Andrei Avarvarii a redesenat modelul BMW 135i. Modelul german a primit un design mai clasic, care sa il aduca mai aproape de vechile modele BMW, cum ar fi legendarul E30. Tocmai de aceea, stopurile au fost micsorate, iar anumite elemente au fost mutate si redimensionate pentru a obtine un aspect deosebit. Cititorii BMWBlog au avut si ei propunerile lor pentru modelul BMW 135i, iar rezultatul propunerilor lor a fost prezentat pe sectiunea dedicata a portalului de mai jos.
Cea mai proeminenta schimbare la nivelul partii frontale reprezinta modificarea aplicata grilei fata. Blocurile optice au fost si ele schimbate cu unele mai mici, inspirate din design-ul lui BMW Seria 7 F01. Bara fata a lui BMW Seria 1 Coupe a primit un design mult mai agresiv, care plaseaza acest coupe mult mai aproape de un model de competitie. Jantele lui BMW 135i au fost inlocuite cu un set care are un design inspirat din jantele lui BMW M5 E60. Bosajele rotilor sunt si ele mai proeminente, iar pragurile laterale sunt acum drepte.
Posteriorul lui BMW 135i a fost inspirat de cel al lui BMW CS Concept, iar profilul acestui model a fost inspirat din conceptul BMW GT. Modelul 135i a primit si un set de evacuari duble, precum si un difuzor de aer integrat in bara din spate. Capacul portbagajului a primit un eleron integrat, iar pozitia siglei a fost si ea modificata. Stopurile lui BMW 135i au fost redesenate complet si au fost mutate spre extremitati.
Pentru a obtine un aspect mai agresiv, luneta a fost miscorata, iar plafonul a primit o alta inclinatie. Acest lucru reduce inaltimea lui BMW 135i si ii confera un aspect mai dinamic, alaturi de un coeficient aerodinamic mai bun. Dezavantajul acestei solutii reprezinta vizibilitatea redusa in spate si micsorarea drastica a spatiului oferit pasagerilor din spate.
Masina pe care ati desenat-o este super...ati pastrat toate liniile caracteristice unui BMW si ati reusit sa desenati cel mai frumos BMW....BRAVO!
F tare a iesit, tineti-o tot asa.
La cat mai multe modele reusite.
sau ai auzit de photoshop si vrei sa te dai mare?
Lasati Bavarezul ca e foarte bine desenat .
Daca nu e ca gogoasa sau butelie rotunda ca Audi nu inseamna ca BMW arata rau.
Asta e BMW-ul o marca mai stranie cu un look cool si agresiv, cu performante de invidiat si cu calitatate Bavareza de 5 stele.
Mersi de jante ca leati pus
Asta a noastra arata mai ... europeana frantuzeasca.
Spre deosebire de Seria 3 redesenat si care este peste Bmwblog, varianta asta e slabuta, mai pisicuta, mai de fetite.
glumeam - arata bine, poate mai bine decat originalul -- partea fata este mai mult decat potrivita ( originalul stinkz bit time )
Daca asta facut de Romani arata mai bine apoi cred ca Romanii au gusturi Logane si Solenze .
Lasati Bavarezul ca e foarte bine desenat .
Daca nu e ca gogoasa sau butelie rotunda ca Audi nu inseamna ca BMW arata rau.
Asta e BMW-ul o marca mai stranie cu un look cool si agresiv, cu performante de invidiat si cu calitatate Bavareza de 5 stele.
Critici criti la Bangle dar vad ca BMW lea dat papucii la audi si mercedes cu Bangle , BMW avand cele mai mari vanzari la nivel GLOBAL.
1.370 000 masini.
Audi abia ajungea la un MILION.