Cât a fost Drulă s-au mișcat majoritatea proiectelor, iar acum s-a reușit performanțele uluitoare:
- bucata lipsă A1 - Holdea Margina, de 9 km!!!, nu va fi gata în 2026!!!
https://newsweek.ro/economie/a1-lugoj-deva-nu-va-fi-gata-in-2026-termenul-limita-impus-de-pnrr-poate-in-2030
- A3 Nușfalău - Poarta Sălajului - blocat
https://newsweek.ro/economie/a1-lugoj-deva-nu-va-fi-gata-in-2026-termenul-limita-impus-de-pnrr-poate-in-2030
- A8 - Tg. Mureș - Ungheni nu are nici traseul final stabilit, SF-ul are peste 2 ani !!!
https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/se-pregatesc-psd-si-pnl-sa-ingroape-autostrada-a8-moldova-ardeal--324628.html
- A7 - Drulă a lăsat 39 de oferte în septembrie 2021 pe secțiunea A3 - Buzău și le-a luat un an să semneze contractele!
în plus, abia s-a licitat Buzău - Focșani, restul, la ”iarnă”
- A3 - Ploiești - Brașov este blocată, P$D dorește din nou PPP, fondurile europene sunt greu de furat
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-25755257-autostrada-metrou-sau-cum-blochezi-proiectul-ploiesti-brasov-intr-cost-9-miliarde-euro-zeci-tuneluri-aberante-inclusiv-campia-langa-ploiesti.htm
Performantă tare molusca premier a lui Dragnea, nu?
M-am uitat acum, Jogger cu GPL și 7 locuri, teoretic cea mai grea, are 1252 kg.
Față de primul MCV cu motor de 1.4 aspirat e OK, dar dacă au eliminat alternativa dCi era bun un 1.33 TCe ca pe Lodgy.
Problema e că mașina asta e un Săndel alungit, iar compartimentul motor nu e proiectat să acomodeze TCe-ul în 4 cilindri, așa că au trântit doar varianta cu injecție directă a lui 1.0.
Practic mașina asta vine un singur motor în 2 variante apropiate, în schimb i-au pus un preț gogonat. Totuși se pare că le ține, văd că vânzările merg.
Baba surdă toacă până ne afanisește de la exagerări la minciuni de-a dreptul!
Nissan Leaf de fapt costă 35.700 euro cu autonomia aia jenantă de maxim 270 km în oraș.
Și tocmai, Toyota oferă mașini corecte, nu minciuni pe roți cu baterii care pot lua foc instant când ți-e încărcarea de 7 ore mai dragă.
De-aia Toyota e numărul 1 în lume, că face mașini adevărate și utile și probabil vinde într-o lună mult peste criptomarca Tezla într-un an.
Un trolling atât de deșănțat pentru electrice oare mai convinge vreun rătăcit să se-ndatoreze pentru electrocasnice de oraș?
Păi în 2020 în timp ce un român vota, alți doi aveau alte treburi mai importante, foarte probabil unul din ei se-nghesuia pe valea Prahovei, iar altul comentează acum fără să știe măcar că centura ține de ministerul Transporturilor.
Iar ce a votat un român din trei se vede în continuare. Ne mirăm?
Procentul ăla inventat de 99% mers cu mașina prin oraș e dat ”din burtă” ca să aibă și electroaca un avantaj.
Dacă problema e constituită de 99% drumuri prin oraș, soluția e transportul public sau alternativ, nu o cutie cu baterii pentru fiecare angajat în drum spre job.
Ultimele comentarii
775 in total