Stai ca incepe sa se vada ce inseamna "take back control". Asta pe langa firmele care si-au mutat deja activitatea.
In alta dezordine de idei ma intreb totusi unde va produce honda modelele care se faceau in anglia. Sa le mute in Japonia (in virtutea acordului cu europa) sau in Mexic?
Maaama ce scandal, Dl.Costachescu stati usor sa nu va crape vreo vena, si sa le luam pe rand:
1. salut introducerea franarii automate la viteze sub 60km/h in pachetele standard ca masura de siguranta. Poate face diferenta in evitarea copiilor sariti pe strada dar si a altora, sau a fiarelor. Ca zmeii se lauda ca nu au nevoie....e can-can.
2.Camera de mers cu spatele, cu display in oglinda sau separat nu este o avere aftermarket, iar la volume mari devine sub 150 eur. In state s-a impus ca rezultat al unei statistici referitoare la copiii loviti in timpul manevrelor cu spatele.
3.Faptul ca unele masini nu vin echipate cu radio (nu stiam) tine de confortul dorit de fiecare. Confortul este o optiune personala, pe cand siguranta (mai ales a celorlalti) trebuie sa fie o obligatie a statului.
In cazul sistemelor de siguranta se aplica aceeasi fir logic precum in cazul ABS-ului sau al ESP-ului. Ambele au fost si inca sunt criticate de zmeii dornici de afirmare care controleaza vehiculele impecabil.
Dupa cum ziceam, in momentul in care masinile autonome vor deveni functionale, guvernele vor interzice soferii umani. Nu mai e mult pana departe.
In alta ordine de idei mi se pare ca lipseste din reglementare un lucru de bun simt care este deja in legislatia din america, si anume camera de mers cu spatele. Aia ar trebui sa fie obligatorie la fel ca oglinzile retrovizoare.
Ultimele comentarii
727 in total