Avem niste ambasadori prosti. Pentru ca diplomatii nostri au un simt al umorului in cantitati egale cu apa de genunchi stransa la rotula unui sarpe.
Dupa ce Top Gear ne-a filmat tara in lung si-n lat, reusind GRATIS sa faca ce n-a facut Ministerul Turismului din 1650 incoace pe miliarde de euro, incepem sa ne dam mai catolici decat Papa. Si sarim ca arsi la fund atunci cand o emisiune satirizeaza anumite aspecte ale vietii rurale romanesti - foarte prezente in orice colt al tarii, de altfel. Si nu constientizam ca cei trei Gearisti nu au venit in Romania pentru a face un documentar la Discovery despre situatia alarmanta a contrastelor definitorii ale natiunii romane, ci au venit sa filmeze niste masini pe o sosea. Care, by the way, mister Jinca, a fost injurata in toate felurile de...
Citeste in continuare
In comunicare avem spirala tacerii. In matematica, avem spirala lui Arhimede, a lui Fibonacci, cea hiperbolica si cea logaritmica. In simbolistica, avem spirala ca reprezentare a soarelui. In arta, avem spiralele lui Robert Smithson sau David Wood.
In China, avem spirala cozii la benzinarie. Cea mai cumplita.
Citeste in continuare
Chiar daca asteptarea n-a luat sfarsit cu adevarat, formele SUV-ului pe care Dacia il pregatese deja de cativa ani au devenit astazi in sfarsit oficiale. Evident, afirmatia e relativa. Mai ales in conditiile in care versiunea Dacia Duster prezentata astazi este una creata special pentru Trofeul Andros, urmand sa fie pilotata de celebrul Alain Prost in cadrul competitiei care se desfasoara pe gheata si zapada la finalul fiecarui an.
[gallery link="file" columns="4"]
Ce ne ramane dupa ce am vazut primele imagini oficiale ale modelului:
1. Numele. Am aflat oficial ca numele va fi Duster. Nu Kanjara, asa cum se auzea prin Franta acum ceva vreme.
2. Liniile generale ale modelului. Asteptati-va ca versiunea de serie sa fie ceva mai inalta si sa aiba un look mult mai soft decat ceea ce...
Citeste in continuare
Nu trebuie sa ratati primul episod al seriei 14 Top Gear. O emisiune in care Romania detine rolul principal, secundar si tertiar, cu o abordare care merge dinspre fascinant inspre ridicol in anumite momente. Nu o sa va dau foarte multe detalii, pentru ca secretul sta in imaginile in sine, dar exista trei lucruri care trebuie subliniate.
1. Asteptati-va la o cura de Dacia Sandero asa cum n-ati mai avut vreodata. Probabil ca Dacia va vinde in draci in urmatoarea perioada. Iar britanicii vor cere modelul romanesc ca si cum acesta ar fi ceaiul de la ora 5.
2. Veti vedea o Romanie impartita intre "high-tech" si "gypsies". Asa cum e, de altfel.
3. Neam de neamul ministrilor turismului nu va face o promovare mai buna principalelor atractii ale tarii.
Trebuie sa-l vedeti.
Citeste in continuare
Nu sunt neaparat fanul celor de la Top Gear - vorbim de emisiune aici - insa atunci cand prind cateva bucati de show sau editii trimise de matusa din America prin internet ii urmaresc pe cei trei prezentatori cu deosebit respect pentru ceea ce fac acolo. Sunt, mai degraba, un admirator al oamenilor Clarkson, May si Hammond decat un admirator al personajelor pe care ei le joaca in show-ul BBC.
I-am auzit pe multi spunand ca cei trei sunt niste idioti si ca emisiunea e rezultatul direct al actiunii lor. Si mai multi spun ca emisiunea e geniala si ca cei trei baieti din fruntea acesteia reusesc sa o faca asa prin felul lor de-a fi. Nimeni nu are dreptate. Sau toti au dreptate, depinde cum o luati. Oricum ar fi, luati-va cinci minute din viata si cititi un material extrem de interesant pe...
Citeste in continuare
Acum vreo doua-trei luni, scriam aici despre faptul ca Asiban ma poarta din stanga-n dreapta din cauza faptului ca parbrizul meu s-a crapat de la o amarata de piatra venita de nicaieri in timp ce masina era parcata. Si ca asiguratorul avea nevoie de o alta declaratie, deoarece cea originala si extrem de sincera nu era "veridica". Si de o alta semnatura, pe care trebuia sa o dau mergand la o adresa care era intr-o zona atat de cenusie incat mai bine luam avionul spre Islanda. Cu escala in Budapesta si Amsterdam.
Ei bine, dupa ce am mai mers cu amaratul meu de parbriz pentru cateva luni asa cum era, am decis sa fac ultimul pas inspre absolut: o plangere la CSA. Comisia de Supraveghere a Asigurarilor. Am completat online plangerea marti.
Azi e joi, Am primit telefon de la parbrizari ca...
Citeste in continuare
Ross Brawn si echipa sa incropita la prima vedere peste noapte au reusit imposibilul: castigarea titlului in Formula 1 in anul in care au debutat in Marele Circ. In plus, Brawn a reusit sa castige titlul mondial dupa ani intregi de asteptari, confirmand increderea pe care unii comentatori si-au pus-o in britanic.
Probabil se vor spune multe in zilele urmatoare, insa cele mai importante lucruri sunt:
1. Echipele mari si-au luat-o-n freza ca la carte in sezonul 2009 al Formulei, iar spectacolul si dramatismul de anul trecut combinat cu sperantele de echilibru ale acestui an ne scot in fata un sezon 2010 care se anunta unul dintre cele mai echilibrate din istorie. Si un mic mesaj pentru cei care nu se mai uita la Formula 1 invocand eternul "n-am la ce sa ma uit, au plecat Schumacher si...
Citeste in continuare
Stii de ce au lasat moldovenii un stalp in mijlocul centurii? Pentru ca au auzit ei ca o centura se strange cu o catarama si se inteapa cu un ac.
via | Adevarul
Citeste in continuare
Uneori, nu stii daca e cazul sa lauzi sau nu o initiativa laudabila. Exemplul cel mai bun se afla in fotografia de mai jos, cu Hyundai utilizand pentru o reclama la piese originale un motor de... BMW. Nu e rau, dar baietii mai trebuie sa manance o paine pana sa ajunga la nivelul asta.
via
Citeste in continuare
Multimile inseamna emotie. Iar emotia inseamna importanta. Orice grup mai mare de 10 persoane inseamna oameni adunati cu un scop. Iar scopul respectiv este destul de puternic pentru trece peste limitele de spatiu si de personalitate existente intre respectivii indivizi.
E o introducere ceva mai scortoasa, insa este exact ceea ce trebuie spus despre un eveniment care m-a bucurat enorm. In weeekendul trecut, undeva in Franta, 4.000 de oameni si 1000 de modele Dacia s-au strans in ceea ce biroul francez al constructorului roman a denumit "Marele Picnic Dacia". Au fost oameni adunati nu de mirosul de mititei, nu de simtul raspunderii, nu de vreo competitie in urma careia se dadea un mare premiu, ci de pasiunea/iubire/respectul pentru masina pe care fiecare o conduce.
Nu a fost un caz...
Citeste in continuare