Uneori, recall-urile nu ajung in presa. Alteori, acestea ajung prima data la presa si abia apoi la dealerii sau importatorii care trebuie sa conduca respectiva operatiune de rechemare in service. Iar uneori (in mai putine cazuri), recall-urile intra in atentia jurnalistilor de la cititori.
Asa ni s-a intamplat si nou astazi, cand unul dintre cititori ne-a trimis foaia de rechemare in service pentru Chevrolet Aveo 1.4. Se pare ca principala cauza a recall-ului este reprezentata de furtunul de benzina care, in cazul unui impact frontal, se poate sparge.
Nu stim exact cate exemplare Aveo au fost rechemate, cate nu si mai ales in ce perioada se desfasoara recall-ul, dar v-am anuntat, poate aveti Aveo si veti fi chemati. Nu de alta, da' sa nu va faceti planuri de concediu in urmatoarea...
Citeste in continuare
Premisa: Bucurestiul este plin de jeg la ora asta, astfel ca toate masinile din oras au aceeasi culoare: un gri-sobolan, stratul de noroi fiind de grosimi diferite in functie de masina si de data la care a fost spalata ultima oara.
Prin amabilitatea SNCFR, astazi am fost nevoit sa astept doua ore un tren care trebuia sa soseasca la 5:42. Normal, nu mi s-a dat nicio explicatie legata de motivul intarzierii, singura cunoscuta in ecuatie fiind ca "trenul stationeaza la Campina". Informatie pe care o verificasem si eu, prin telefon, dat fiind ca nu ma trezesc la ora 4 decat daca trebuie sa ridic pe cineva din gara. Oricum, cele doua ore de intarziere (retineti, 5:42 - 7:42) m-au facut sa am o revelatie. Neavand ce face si fiind indeajuns de adormit la ora aia incat sa nu stau aiurea pe un...
Citeste in continuare
Astazi vorbim despre Formula 1. Mai exact, despre ce inseamna sa te desparti si apoi sa iti arunci rufele la spalat in bataia vantului.
Dupa ce anul trecut au fost colegi la McLaren, Lewis Hamilton si Fernando Alonso s-au despartit cu scandal, spaniolul sustinand ca echipa l-a ajutat pe Hamilton in timpul sezonului fara sa-i dea lui, dublul campion mondial, sansa sa fie locul 1 in echipa. Obisnuit cu pozitiile clare de la Renault, unde Fisichella juca rolul de stergator de pantofi, ca mai mult decat atat nu prea stie sa croseteze (Fisico, don't be mad, India loves you!), Alonso isi sustinea cauza in fata unui pusti debutant si parea normal sa o faca. Si totusi, britanicul a aratat ca e extrem de talentat si ca nu numai ca merita un loc de titular la una dintre fortele F1 ci si ca poate...
Citeste in continuare
Pantelimon-Militari, vineri la amiaza: 1:47
Militari-Pantelimon, vineri dupa-amiaza: 1:35
Pantelimon-Militari, luni dimineata: 1:12
Militari-Pantelimon, luni la amiaza: 45 de minute.
Ultima e facuta cu metroul. Sa ne traiasca!
Citeste in continuare
Una scurta, da' tare de tot din Marea Britanie:
"E o nebunie. Nu am vazut atatea Mini-uri parcate in parcarea showroom-ului nostru niciodata. Toti posesorii lor au venit sa testeze noul Fiat 500".
Andrew Singleton, dealer Fiat din Macclesfield
Citeste in continuare
Am ajuns la Torino undeva in jurul orei 12:30-13:00. Taxiul care m-a dus de la aeroport in centru a trecut ca prin branza prin stradutele inguste ale orasului, ajungand in mjlocul orasului in 25 de minute. Intrebarea a venit firesc:
"De ce e atat de rarefiat traficul aici?"
Raspunsul omului:
"Vii din Romania?"
"Da."
"Am si eu multi prieteni romani. Am fost si eu la Bucuresti si am vazut ca la ora asta orasul este plin. Problema nu e la noi: la ora asta toata lumea e la munca. La voi se intampla ceva necurat".
"Da."
Atat.
Citeste in continuare
Din ciclul "N-avem noi oameni cata gradina si imaginatie a dat Domnu' ", va prezentam ultimul comunicat Dacia:
Dacia semnalează apariţia, în municipiile Craiova şi Târgu Mureş, a unor afişe prin care cetăţenii posesori de autoturisme fabricate între anii 1970–1990 sunt anunţaţi că vor primi sume importante de bani în schimbul predării acestora la un centru de colectare din Piteşti. Anunţul în cauză menţionează că această acţiune ar fi derulată de către Dacia în colaborare cu Guvernul român.Faţă de cele arătate mai sus, Dacia doreşte să facă următoarele precizări :1. Dacia nu derulează în prezent niciun proiect de colectare a autoturismelor vechi.
2. Adresa indicată în anunţul menţionat nu există.
3. Dacia a sesizat deja organele de poliţie...
Citeste in continuare
Dakar e in Romania. Sau ma rog... ceea ce a mai ramas din Dakar e in Romania si Ungaria, tarile in care Amauri Sports Organisation (organizatorul competiei africane) a ales sa desfasoare ceea ce va insemna o aspirina buna pentru cei care si-au vazut spulberate sperantele de a participa la Dakar-ul din ianuarie.
Aspirina sau nu, pentru Romania este o mare onoare numirea sa ca gazda a unei astfel de competitii. Lasand la o parte faptul ca patru din sapte etape ale competitiei care va incepe in 20 aprilie vor avea legatura cu tara noastra, vom avea o expunere mediatica asa cum n-am avut de ceva vreme, televiziunile din toata lumea urmand sa isi trimita care de reportaj pe plaiurile mioritice.
Este foarte interesanta insa descrierea pe care site-ul oficial al competitiei o face...
Citeste in continuare
Unul dintre cele mai misto elemente ale test drive-ului de presa de la lansarea lui VW Tiguan (17/18 ianuarie, Poiana Brasov) a fost lotul de nu mai putin de 55 de exemplare ale SUV-ului german prezenta in statiunea brasoveana. Evident, un moment ca asta nu se poate rata, astfel ca fotografii au fost pe faza, realizand un instantaneu genial.
Nu sunt 55 in poza, dar de-un "snake" tot iese.
Citeste in continuare
Ieri, in ultima etapa a celei de-a 30-a editii a Raliului Dakar...
Asa trebuia sa inceapa post-ul de pe blog astazi. Insa, pentru ca teroristii au facut-o de oaie-n desert, ne-am multumit sa urmarim la Eurosport intreaga istorie a celui mai cunoscut rally-raid al lumii, de cand a inceput acesta sa fie filmat si pana astazi. In urma a ramas doar regretul ca in acest an nu am vazut armata de romani la treaba, amintirea unor fotografii de clasa din desertul african si promisiunea ca raliul revine la anul cu forte proaspete. A, da! Si ideile fantaziste cum ca o replica a Dakar-ului va avea loc in Romania si Ungaria. Poa' sa fie, ca Dakarul nu e nimic.
Citeste in continuare