Eu sunt sigur ac o perioada destul de lunga habar nu au avut de problema, cred ca asta a fost cea mai dificila proba pt. ei.
Oricum nu sunt nici fan Toyota nici VAG si chiar nu am nici o preferinta ca brand decat ca modele.
O zi buna !
Este bine ca iti demonstrezi vastele cunostinte in scris.
Ia fa tu un experiment inainte sa vorbesti, pompa de servo oricum are rezerva de presiune pentru 2,3 pedale de frana si cu motorul oprit, la ce spui tu frana ar fi mult mai ineficienta la un condus spotiv - TOTAL FALS.
Si te invit la o cursa (in siguranta) de karting si dupa sa-ti pot face cinste, ca invingator, normal si putem sa avem si o discutie pe teme de cultura auto in conditii normale.
Si daca gasesti o solutie de a gasi o cauza a unei defectiuni temporare din 250 000 da-le un mail celor de la Toyota.
1.am avut peste 60 de masini personale
2. am condus peste alte 100 de modele
3. am peste jumatate de milion de km condusi
4. am diploma de mecanic auto luata din pasiune
5. am si cateva cupe auto
Indiferent de turatie atat timp cat motorul merge, frana este la fel de eficienta, indiferent ca are 800 rot/min motorul sau 6000 rot/min si nu conteaza ca este benzina sau motorina, ce spui tu este valabil daca se opreste motorul.
Deci de cunostintele tale tehnice m-am convins.
Oare nu te-ai gandit ca avand in medie 1 caz la 250 mii este foarte greu sa descoperi cauza, ea fiind foarte greu de depistat dupa accident mai ales daca nu apare vre-o eroare inregistrata de computer.
Sunt zeci de cazuri de avioane care au cazut din motive tehnice descoperite mult mai tarziu cu sute de morti si nu a existat o explicatie pana la impunerea cutiilor negre dar nimeni nu le-a interzis zborul.
Nu stiu de ce, dar am impresia ca tu te numeri prin cei care au facut vaccinul antigripei AH1N1.
.
Ultimele comentarii
653 in total