"unei sportive care cantareste doar 1650 de kilograme"
Ferrari F430 - 1,450 kg
Ferrari 250 GTO - 1,100 kg
Ferrari 612 Scaglietti - 1725 kg
Ferrari 360 Modena - 1350- 1450 kg
Ferrari 575M Maranello - 1,730 kg
Ferrari 599 GTB Fiorano - 1,690 kg
Ferrari California - 1,630 kg
Lamborghini Gallardo - 1,569 kg
Lamborghini Murciélago - 1,650 kg
Chevrolet Corvette C6 Z06 - 1421 kg
Porsche 997
Carrera 1,490 kg
Carrera 4 1,545 kg
Carrera S 1,500 kg
Carrera 4S 1,555 kg
Targa 4 1,605 kg
Targa 4S 1,615 kg
GT3 1,470 kg
GT3 RS 1,360 kg
GT3 Cup 1,200 kg
Turbo 1,570 kg
Aston Martin DBS V12 - 1,580 kg
deci greutatea aia de doar 1650 de kilograme este o greutate maricica si o stire proasta a unui redactor slab.
Inmulteste articolele, emisiunile revistele si review-urile pe care le citesti tu cu un nr. de la 4 in sus si o sa stii cam cat si ce citesc eu.
Initial Panamera era comparata cu S-Klasse si cu Seria 7, , ulterior au constatat ca la sportivitate nu este departe de noul Seria 7 sau palcut ca S63 AMG la confort pierde detasat iar la spatiu interior este mai degraba comparabil cu E-Klasse si cu Seria 5 decat cu clasa superiara de LUX, pentru ca este mare pe afara si mica pe dinauntru, probabil din cauza formei.
Automobile Magazin - USA - S si 7 au castigat in clasa
De aceea AMS Germania (daca ai auzit de ei:))) au comparat Panamera Turbo cu E63 AMG si RS6 unde Panamera NU a iesit invingator.
Revista CAR deasemenea l-a comparat si a pierdut si la timp de pista si la confort in fata noului E 63 AMG.
AutoBild:
În termeni de confort şi spaţiu de Mercedes este standardul
Porsche nu este o moale, în rafale scurte, ignorând de Mercedes generos, el a răspuns rustic. zgomotul rutiere sunt în Panamera este semnificativ mai tare decât în BMW şi S-Class. Dual-transmisie ambreiaj (PDK) întrerupătoare nepoliticos, uneori, atunci când de echitatie la semafor a porni său / opri, de asemenea, funcţia de overslept.
(traducere google din germana)
si exemple mai sunt, cauta-le singuir.
referitor la linkurile cu care te dai tu documentat dar nu compara nimic, sa le luam pe rand:
Car and Driver nu a facut inca nici o comparatie a lui Panamera Turbo cu alta masina, doar review individual
Motor Trend la fel dar la Panamera S nu si al Turbo.
Road & Track individual Panamera Turbo si comparat Panamera 9ff.
Ma intereseaza testele comparate, normal mult mai interesante si elocvente decat cele individuale.
Deci cam peste tot Panamera pierde.
0-100 km/h chiar este neinteresant daca ii face mai repede cu 0.5 sec cand vorbim de clasa lui S is 7 unde nu cursa de drag ne intereseaza, credac targetul Porsche nu a fost 0-400m la Panamera, iar mai jos cu o clasa degeaba castiga cursa de drag daca o pierde pe aia pe pista, confort si restul.
Ultimele comentarii
653 in total