Nu cred ca e vorba de corectitudine politica ci de normele euro pentru emisiile medii pe gama de masini ale constructorilor.
Oricum motorul ala nu cred (posibil sa gresesc) ca mai este disponibil pe nici un model nou MB sau AMG.
Domnul urs, va luati de mana cu Dl.Inexo si cantati in cor aceleasi aberatii. Hai sa va explic cum e cu brexit-ul poate va lamuriti ce au voie si de ce:
1.La parasirea zonei UE, Anglia (de fapt Marea Britanie) va avea acelasi statut ca orice alta tara din afara blocului, si implicit taxe vamale (Hard brexit).
2.Pentru a evita situatia de mai sus, pana sa iasa din UE s-a negociat acordul de iesire (checkered flag deal) care consta in mentinerea unei politici fara taxe vamale, si libera circulatie a persoanelor. Din pacate (pentru ei) parlamentul britanic a respins acordul.
De aia nu au voie sa exporte in UE fara taxe, pentru ca nu au vrut ei.
3. Marocul a acceptat conditiile impuse de UE si deci are voie sa exporte catre UE si sa importe bunuri fara taxe.
4.In cazul rusiei s-a pus embargo pe produse alimentare pentru ca daca puneau pe gaze ramanea jumatate de europa in frig iarna asta.
5.Da unele state din UE au mai multa putere de negociere decat altele, dar pentru a se aproba vreo decizie se voteaza si majoritatea decide. Dar dumneavoastra si cu domnul Inexo va puteti lua de mana sa-i plangeti pe cinstitii din puscariile noastre si dupa sa va mirati ca nu are cine sa negocieze in numele nostru.
Desi sunt atras de masinile electrice nu me se pare ca o astfel de masina se preteaza la asa ceva deocamdata. Asta este fix o masina de vacanta, de plecat cu ea la drum lung, incarcata cu bagaje si eventual si ceva in spate: exact lucrurile la care nu exceleaza electricele.
O fi electrificarea un lucru bun si de viitor dar nu este un panaceu.
Masina arata bine, si lumea se intereseaza de punctele ei slabe pentru a vedea daca diferenta de pret nu implica un compromis major la siguranta.
Este fix de pe conceptul promovat de Dacia ca "smart buying", adica iei la oferta dar in cunostinta de cauza.
Pai daca masina este autonoma, de ce mai conteaza ca esti beat?
Poate le este frica sa nu imbeti si masina?
In alta ordine de idei asemenea tehnologie poate deveni comerciala daca este impusa de un forul regulator (UE sau US sau altele) ca echipament standard in toate masinile vandute pe piata respectiva. Altfel nu va da nimeni bani pe ele.
Ultimele comentarii
727 in total