Gunoiul

Ai mare grija unde parchezi. Nu de alta, da' nu ai de unde sa stii cand simti pe pielea ta razbunarea celor pe care ii incurci. Text alternativ: de ce in alte tari se poate rezolva problema cu umor? via | Spuse Citeste in continuare

Fetusul

Nevoia de mediu naste monstri. Pentru ca toate companiile auto trebuie sa ajunga la o limita de emisii pana in 2013, limita calculata prin media emisiilor tuturor modelelor din gama, unii constructori incep sa creeze mici monstri. Acestia nu doar ca intra ca nuca-n perete in gama, ci continua sa dovedeasca faptul ca un lucru obligatoriu nu va crea niciodata placere. Cum altfel sa descrii primul Aston Martin de oras, pe care insasi compania ni-l prezinta ca pe un fetus nedezvoltat nascut din parinti campioni? Citeste in continuare

Camo SUV

Prietenii nostri de la Freelancer au reusit sa surprinda noul Dacia SUV, programat pentru Geneva 2009, in timp ce masina era testata de inginerii romani pe Transfagarasan. Dan Besliu dovedeste inca o data ca s-a nascut cu aparatul foto in mana. Gasiti pozele AICI. Citeste in continuare

OOOO

Dupa fiecare sezon estival sau hibernal, pneurile ne fac probleme. Pentru ca fie trebuie sa le schimbam unele cu altele (cazul usor la buzunar), fie trebuie sa cumparam altele noi (cazul hard). Cu toate acestea, exista un loc in care cauciucurile TREBUIE roase. Rupte. Terminate. Si o poti face chiar tu. La volanul unei masini de Formula 1. Trebuie doar sa ai cont pe Facebook si sa apesi AICI. Citeste in continuare

COTY

European Car of the Year a devenit, usor-usor, Asian Car of the Year. Din cele 30 de modele care intra in competitie pentru titlul din acest an, 17 sunt produse in Japonia sau Coreea de Sud. E un semn ca o afacere profitabila pentru viitor ar fi deschiderea unui restaurant cu specific asiatic. Citeste in continuare

Carnatul

Uneori, avem tendinta de a dori sa demonstram cu tot dinadinsul ca suntem extrem de prosti. Foarte prosti. Exagerat de idioti. Acum doi ani, in 2007, in Bucuresti se organiza pentru prima data dupa multi ani o competitie de motorsport aflata sub egida FIA. Era o etapa FIA GT, a doua competitie de circuit ca importanta in calendarul Federatiei Internationale de Automobilism, dupa Formula 1. In anul de gratie 2009, Sorin Oprescu a realizat insa dezideratul tuturor celor cinci pensionari si sapte taximetristi deranjati de faptul ca, intr-un weekend dintr-un an, Romania aparea pe harta lumii. De faptul ca Bucurestiul insemna in sfarsit ceva pentru sportul mondial. Primarul ales anul trecut a interzis organizarea competitiei in 2009. De altfel, Oprescu a facut ce face de cand s-a instalat... Citeste in continuare

Cheia e la tine

Ori de cate ori vedem pe strada, trecand in viteza pe langa noi, un Porsche, Bentley, Ferrari and so on, privirile si gandurile zboara departe. Internetul a ajuns insa acolo unde ne zboara noua gandurile, iar totul e rezumat printr-o singura fotografie. care spune mai mult decat o mie de cai. Dream on. Citeste in continuare

Ce weekend!

Ce weekend! A inceput sub auspicii bune inca de vineri, atunci cand Peugeot a castigat pole-ul la Le Mans. Era pentru al treilea an cosecutiv, insa nu s-a agitat nimeni sa anunte ceva spectaculos deoarece in anterioarele ocazii nu reusesisera sa il valorifice. Si totusi, hegemonia Audi - care dura din 1999 la Cursa de 24 de ore de la Le Mans - s-a incheiat in acest weekend. Peugeot a facut istorie cu celebrul 908 HDi, un model care daca nu castiga in acest an reusea sa intre in istorie ca fiind un numar doi etern si perfect. Tot vineri, Loeb nu reusea sa tina pasul cu ceilalti in Raliul Greciei. Era al saptea etapa a sezonului iar francezul reusise sa le castige pe primele cinci. Deja, orice infrangere a alsacianului de la Citroen e vazuta ca o curiozitate a naturii, un fel de val al... Citeste in continuare

Ceai de falimenta

Always with honor si revista americana Good au creat pentru ultimul numar al publicatiei de peste Ocean un grafic al celor mai importante falimente din industria americana. Desenat astfel incat sa inteleaga toata lumea, desenul ne arata diferentele dintre companii si impactul fiecarui faliment asupra industriei americane in general. via | Good Magazine Citeste in continuare

Pe culmile industriei

Culmea incapatanarii: sa-ti contrazici senzorii de parcare. Citeste in continuare