Dau un Chevrolet Captiva pe weekend unui blogger

Bloggeri din Romania, la loc comanda! Ştiu că vă plac maşinile şi ştiu că de multe ori v-ar plăcea să aveţi un weekend doar al vostru împreună cu o maşină care (de preferinţă) să nu fie a voastră. Am pus mână de la mână li creier de la creier şi vă dau ocazia (împreuna cu cei de la Chevrolet/GM Romania) să testaţi Chevrolet Captiva pentru un weekend. Veţi avea SUV-ul Chevrolet doar pentru voi un întreg weekend şi, pentru a plusa la ofertă, am pus bonus şi o cazare într-un loc frumos, la munte, unde veţi ajunge împreună cu maşina de test. Destinaţia: Complexul Albota, aflat la poalele munţilor Făgăraş (pe scurt: zonă excelentă, mâncare naturală, aer curat). Ce trebuie să faceţi: puneţi-vă prieteniile la contribuţie si... Citeste in continuare

Lecție de respect

Îi știți cu toții de la televizor. Apar gelați în fața camerelor, își adună greu cuvintele și apoi vorbesc de parcă vocabularul propriu începe cu a și se termină cu maxim c. Sunt fotbaliștii noștri, oameni mândri, idoli ai atâtor milioane de puști care vor să ajungă precum ei. Sper ca în expresia "precum ei" mă refer strict la partea financiară a poveștii, pentru că nu prea avem fotbaliști care să fie demne modele de urmat. Ba din contra. Lărgiți apoi cadrul. Tipi de 25-30 de ani care rulează în 15-20 dintre weekendurile fiecărui an cu mașini de performanță pe suprafețe aparent imposibile și în condiții incredibile. Măiestrie și artă. Desene în viraje. 200 km/h pe macadam, flatout. oamenii ăștia sunt piloții de raliuri. Și astăzi am avut... Citeste in continuare

Bine aţi venit pe Automarket.ro Facelift

Dacă ei pot, noi de ce n-am putea? Dacă maşinile despre care scriem în fiecare zi pot să-şi schimbe faţa din când în când, de ce să nu devenim ceva mai moderni şi noi? După vreo patru luni de muncă, noua faţă a Automarket.ro e sus. Nu s-a schimbat totul, aşa că dacă nu vi se va părea nimic schimbat la ştiri sau la anunţuri auto nu greşiţi cu absolut nimic. Ce s-a schimbat, însă? HOMEPAGE-ul. A devenit mult mai simplu. Dezvoltarea constantă a site-ului a adus lansarea multor servicii care până acum erau aranjate fără o logică coerentă. Acum, această logică există. Aveţi zona editorială în stânga, aveţi utilele în dreapta. Am schimbat şi headerul (deocamdată doar pe homepage), testele şi reacţiile voastre urmând să ne arate dacă... Citeste in continuare

Caii-s mulţi, puterea creşte

...şi consumul nu sporeşte. Să zic aşa. via Autoblog [Source: Auto Insurance for Autoblog.com] Citeste in continuare

Noul Automarket.ro

Uitaţi-vă atent la prima pagină a site-ului nostru. Apoi, intraţi pe secţiunea de maşini noi, singura din România unde găsiţi preţurile şi opţionalele la zi ale TUTUROR maşinilor existente în showroom-uri. Apoi, uitaţi-vă la testele noastre, printre puţinele care notează maşinile, pentru a vă uşura căutarea atunci când aveţi în vizor o maşină. Le-aţi văzut bine? OK. Începând de miercuri, aceste secţiuni vor arăta cu totul altfel. Undeva înspre dupa-amiază, Automarket se va înnoi, îşi va pune hainele noi şi va porni pe un nou segment al drumului început acum patru ani. Iar înnoirea va continua treptat, urmând să atace toate secţiunile. Pe rând, pentru ca schimbările de acest tip necesită timp. Mult timp. Am fost unul dintre cele mai bine... Citeste in continuare

Piraterie? No way!

S-o luăm uşor: nu încurajez pirateria digitală, însă consider că fără ea nu ar exista branduri mari şi produse super vândute. Pirateria jocurilor, a muzicii, a filmelor şi a aplicaţiilor de orice tip asigură promovarea gratuită şi fără niciun efort a acestor produse. Iar rezultatele se văd. Un film mare nu ar fi mare fără ca cei care l-au văzut pe net sau scos de pe torente să-l laude. Un joc bun nu ar fi atât de cumpărat dacă el nu ar fi promovat de cei care l-au jucat scos de pe net (fie chiar şi prin bătrâneasca metodă "din gură-n gură"). La fel, nu ar exista vedete în muzică fără ca videoclipurile "furate" să fie vizualizate pe internet de miliarde de ori şi de milioane de oameni. Următorul pas pare a fi piratarea sistemelor şi opţionalelor... Citeste in continuare

Dacia Duster versus Suzuki SX4

Automarket vă va oferi primul test în România cu versiunea dCi de 110 CP a lui Dacia Duster. În variantă 4x4. Şi, pentru ca vă veţi bucura ca nişte copii, am decis să vă oferim testul în 1 iunie, cadou pentru ziua tuturor celor care se simt încă în stare să mănânce pepene fără cuţit. Până una-alta, dam un ochi astăzi la unul dintre comparativele interesante în care a fost implicat Duster în ultima perioadă. Francezii de la Turbo.fr au pus modelul românesc lângă unul dintre rivalii săi direcţi, Suzuki SX4. Ambele în versiune cu tracţiune pe faţă. Dusterul cu diesel 1.5 de 85 CP, SX4 cu diesel 1.6 de 90 CP. Câştigător: Dacia Duster. Citez din ce zic francezii: "Pe hârtie, acest test comparativ ar trebui să îl dea câştigător fără probleme... Citeste in continuare

Bucureşti, file din trafic

Acum vreo patru-cinci luni mă plângeam aici că una dintre intersecţiile Bucureştiului este populată cu indivizi care încearcă cu toată fiinţa lor să fie mai nesimţiţi decât prevede legile nescrise. Revin asupra subiectului. Intersecţia e Pantelimon cu Iancului şi cu Pierre de Coubertin. Asta se întâmpla acum patru luni. Acum, lucrurile s-au schimbat. Linia de tramvai pe care nu aveai voie să mergi s-a transformat (logic si civilizat) în bandă pentru virajul la stânga, către Stadionul Naţional. Ei bine, dragilor, cei care în povestea mea anterioară treceau pe linia de tramvai şi o luau înainte, blocându-i pe cei care mergeau pe singura banda legală şi care vroiau să facă stânga acum se află în legalitate pe linia de tramvai, dar tot înainte o iau.... Citeste in continuare

Russian Art

Ruşii au găsit o metodă nouă de a se distra cu maşinile. După ce atunci când li s-a făcut sete au inventat vodka pe care-o beau în loc de apă, vecinii nostri de peste Ucraina au combinat două sporturi dragi lor - cel cu puşca şi cel cu volanul - pentru a dezvolta o nouă distracţie. Pe  care-o consideră, probabil, artă. Maestre, muzica! [gallery link="file" orderby="ID"] via | Automotto Citeste in continuare

Foarte bine cu felicitări

Între joi şi sâmbătă am avut o revelaţie. Testul cu noul Cayenne Turbo mi-a arătat că toate discuţiile eterne ale puriştilor Porsche legate de certificarea sa nu a lui Cayenne ca model al mărcii îşi au rostul, dar doar până la un punct. Iar punctul ăsta este exact graniţa dintre Cayenne S şi Cayenne Turbo. După ce am testat cel mai tare SUV pe care am pus mâna vreodată, noul Cayenne Turbo, nu doar că mi-am schimbat impresia despre aceste modele, dar mi-am ridicat ştacheta atât de sus, încât va fi greu ca un alt model de acest tip să treacă în faţă. Nota pe care Cayenne Turbo a primit-o în test spune multe despre ceea ce au realizat inginerii Porsche. Iar faptul că aceştia au creat cel mai rapid model al segmentului (alături de X5 M si X6 M), care... Citeste in continuare