Eu zic sa cauti bine pe net o problema veche a airbag-urilor la Porsche cand au murit oameni ca nu s-a deschis nici un airbag la accident si nu a fost atat tamtam.
34 de persone nu insemna 34 de acidente din acest motiv.
Sa palteasca, corect, poate sa fie si mama Toyotei.
POate nu ai mers cu Daewoo Espero cu ABS sa vezi ce probleme avea si nu a zis nimeni nimic, sa nu vorbim de cauciucurile puse initial pe Logan, sa nu vorbimd e decapitarea oamenilor si amiales a copiilor cand sarea airbag-ul si nu aveau centrura de siguranta sa-i tina lipiti de scaun, etc.
Acum au decoperit brusc 34 de morti, care morti nu vorbesc si acum o parte din acdidentele Toyota din ultimul timp chiar daca au fost cauzate din motivul respectiv sau nu nu prea se poate demonstra.
Iar daca ai avea carnet sau cea mai mica notiune de conducere si daca ai sti cuum dse ia permisul in America as mai zice dar sunt sigur ac esti absolut paralel.
O explicatie tehnica este urmatoarea, in afara de masinile care au sistem de frana indirect mecanic (electric) nici o masina nu poate accelera in cazul in care frana este acctionata mai tare, nu conteaza puterea motorului, intotdeauna frana este mai puternica si chiar daca situatia este idioata, penibila, etc. daca te pierzi la volan si nu mai esti in stare sa apesi o pedala de frana e si prostia soferului.
Acum voi sunteti ami tinerei, eu am prins zilele in care Dacia si Oltcit erau masinile poporului si aczuri in care acceleratia era blocata erau mii pe an de la cablurile proaste de acceleratie pana la carburatoarele de kkt facute de romani si nu am auzit sa se intample sa sa moara cineva ac nu a apasat putin mai tare pe o pedala de frana care era ca aia de tractor la unele modele.
Din accidente din cauza vorbitului la mobil fara carkit mori mai multi in lume decat din cauza conduecerii sub influenta alcoolului si de mii de ori ami multi decat din cauza accelerarii masinii din cauza pedalei si pt. asta nu se mai face atat tam tam, nici pentru tigarile produse de Americani care produc sute de mii de victime, niste otrava aprobata si sustinuta de USA.
Trebuie sa fi prea prost sa nu-ti dai seama ca tot scandalul atat de mediatizat si amplificat are cu totul alt interes.
Poate nu realizezi ca dintr-un nr. total de 9 milioane de masini 34 de morti inseamna mai putin de 0.000005 % din nr masinilor vandute, adica 1 caz la 265000 masini vandute, intr-adevar oa rata imensa.
Introducerea ESP-ului obligatoriu ar reduce nr. mortilor din accidente cu peste 5 % adica de vre-o cateva mii de ori mai multe vieti ar salva decat problema Toyota.
Cap aveti, invatati sa-l folositi.
.
Am uitat sa spun, avem si o Toyota Avensis 2002 1.6 la firma , are 240000, au intrat in reparatii cam 1200 de Eur dar a si carat vre-o 10 barci (nu prea mici, peste capacitatearecomandata) din Grecia pana in Romania + ca este fix masina nemenajeata care nu ocolesti gropi si al carui utilizator a uitat ca nu este Jeep, motorul metrge impecabil, totul merge pe ea, absolut tot fara sa fi existat vre-o problema in afara de 2 kituri de abreiaj un rand de amortizoare+flanse, capete bara si rulmenti. De mentionat - bucsile si pivotii sunt ORIGINALE.
E, toate astea sunt foarte foarte foarte departe de calitatea unui Passat cu tot tenul de rulare fata scimbat pana la 130 k de km (si vandut), cu cateva sonde-senzori, amortizoare si CD-original stricat, Golf IV 1,6 (90k km) multumitor dar cu o multe mici rahaturi (gen vetilator bord, ceas klometraj, etc.) si un Golf V 1.6 foarte ingrijit care acum la 60k de km a necesitat o schimbara de clanta spate (folosita rar si corect) si care a costat 700 RON.
2. "Toyota a fost perceputa ca fiind foarte fiabila fiindca a fost pusa langa niste catastrofe...Ca in vorba aia: pe langa prosti, mediocrul nu e fruntas ci geniu..."
Lexus si chiar si Toyota In USA au batut permanent Mercedes si BMW si sa nu uitam ca Toyota AU FOST nr. 1 topurile fiabilitatii si in Europa si inca sunt in top (nu nr.1).
3. Revizia de schimb verificare tehnioca, schimb ulei motor, filtru ulei, filtru aer si filtru polen cu pieselel lor 800 ron la Lexus IS 220d si 900 ron Toyota Land Cruiser 120, acum poti sa verifici cat e la A4 si Touareg.
Asigurarea casco este legata strictde pretul de catalog, STRICT.
4.O sa vezi ca tot de tot scandalul asta Toyota o sa stie sa sa profite extraordinar si nimic de zis VAG face are un management de exceptie ar sa nu iutam ca Toyota din niste anonimi au ajuns nr 1 dar dupa cum stim, nu este greu sa ajungi nr. 1 este greu sa te menti nr.1, dar bataia asta este in beneficiul clientului.
5.In primul rand din modelele din Romania sunt foarte putine la care se pune problema asta si la Lexus si la Toyota.
Problemele de scadere a fiabilitatii vor face Toyota sa ajunga iar nr.1 in lume la fiabilitate.
In anturajul meu exista IS220d, SC430 si LX 570, 3 masini superbe, cu IS-ul merg frecvent si fara vre-o frica ca poate ramane fara frane.
Si da intre cele 3 masini enumarate mai sus si cele echivalente la Audi aleg Lexus fara echivoc.
Nu acelasi lucru l-as putea spune in cazul VW vs Toyota, prefer Golf in defavoarea Auris si Corolei, prefer Polo, iar Avensisul este cam la egalitate cu Passatul cu toate ca daca ar fi sa iau pt. firma (sa gandesc practic) as alege probabil tot Toyota.
Land Cruiserul net superior calitativ Touaregului, Toaregul are doar avantajele gamei de motoare si aptitudinilor mai dinamice onroad in defavoarea celor offroad.
Ca o concluzie, apreciez atat Toyota cat si VW mai mult Lexus si mai putin Audi dar fiecare au + si - si sa nu uitam ca mai exista si alti producatori care nu dorm deloc - Honda, Mazda Nissan/Infiniti BMW, Mercedes si ami nou chiar si Jaguar si Citroen.
Oricum concurenta este buna pentru noi.
O zi buna!
.
1. "indiferent daca vreau sau nu, VAG ESTE #1 dpdv al eficientei " ai dreptate, dar eficienta mai mult de partea lor.
2.Toyota nu este societate de binefacere dar datorita lor ceilalti producatori si-au marit fiabilitatea.
3.Fiabilitatea nu sta in O PROBLEMA, toti prostii sau rauvoitorii din cauza unei sigure probleme considera ca produsul nu mai este fiabil.
Daca facem un calcul cu chieltuielile totale a unei Toyota cu al unu VW sau al unui Lexus cu al unui Audi pe o pe parcursul a 100 k de km o sa constati ca Toyota si Lexus avanatjeasa serios clinetul prin cheltuieli mai mici de intretinere si reparatii amai putine.
4.Stai tu linistit ca Toyota este departe de orice faliment iar decizile pe care le vor lua or sa surclaseze din nou destul de rau VAG.
5.Nu copntest ac nu VAG nu fac masini aparent mai bune ca in trecut, trebuie sa vedem insa fiabilitatea si costurile de intretinere cati bani vor scoaqte din buzunarele propietarilor.
^. Reviziile unui Land Cruiser sau Lexus IS 220d sunt cam echivalentul unei revizii de Golf sau Passat si cam la 50% din cele ale A4 sau Touareg iar la defectiuni in timp sunt inca net superiori Toyota la banii seconomisiti de client pentru reparatii.
Motorul e foarte ok la 450 CP, aspectul e f bine, daca reusesc si un sasiu echilibrat, o sa fie referinta clasei, cel putin pentru o perioada, singurul defect aparent este greutatea putin cam mare..
Ultimele comentarii
653 in total