@ Gigi, desi ai dreptate in ce spui , cred ca totusi e mai bine asa decat invers (sa importam masini noi si sa exportam vechi).
Faptul ca exportam noi inseamna ca se produce in tara=> locuri de munca, activitate economica (inclusiv pe orizontala), iar faptul ca importam vechituri, arata nivelul de trai real.
Sa nu uitam ca industria auto este una dintre cele care incearca sa echilibreze cat de cat balanta de importuri/exporturi a tarii care oricum e supraunitara (negativa).
@Edikk, nu esre rautate, este pur si simplu un mod (Tolerat de stat) de dezvoltare economica. Nu are nimic de-a face cu rautatea.
Stai linistit ca si la noi se intampla din plin, doar ca la noi nu se afla pentru ca nu da nimeni in judecata (sistemul juridic de la noi....).
Nus ce sa zic, dar cam asa este si in tarile civilizate in care vrem sa ajungem.
Nu zic de valoarea abonamentelor, ele mai pot fi ajustate, dar daca nu se taxeaza si nu se ridica epavele de pe trotuare nu o sa se mai poata circula prin centru.
Ar fi o treaba daca ar creste si calitatea transportului in comun.
Proiectarea e una si fabricarea in masa este cu totul altceva.
Asta se vede si la Tesla care se pare ca a reusit totusi sa treaca de la un start-up cu ceva idei la o firma care produce masini de serie.
La momentul asta sunt multe astfel de firme care au unul sau 2 concepte ba chiar unele au si vandut cateva exemplare, dar mai este mult pana departe.
La momentul asta cel mai apropiat de a avea o productie relativ constanta pare Rimac, desi am o banuiala ca odata ce se va atenua aura exotica asociata electricelor vor avea si ei niste probleme.
Ultimele comentarii
727 in total