Criza

Criza loveste in tot ce misca in materie de business. Si, pentru ca unul dintre domeniile adormite de cantecul fals al banilor este industria auto, cei mai plictisiti dintre inteligenti nu au ezitat sa faca putin misto de logo-urile oamenilor care cer bani de la Congres. Bonus, alte logo-uri alterate: De AICI. Via Citeste in continuare

Facelift

Automarket.ro a ajuns astazi, la aproape trei ani de la lansare, una dintre cele mai importante surse de informatie auto din Romania. Indiferent de vremuri, de crize si de alte elemente de acest tip, portalul pe care il cunoasteti cu totii si pe care il recunosc tot mai multi in Romania reuseste sa adune adepti ai fenomenului auto si nu numai. Dar, pentru ca un lucru a ramas neschimbat de la lansarea site-ului si pana acum, adica din 1 aprilie 2006 (pacaleala de bun augur) si pana in 8 decembrie, echipa Automarket v-a facut o surpriza de sarbatori si va prezinta noile haine Automarket.ro. Portalul nostru a trecut la o noua era din punctul de vedede al designului si al formatului, la o noua era din punctul de vedere al modului de abordare si la o cu totul noua atitudine. Deocamdata,... Citeste in continuare

Bai, tu nu sti s-a scri corect!

Honda versus Toyota in Japonia si SUA este un fel de Volkswagen versus Renault in Europa. Oricum am da-o, nu exista cale de impacare. Uneori insa, din prea mult avant subiectiv, unii o dau in balta. Acum ceva vreme, cand Honda lansa Civic Hybrid pe piata din State, oamenii din echipa de comunicare a niponilor s-au gandit ca ar fi bine sa profite de formele extrem de interesante ale lui Civic si sa faca putin misto de forma de tip "felie de cascaval" pe care o are Toyota Prius. Reclama e mai jos: [youtube]j8r-Nj7nevE[/youtube] Am ras la vremea aia. Era interesant, Honda facuse un spot prin care spunea ca se poate si mai mult decat atat. Ieri insa, surpriza. Inteligentii de ieri devin idiotii de azi. De ce? Pentru ca Honda a publicat prima fotografie oficiala a hibridului... Citeste in continuare

McCriza

Uitati de concedieri, somaj tehnic, salarii injumatatite, oameni care isi pierd locul de munca, modele care nu se mai produc si concepte care raman la stadiul de prototip. Criza economica mondiala se afla in plina desfasurare, insa principalele argumente nu sunt cele de mai sus. Atunci cand un Rolls Drophead merge la McDonald's sa manance un hamburger de 2.5 lei, s-a terminat cu bunastarea. Pe de alta parte, ca tot vine iarna si Saab cere ajutor guvernului suedez ca sa aiba din ce sa traiasca in perioada post-decembrista, compania suedeza a realizat cea mai tare racleta din istorie. Cica e din plexiglas, are blana de oaie la maner si o curea din piele care le tine pe cele doua legate. Lipseste suedeza care sa iti curete geamul. Pentru ca putea sa aiba manerul din spuma poliuretanica... Citeste in continuare

Calatorie placuta!

O calatorie cu taxiul nu este intotdeauna una placuta, mai ales cand, in Bucuresti, te lovesti de exponate ciudate ale speciei "Sofer de taxi". Nu generalizam, evident, insa nimic nu se compara cu senzatia pe care o ai intr-un taxi plin de hartii si stickere murdare si cu un parbriz umplut pana la refuz cu diferite dovezi de apartenenta la o religie sau alta. In tot acest peisaj trist din Romania, o veste care vine dinspre Orientul Apropiat ne face sa deschidem ochii. Este vorba de primul Ferrari Enzo transformat intr-un taxi, o solutie pe cat de ciudata pe atat de rapida pentru a ajunge din punctul A in punctul B. Pana la urma, esenta unui taxi este exact aceasta, iar autostrazile cu sase benzi din Oman - acolo unde a fost facuta aceasta fotografie - cer cai putere adevarati.Si cat... Citeste in continuare

Am incheiat citatul

Vorbele de duh legate de industria auto raman in istorie prin ironie, mesaj, personalitatea autorului sau pur si simplu prin umor. E foarte greu sa fac o introducere. Ii las pe cei mai inspirati oameni din istoria lumii auto sa isi faca aparitia. Maestre, muzica! "Aerodinamica e pentru cei care nu stiu sa construiasca motoare" - Enzo Ferrari "Fara curse, Honda nu exista" - Soichiro Honda "Caii putere vand o masina. Cuplul castiga cursele" - Carroll Shelby "Pentru a adauga viteza, adaugati kilograme in minus" - Colin Chapman, fondatorul Lotus "Domnul Bentley construieste cele mai rapide camioane din lume" - Ettore Bugatti despre masinile grele dar rapide ale rivalului sau, W.O. Bentley "Construiesc masini pentru a merge, nu pentru a sta" - Ettore Bugatti, intrebat despre... Citeste in continuare

Masina Anului

Masina Anului in Europa e Opel Insignia. Un titlu care onoreaza "noul Vectra" si care se pune pansament pe rana celor de la GM, care se afla in grave dificultati financiare. Si totusi, parca un astfel de titlu inmoaie putin peisajul asta inchis si scortos in care ne plimbam de cateva saptamani bune. Sincer, m-am saturat de stiri legate de productii care scad, de somaj, de pauze in uzine si de proiecte care cad sub satarul crizei. In aceste conditii, Opel Insignia se va lansa in Romania in primavara in auspicii pozitive. Tot ce trebuie sa speram e ca vom apuca, cu totii, momentul lansarii. Si cand spun "cu totii" ma refer mai ales la GM. Citeste in continuare

La service

Una scurta, de final de saptamana: - Buna ziua, nu-mi mai porneste masina si as vrea sa stiu cat m-ar costa reparatia. - Ce problema are? - N-am cea mai vaga idee. - 850 lei si 50 bani! Ole. Citeste in continuare

Despre vibratoare

Vorbeam astazi cu un prieten care spunea ca singura solutie valabila in Romania pentru ca idiotii sa nu-si mai parcheze masinile pe linia de tramvai, de exemplu, ar fi o dictatura militara. Era o gluma, dar una facuta amar. Pana una-alta, am inteles ca unii primari de generatie noua, alesi recent, s-au plans de faptul ca virbatoarele din plastic montate pe orasele Romaniei ar fi "non-europene" si ca nu au vazut in viata lor asa ceva in orasele din Vest. Un exemplu clar ar fi cel al primarului din Bistrita, care sustinea sus si tare ca acele borduri din plastic (care au scazut numarul accidentelor din jurul scolilor pana spre zero) trebuie scoase. Si le-a scos. Autoritatile au marsat in schimb pe solutia limitarii vitezei la 30 km/h pe ditamai bulevardul, o idiotenie de care nu s-a... Citeste in continuare

Despre cai in perioada de criza

Cati cai pot fi inhamati la o caruta? Asta-i intrebarea... [youtube]9DW_jvxbDQs[/youtube] P.S. Are legatura cu masinile, ca e vorba de cai :) Citeste in continuare