Verstappen a mers bine pana acolo.
Nu e Grosjean vinovat de accident.
Lumea vorbeste ca sa se afle in treaba, iar Verstappen, ca pilot de F1 cu cateva GP-uri la activ, deja, trebuie sa stie ca zona de franare schimbata este un efect al altei cauze: pneuri (compozitie, temperatura, uzura), temperatura franelor sau probleme de aerodinamica ce pot modifica comportamentul monopostului (supravirare/subvirare - in momentul cand monopostul are orice efect din astea, si franarea se schimba).
In plus, zona in care a incercat Verstappen depasirea (el zice ca nu a incercat, din inregistrare eu vad ca a ales trasa interioara dinainte sa se urce pe frane) l-a prins cu o viteza mult prea mare. Chiar daca nu il lovea pe Grosjean, iesea din viraj mult prea larg, putand ciupi glisierele sau putand trage drept, unde a ajuns Grosjean dupa impact.
&icr
Pilotul care se vaita ca e posibil sa piarda temperatura din pneuri?
Pana la urma pilotul a spus ca incepe sa piarda aderenta din cauza temperaturii scazute. La o adica, echipa se putea scoate zicand ca pilotul s-a lamentat de lipsa de aderenta a pneurilor si ca au incercat sa ii ofere sansa de a termina fara probleme.
Hamilton, intr-un fel, a gresit ca:
- s-a vaitat de lipsa de aderenta - esti pe un circuit super lent fara posibilitati de depasire. ii poti tine pe toti in spate pentru 8 tururi.
- nu a discutat cu echipa ce optiune mai are in afara de schimbarea pneurilor in situatia in care se afla.
Mercedes nu a calculat deloc bine timpii, nu a luat deloc decizia de a forta pilotul sa ramana pe circuit si l-a chemat total deamboulea.
Asadar, raman la ideea ca e culpa comuna. Altfel comenta ceva Hamilton la conferinta de presa sau chiar prin radio (cum a mai facut-o de cateva ori intreband daca sigur a pus pneurile bune sau de ce ar fi trebuit sa intre la pit).
Ultima intrebare: stiind ca anul asta Ferrari a imbunatatit monopostul si poate pune probleme la titlul de constructori, de ce ar fi favorizat Mercedes un pilot in detrimentul lipsei de punctaj maxim ca si constructor?
Hai, scoateti-va capatanile din anumite parti ale corpurilor si ganditi la rece si ca niste team-leaderi care au ca scop finalizarea campionatului cu 2 titluri: piloti + constructori.
Well well well... Hamilton a anuntat echipa ca pneurile or sa aibe probleme cu temperatura. Deci e destul de clar ca e culpa comuna.
Nu cred ca se mai poate spune ca a fost sabotat de Mercedes.
Ultimele comentarii
422 in total