Auauauto.ro

Uneori, am impresia ca unii au lipsa de calciu. Desi ne cunoastem, baietii de la Auto.ro continua sa loveasca peretii cu spoilerele. Dupa ce acum doua saptamani au luat Automarket si l-au copiat, punandu-i header auto.ro (ASTA e Automarket, ASTA e noul Auto.ro), astazi primesc un mesaj cum ca oamenii nu-s in stare nici macar sa gandeasca alt titlu pentru o stire. Automarket vs. Auto.ro. Nu mai vorbesc de faptul ca textul e aproape identic. Nu stiu daca sa ma bucur ca sursele de inspiratie se opresc la noi sau sa ma intristez pentru ca baietii de la Promotor, care macar se agita, sunt la jumatate din traficul lui Auto. Citeste in continuare

99870

Inca 130 de comentarii si numarul total al reactiilor voastre pe site-ul Automarket va trece de 100.000. Sunt aproape o suta de mii de texte care explica, reactioneaza, injura, suprima, lovesc, lauda, multumesc, incurajeaza, propun sau abordeaza diferit un subiect prezentat de echipa Automarket. Numarul stirilor aparute pe site pana astazi a depasit cu putin 20.000. Asta inseamna ca exista, in medie, cel putin cinci comentarii la fiecare stire scrisa pe site. Asta inseamna, mai mult decat orice, activitate. Interactiune. In cei patru ani de activitate, echipa Automarket a sters alte 4000 de comentarii de pe site. Pentru a da prioritate calitatii. Unii o numesc cenzura. Niciodata nu am sters comentariile pertinente care au legatura cu subiectul. Spre deosebire de alte publicatii... Citeste in continuare

Onan

Trebuie sa cititi si sa vedeti asta. E un subiect care sta pe limba multora, insa de care nu s-a apucat nimeni. Scris de prietenul meu, Dan Besliu. La noi, saloanele auto - de orice fel ar fi ele - sunt un fel de prelungire falica a balelor pe care animalele frustrate de robinetii riginiti de acasa le arunca pe pereti de fiecare data cand vad sani sau chiloti intranzi intr-un dos de femeie. La ei, saloanele auto inseamna expozitii auto cu prelungiri feminine gratioase si deloc ofuscate de faptul ca cineva le plateste ca sa stea planton. Astea-s diferentele mele. Diferentele lui Dan sunt in articolul scris de el. Citeste in continuare

Nissan vs Gripa porcina

Am stat si m-am gandit bine. N-am insa un raspuns clar. E bine ca Nissan isi asociaza imaginea Gripei porcine sau nu? Adica... mi-e clar ca vizibilitate are, dar contextul e ok? Nu mai pun in discutie logica "Swine flu... sponsored by Nissan". P-asta o trecem la pierderi. via | Jalopnik Citeste in continuare

Sexxy la volan

Cel mai prost articol cu subiect auto scris vreodata in lume. Spicuim: - Koleos 2.0 benzina a reusit un consum urban de 7%. In cartea tehnica, consumul este de 9.3 litri. - Koleos e bun pentru ca "are optiunile ABS, ESP si GPS". Citeste in continuare

The great Twitter

Acum ceva vreme, cand a izbucnit revolta din Chisinau, cele mai mari publicatii ale lumii titrau "Revolutia Twitter", sustinand ca platforma sociala Twitter sta la baza "adunarii" celor care au protestat in capitala Republicii Moldova impotriva comunismului. Spre deosebire de alte retele sociale, Twitter inseamna, intr-adevar, informatie. Mi-am sacrificat acest weekend pentru a patrunde mai adanc in tainele Twitter si am descoperit, dupa doua zile, un loc in care afli tot, imediat dupa ce se intampla. Uitati Google. Viitorul e live search. Pe Twitter am gasit un subiect genial. Dacia SHIFT Concept. E lucrarea unui tanar student roman. Sunteti liberi sa o admirati pe Automarket. Cele doua zile au dat roade, am scos de nicaieri un material care sunt sigur ca va aparea in urmatoarele... Citeste in continuare

Nu toti asculta manele in masina

Filmul e mult prea tare si nu m-am abtinut sa vi-l arat si voua. Iar titlul face legatura dintre film si masini :) Citeste in continuare

Reality show

Citeste in continuare

Americanii s-au tampit

Vreti dovada faptului ca lumea se tampeste in criza? General Motors a anuntat ieri ca da afara 21.000 de oameni pentru a putea sa primeasca un ajutor de nush cate miliarde de dolari de la stat. Iar statul va aproba, cel mai probabil, cererea. Pentru ca GM a reusit sa scada cheltuielile. Vorba unora, idiotenia asta se bate ca grad de tampenie cu "mergem sa aparam Irakul bombardandu-l". Concluzie: banii contribuabililor merg, via statul american, in buzunarele actionarilor GM. Ar fi mers tot in buzunarele contribuabililor, dar astia au fost dati afara pentru ca actionarii sa poata sa primeasca bani. Criza tampeste mai rau decat gripa porcina. Citeste in continuare

Ce inseamna pentru noi alianta Fiat-Chrysler?

Ultima zi a lunii aprilie s-a terminat cu anuntarea intrarii Chrysler in procedura de faliment. Desi in prima faza anuntase ca o alianta cu Fiat ii va salva de la faliment pe cei de la Chrysler, administratia prezidentiala din SUA a fost nevoita sa traga partial obloanele peste ferestrele companiei dupa ce unii dintre creditorii sai nu au acceptat o reevaluare a datoriilor (a se citi o scadere sau anulare a lor). Si totusi, alianta se face, Fiat primind initial 20% din actiunile Chrysler si avand sanse la 51% in 2013. In limba romana, "faliment" inseamna deseori lichidare. Nu e cazul, italienii nu-s idioti ca sa accepte o alianta cu un muribund. Procedura de intrare sub protectia Legii Falimentului, cunoscutul Chapter 11, le da ocazia celor de la Chrysler sa mai stinga din datorii fara... Citeste in continuare