In sfarsit, mult le-a luat. Daca solutia este deja implementata in Japonia deja ii banuiesc de ceva limitari/intelegeri facute pe sub masa pentru a tine tehnologia sub pres.
Asta mi se pare de departe ca este solutia ideala cu singurul amendament ca as vedea motorul termic ceva mai mic, undeva la 500-800 cmc.
Eu nu stiam ca e atata loc intre CX3 si CX5. Adica CX5 este ca dimensiuni in partea inferioara a segmentului (daca nu gresesc).
Parca mai bine completau gama cu CX7 sau 9 ca un suv mare lipseste la mazda (cel putin in europa)
@Lexmark
Stai bre nu da asa cu parul. Mie nu mi se pare nimic in neregula, Adica un grup pune banii si dezvolta o platforma, dupa care fiecare marca (din grup) o duce mai departe in directia specifica proprie lor: unii in zona practica, altii mai tinereasca, altii mai eleganta..etc.
In final clientul e castigat ca are mai multe optiuni din care sa-si aleaga masina care-l coafeaza. Daca nu-l coafeaza merge la alt grup.
Mie mi se pare cam dubios cand se dezvolta masini impreuna de catre constructori diferiti (vezi bmw cu toyota)...acolo nu prea stii ce e cu ea.
Dar daca alternativa ar fi sa nu existe masina respectiva...atunci "e bine si asa."
Ultimele comentarii
727 in total