Machete Renault Megane |
Locurile 2 - 10 |
Birca Mihai Alexandru - Bucuresti |
vezi testimonial |
Birca Mihai Alexandru - Curtea de Arges
Sunt pe DN1, cativa kilometri de Bucuresti...Limita de viteza 70 km/h, o viteza mult prea "linistita" pentru Noul Renault Megane cumparat cu cateva zile inainte de aceasta plecare.Astept cu nerabdare sa ies din comuna pentru a putea apasa pedala de acceleratie, viteza tinta fiind de 140-145 km/h pentru a putea scapa fara a-mi fii suspendat permisul in caz ca dau de Domnul radar...Si asa la fiecare comuna, parca as intra in depresie.In cele din urma trecem de plictisitorul drum drept si ajungem pe serpentine...Masina asta ma uimeste, 90 km/h in curba destul de stransa,cauciucurile din spate scartaie usor,dar nici vorba sa pierd controlul...Offff, e asa o placere sa conduci.Ajung la destinatie: Plaiul Foii.Am observat un lucru, Renault Megane se potriveste cu orice decor,atat in oras, cat si pe autostrada,atat intr-o zi insorita de vara pe malul marii,cat si intr-un peisaj de munte.Am uitat sa va spun, sunt asa de entuziasmat incat am uitat ce era cel mai important,acest Renault Megane are o motorizare de 1,6 16v, am ales benzina pentru ca se potriveste cel mai bine.Intrebarea este "De ce se potriveste mai bine?".Pentru ca este Coupe.Am petrecut aproape toata ziua in masinuta, ne-am cazat acum spre seara si nu stiu de ce, dar vreau sa vina cat mai repede urmatoarea zi pentru a apasa din nou acceleratia...E o senzatie in adevaratul sens al cuvantului...Noapte Buna!
|
Bredet Emil Emera - Galati |
vezi testimonial |
Bredet Emil Emera - Curtea de Arges
Legatura dintre mine si Renault se intinde de aprox 2 ani.
Povestea incepe in vara lui 2007, cand dupa un drum cu Clio 3, ma indragostesc de Renault. Ajuns la dealer vb intai de Clio3, dar pe stoc era si un Megane Bicorp, diferenta fiind foarte mica, aleg Megan-ul.
De aici incepe aventua, drumuri la mare, munte, tranversez tara din est in vest.
Dupa 2 ani de zile si acum ma urc cu drag in masina, si ma surprinde placut. Sprintena, agera niciodata nu m-a dezamagit.
Am avut grija ca la ficare revizie sa primeasca un cadou (audio-coonection-box, acum urmeaza un eleron) si la urmatoarea revizie o sa alegem impreuna.
Aventura mea alaturi de Renault va continua, iar cand va trebui sa ne despartim de "Gargaritza" (porecla masinii), tot un Renault va fi, cred ca sora mai mare Laguna 3.
|
Damian Alexandru - Bucuresti |
vezi testimonial |
Damian Alexandru - Curtea de Arges
Nu suport banalul la un automobil. Intotdeauna am ocolit formele drepte, sobre adoptate de unii care cred ca la volan trebuie sa fii intotdeauna serios. Pana cand a aparut Meganul care dadea din fund intr-o reclama. In sfarsit, un design cu adevarat reusit si indraznet, o masina dupa care intorci capul chiar si acum. Primul Megan cu care am luat contact a fost al unui prieten si am observat ca pentru un pret foarte bun primesti foarte multe lucruri normale pe care nemtii de exemplu le considera a fi de mare lux. Aprinderea automata a luminilor, senzorii de ploaie, ESP-ul si sa nu uitam piesa de rezistenta: Sunroof-ul. Nu poti sa-ti cumperi un Renault fara sa ai Sunroof. Perzi toata distractia. Nu mi-am permis un Megane, dar tot mi-am luat un Clio 3 de care ma bucur in fiecare zi. Iar acum, la semafor, chiar nu mai simt nevoia sa ma uit la masinile din jurul meu. Stiu ca nu exista design mai interesant si mai atractiv decat la Renault. Iar acum apare noul Megane. Cu siguranta masina cu care mi-as dori sa-mi fac intrarea pe prima autostrada de pe Marte. Sper ca pana atunci sa am totusi ocazia sa o conduc si pe Pamant.
|
Firu-Nicolescu Bogdan - Bucuresti |
vezi testimonial |
Firu-Nicolescu Bogdan - Curtea de Arges
de cand ma shtiu am avut numai mashini de teren, ultima dintre ele fiind un jeep grand cherokee limited v8, 4.7 l. la un moment dat, asha cum i se intampla oricui, banuiesc, m-am plictisit de el shi am vrut sa-l vand. negasind un cumparator cu banii in mana, m-am reorientat catre un schimb shi, in sensul asta am postat cateva anuntzuri pe net. ca raspuns la unul dintre ele, m-a sunat un domn din sibiu care-mi propunea un schimb cu un autoturism renault megane II sedan. nici n-am vrut sa aud, noroc cu un prieten care mi-a prezentat alternativa ca pe o excursie placuta la sibiu, fara obligativitatea de a incheia tranzactzia. ca s-o scurtez, am fost pana acolo, m-am intors cu megane-ul (2006, 1.5 dci, 101-130 cp, dupa remapare) shi de 3 ani de zile incoace ma minunez in fiecare zi de cum a reushit mashinutza asta sa ma faca sa uit jeep-ul, cat de bine poate sa mearga shi la ce costuri...
|
FLOROIU OCTAVIAN - BUCURESTI |
vezi testimonial |
FLOROIU OCTAVIAN - Curtea de Arges
In urma unui colocviu de familie, in 2005 s-a hotarat achizitionarea unui vehicul care sa devina carausul numeroasei noastre familii (5 adulti). Fiecare a venit cu o solutie, care mai de care mai tentanta: era vorba de o cehoaica (tata), o romanca (mama), o frantuzoaica (fiul cel mare) si o nemtoaica (fiul cel mic). Am vizitat fiecare showroom in parte in vederea analizarii si luarii celei mai bune decizii. Ne-am inarmat cu toate informatiile disponibile pe Internet, am primit ofertele de pret si am tras linie: cehoaica prea scumpa la ce oferea, romanca era prea modesta in dotari, nemtoaica avea un look prea banal si cam invechit iar frantuzoaica... avea tot ce ne doream: portbagaj spatios pentru o familie numeroasa, spatiu interior deosebit in confort si dotari, elemente de siguranta complete, estetic si consum foarte OK, un raport pret-calitate deosebit. Noul membru aparut in familie poarta numele Megane Estate 1.5 dci, cu numarul B-45-RNW. In 4 ani de utilizare in care a atins deja 100.000 de kilometri, ne-a fost un partener de incredere in toate calatoriile noastre si cand va fi timpul sa ne despartim de el, cu siguranta vom alege un fratior al familiei Renault intrucat si-a demonstrat fiabilitatea si prestigiul marcii.
|
Galbinisteanu Daniel - Bucuresti |
vezi testimonial |
Galbinisteanu Daniel - Curtea de Arges
Primavara lui 2002, prima zi la noul loc de munca, sunt incantat de salariu, conditii de munca, birou, de absolut tot cu exceptia masinii.."e un Renault Megane Classic, 1.9, dti...sper sa-ti placa". Atunci mi-am zis,"wow! o puturoasa...". Pana atunci nu mai urcasem intrun "diesel cu turbo".., Cobor seara sa plec acasa, intru in garaj, ochesc "dti-ul" verde metalizat, ma indrept spre el emotionat dar in acelasi timp dezamagit si curios...eram mai degraba confuz. Cand am urcat in masina am inceput sa verific "accesoriile". Aerul conditionat, scaunul reglabil pe inaltime si lombar, 4 Airbag-uri, ABS m-au impresionat, erau ceva "high" pentru acea vreme(zic eu).Bordul frumos conturat, computerul de bord, joystick-ul pentru instalatia audio, toate astea au inceput sa-mi faca o impresie buna! A venit si momentul in care a trebuit sa pornesc motorul si sa misc "puturoasa" din loc.Pornirea "la sfert" cum se zice a fost fascinanta!Pana atunci pornisem numai diesel-uri simple, fara turbo si mai vechi.Era ceva cu totul nou! La plecarea dupa loc ma surprins cuplul foarte bun si care incepea de la turatii joase!M-a dat pe spate si la propriu si la figurat!Ajuns in strada, dau sa plec spre casa, dar....pe "traseu" mi-am schimbat directia de mers.Nu vroiam sa ma duc acasa! Vroiam sa ma plimb cu masina cea noua! Asta era tot ce imi doream! Intr-un tarziu ajung in fata blocului.Imi sun prietena si o invit la o plimbare cu noua mea "amanta".In primul weekend am stat o zi intreaga langa cea care ma cucerise, curatind fiecare surubel, fiecare bucatica de stofa, asa cum n-o mai facusem pana atunci.Nu pot spune ca a fost dragoste la prima vedere, dar au urmat doi ani in care am facut aproximativ 100.000 km, in concedii si delegatii de serviciu....Consum mic, confort, siguranta... Am fost "indragostit" pot spune de masina...Am avut si un eveniment in care mi-a salvat viata. Intr-o vineri dupa amiaza, conduceam linistit (35km/h), dar dupa o straduta cu "cedeaza trecerea" a iesit un "...." cu un daewoo Cielo. A intrat chiar in usa soferului, n-am mai stiut ce sa intamplat.M-am rotit cumasina si m-am trezit 50 de metri mai in fata cu masina pe trotuar, "parcata" intre un stalp de iluminat si un gard de beton. Am incercat sa cobor dar "usa" soferului nu se mai deschidea...Nu realizasem cat de grav a fost accidentul. In cele din urma cobor pe usa din dreapta si ma duc catre cel ce ma lovise. Ma exprim fara sa realizez ce fac, plin de nervi, ma indrept catre masina lui si raman blocat! Avea acul kilometrajului la aproximativ 90km/h!!! Abia atunci m-am uitat la masina "mea".Era "praf"!!! Realizez ce mi s-a intamplat si a urmat un moment de liniste.Lumea intreba daca soferul a murit... :) Nu credeau cand spuneam ca eu sunt soferul..."Asta da masina sigura!" , asta spunea lumea, iar eu aprobam... Au urmat 2 luni in care masina a stat in service la reparat...dupa care am luat-o de la capat cu plimbarile. Asta e povestea "Megane-ului meu". Desi e ceva trist la mijloc, imi aduc mereu aminte cu placere de el, de "Megane-ul meu".
|
ILINCA CRISTINEL- MADALIN - FILIASI |
vezi testimonial |
ILINCA CRISTINEL- MADALIN - Curtea de Arges
In urma cu cateva saptamani am primit un mail de la firma OPEL prin care eram anuntat ca am fost selectat din cei 20.000 de participanti pentru a face parte din preselectia pentru cursa de 24 ore de la Nurburgring( racecamp OPEL).A doua zi m-am plimbat insa cu Renault Megane RS(bestia anterioara..) la Craiova.''AM RAMAS MASCA''.Normal ca nu am mai participat pe data de 23 aprilie in Germania la OPEL(si datorita problemelor financiare), dar m-am si gandit de ce Renault nu organizeaza ceva la noi autohton pentru a fi mai putin costisitor un eventual test.Desi posed numeroase recorduri la simulatoarele auto si am castigat participand si cu Renault Megane Trophy de cateva ori, nu stiu daca ma veti alege pe mine pentru a testa si in viata reala asemenea frumusete.Cred ca ar prinde bine si o macheta la colectia mea de 20 de modele existente.Va multumesc...pentru ce ati creat.
|
Ionescu Octavian - Mioveni |
vezi testimonial |
Ionescu Octavian - Curtea de Arges
Imi aduc aminte de conceptul "Renault Megane Coupe Concept" lansat la Geneva in anul 2008...M-a lasat fara cuvinte si m-a facut sa imi doresc o masina de serie pe care sa o pot vedea pe strada si de ce nu, pe care sa o cumpar.
Era cu totul altceva.Masina asta iti transmite ceva:emotie, pasiune, dorinta de a o avea, de a o conduce. Si usile tip "fluture" care se deschideau in doua directii erau cu totul nemaivazute pana atunci. Am zis...OK, alt concept Renault, care nu va aparea in nici o forma pe piata. Si apoi a mai fost si aparitia Coupeului in Need For Speed Undercover, unde iti puteai da seama cat de cat de performantele stradale ale masinii.
Dar, iata ca Renault a avut inspiratia si curajul de a lansa versiunea de serie a acestui concept, si ce este senzational este ca a scos in acelasti timp aceasta masina in doua versiuni, care se adreseaza unor segmente de piata total diferite: Megane 3 cu patru usi celor cu familie si Megane Coupe celor care vor imagine, senzatii tari si adrenalina.
Am fost in showroomul Renault imediat cum s-au lansat masinile si pot sa spun ca este altceva decat Megane 2. In primul rand este o evolutie. Masina inspira incredere, fiabilitate, stil, rafinament. Cred ca este valabila si se potriveste deziva" Renault, createur d`automobiles".
Imi doresc sa imi schimb masina cu un Renault Megane, indiferent ca este Coupe sau Clasic, si as fi bucuros sa pot participa la un weekend de teste cu una dintre aceste masini, ca sa pot sa ma conving ca acesta masina este intr-adevar altceva decat ceea ce este pe piata in acest moment.
|
Lungu Eugen-Cosmin - Brasov |
vezi testimonial |
Lungu Eugen-Cosmin - Curtea de Arges
Buna ziua !
Pentru inceput va anunt ca detin un Renault Megane 2001,hatchback,1.6 16v de peste 1an.Sunt foarte incantat de aceasta, din toate punctele de vedere.Fiind student la Autovehicule Rutiere in cadrul Universitatii Transilvaniei pot analiza si mai bine punctele forte ale masinii.Ma refer atat la motor,cutie de viteze,design,etc...As dorii sa schimb masina,de aceea m-am orientat spre noul Megane,intrucat raportul pret/calitate este cel mai avantajos.(-ESTE TIMPUL PENTRU SCHIMBARE-) Sunt curios ce schimbari a adus noua cutie de viteze in 6+1 rapoarte,ce modificari de design interior si multe altele.
Mentionez ca fac farte din "clubul Reno"
-Povestea mea se desfasoara zilnic la volanul masinii -
Doresc spor la vanzari !
Multumesc anticipat !
|
Zaborila George - Iasi |
vezi testimonial |
Zaborila George - Curtea de Arges
Buna ziua Megane! Viitoarul meu Megan, primul de altfel, va fi unul in ton cu nevoile si mofturile unui tanar, dornic sa isi petreaca viata alaturi de prieteni si familie in nenumaratele excursii, cam cum imi doresc eu. Sa pot evada de umbra orasului spre meleaguri cat mai indepartate in special din dorinta de a conduce masina mult visata. Sa ma bucur de un cosnum minim, sa stiu ca plec si ajung in siguranta datorita tuturor dotarilor de ultima generatie (chiar si inovatii), sa stiu ca iau cu mine tot ce e necesar intr-o excursie fara sa ma plang de spatiu insuficient, sa fac play-back la toate piesele preferate alaturi de un sistem audio bine gandit, care, sunt convins ca nu se va auzi distorsionat sau cu zdranganituri, sa nu-mi fie teama de micile "cratere" de pe strada cu toate ca mi-am achitat taxa de drum (rovinieta), cand asigurarea mea casco le va corecta si nu in ultimul rand sa ofer exteriorului un desing cald, optimist, sa binedispuna, sa mire si apoi sa fie premiat cu-n zambet. Renault.
|
Tricou ING Renault F1 Team |
Locurile 11 si 12. Premii speciale |
Frangulea Stefan-Alexandru - Sector 4 |
vezi testimonial |
Frangulea Stefan-Alexandru - Sector 4
Sunt fericitul posesor al unui Renault Megane II Renaultsport (RS) Formula 1 Team R26 (ouf, ce nume lung). Culoarea speciala Galben Sirius. Trecerea masinii prin dreptul unui punct fix dureaza mai putin decit rostirea numelui! Este dupa mine cea mai "involving" masina sport de partea ieftina a mercurialului auto pina la BMW M3. Modul in care se aude motorul, cum tisneste la acceleratie, cum se agata pe curbe cu diferentialul cu lunecare limitata, toate sunt extraordinare. Mai detin si alte autovehicule, inclusiv un BMW Seria 3, dar nici una nu imi aduce zimbetul pe fata si bucuria de a conduce precum Megane-ul R26.
Masina e parca destinata pentru un traseu virajat precum Bucuresti-Ploiesti-Valenii de Munte-Cheia-Sacele-Brasov, fitiit prin Brasov si la intoarcere Brasov-Predeal-Sinaia-Comarnic-Ploiesti-Bucuresti.
Masina s-a comportat extraordinar de bine pe parcursul traseului, inclusiv pe ploaie torentiala, drum cu nisip si pietris pe carosabil, denivelari decente (parca s-a mai lasat suspensia sport s-au m-am obisnuit eu cu ea).
A fost realmente un regal sa o conduc in forta pe serpentinele virajate dinainte si mai ales de dupa statiunea Cheia, drumul ala este foarte frumos si inteleg acuma de ce eram sfatuit de amicii cu Audi S3 sa fac acest drum. Soseaua e reparata perfect, varianta DN1A fiind o alternativa foarte interesanta pentru a evita aglomerata si demonetizata Vale a Prahovei.
Tinuta de drum pe serpentine este excelenta, masina tine soseaua excelent (partea pozitiva a suspensiilor sport destul de rigide) iar in curbe datorita diferentialului cu alunecare limitata (LSD) parca se agata cu niste gheare de sosea si trage tare in directia in care vreau eu sa o indrept din volan... la iesirea din curbe se poate accelera foarte tare imediat, motorul trage ca nebunul in majoritatea turatiilor, spre deosebire de BMW-ul 325xi unde acceleratia nu se reia la fel de fulminant si trebuie de cele mai multe ori sa retrogradez. Este realmente o bomba pe sosea, iar drumul dinainte si de dupa Cheia este un test excelent pentru orisice masina sport - este un fel de test al adevarului, cum au astia din UK soselele alea virajate de prin Wales (pentru cine citeste Car Magazine) . Categoric un astfel de drum este terenul predilect pt care a fost conceputa si gindita Rene Jaune...
Si acum review-ul:
Probleme:
usile laterale, hayonul si bancheta rabatabila incepusera sa scirtiie dupa 1500 km, s-a rezolvat perfect cu WD40
hayon-ul nu se inchidea bine mereu, iarasi rezolvat prin tratamentul cu WD40
scaunul recaro e fix dpdv al inaltimii => putin cam sus pt mine, in orice caz in BMW stau mai sportiv cu scaunul reglat la maximum in jos
nu are senzor de parcare pe spate nici in optiune, si pt montare ulterioara e destul de complicat sa nu stric design-ul barei spate.
unele elemente ieftine la interior (e.g. oglinda retrovizoare interna, heliomata la buton, si identica cu cea de la Logan...)
la demaraje puternice de pe loc trebuie tinut volanul ferm cu ambele miini, datorita LSD se pot induce niste efecte destul de perverse in volan care sa il vireze la maximum intr-o parte sau alta.
suspensia sport destul de dura, dar totusi relativ confortabila (avind in vedere rotile pe 18 de 235/40) - reversul e tinuta de drum excelenta.
desi scaunele recaro fata sunt piele plus alcantara, bancheta spate este textil 100 % - asa e la toate R26 si nu ai varianta de optiune
Masina este super-speciala, modul in care trage imediat ce accelerezi, cum se aude motorul inclusiv la ralanti, este innebunitor.
Este efectiv o bomba pe roti. Are si destule defecte la prima vedere si te indragostesti de ea si datorita amestecului de calitati si defecte.
Ca sa citez din opiniile unui prieten: "Masina este absolut fantastica si la un moment dat chiar credeam ca am sange in adrenalina si nu invers... Torque Steerul este sesizabil si de catre pasager si trebuie sa ai o mana foarte ferma pe volan ca sa nu o scapi de sub control. LSD-ul se chinuie din greu sa tina tot ansamblul sub control. Insonorizarea este foarte buna si motorul este absolut un deliciu. Ii plac turatiile intr-un mod greu de descris. Pur si simplu cere cere cere cere ... si intr-un final intra si limitatorul sa zica... "ho, ca nu-ti mai dau !". Depasirile sunt instantanee si de la directie, cursa scurta a schimbatorului de viteza, pana la pedala de acceleratie si cea de frana, masina te tine pur si simplu conectat. O masina mai "interactiva" decat R26-ele nu am mai vazut. Daca in BMW te poti simti oarecum "detasat". In R26 chiar nu ai cum. Soferul devine o parte din masina (punct). Se vede ce ingineri au proiectat masina asta si acum dupa ce am mers cu ea inteleg perfect de ce toata presa de specialitate o numesc hot hatchul momentului. Masina ofera incredibil de mult pentru un pret foarte rezonabil. Felicit Renault pentru proiectarea unei astfel de masini. Adrenalina pura !"
MOTOR:
EX-CEP-TIO-NAL ! Trage ca nebunul, in toate treptele si la toate turatiile, cu turbo lag foarte foarte redus, si un sunet superb al turbinei si evacuarii (element studiat de cei ce au conceput masina foarte atent se pare), urca pina in ture ca nebunul parind sa nu se mai termine, limitatorul aparind abia undeva aproape de 7,000 rpm. Sincer, ma gindeam ce bine ar prinde acest motor 2.0 turbo de 230 CP pe BMW-ul Seria 3 cu tractiune integrala, in loc de aspiratul 3.0 L6 sufocat artificial de fabrica din Munchen - si cu optiunea de a ii face chip tuning pina la 265 CP (pe care nu stiu daca o sa o aplic pe Megane, mi-e teama sa nu fie prea multa putere doar pe puntea fata, plus sa nu stric echilibrul dinamic motor-cutie-LSD-ESP).
Consumul in Bucuresti bate spre 16-17 litri la 100 km. In afara, difera foarte mult de greutatea talpii...
TRANSMISIE: foarte buna, cutie foarte rapid si placut de manevrat, combinata cu ambreiajul bine reglat face posibile niste schimbari foarte rapide de viteze. LSD-ul face minuni mai ales in curbe si pe drumurile virajate. Prietena mea a condus-o si i-a placut, a putut merge foarte bine si civilizat cu ea (spre deosebire de huliganul de mine...). La drum lung se poate usor da de la a 4-a direct a 6-a.
SUSPENSIE: suspensia e relativ rigida dar asta ajuta la excelenta stabilitate pe curbe. Nu topaie peste denivelari si nici nu scartaie, dar la viteze mici pe denivelari relativ mari te zdruncina destul de rau. Deh, trebuie un pret platit pentru tinuta de drum extraordinara din curbe. Pe denivelari trebuie tinut bine volanul cu miinile, pentru ca se poate datorita cauciucurilor joase si mari cit si LSD-ului ca o denivelare majora (de genul santurilor longituninale facute de rotile de la camioane pe centura) sa iti fure volanul si directia.
FRANARE: Excelente, franeaza foarte bine, ABS-ul a intrat pina acuma doar de citeva ori in cele citeva luni de utilizare. Totusi, dozarea frinarii la pedala e putin ciudata, pe prima parte a cursei pare sa frineze destul de putin si pe urma cind bagi piciorul mai jos masina frineaza si se opreste ca "inghetata" - necesita putina acomodare.
EXTERIOR:
mie mi se pare superb, mai ales ca am si decal-urile specifice lui R26 si vopseaua jaune sirius care e superba. am problema cu senzorii parcare spate, care lipsesc si pe care nu prea imi vine sa ii pun aftermarket sa nu stric estetica
INTERIOR: locurile din fata sunt spatioase si comode. Toate butoanele sunt relativ la indemana dar pozitia de condus fixa pe inaltime e putin cam sus dupa gustul meu, clar mai sus decit in BMW. scaunele recaro sunt destul de tari, ceea ce combinat cu suspensia rigida duce la ceva amorteala a fundului dupa un drum Bucuresti-Brasov de exemplu. Locurile din spate sunt perfect practicabile, desi nu foarte generoase, masina fiind o sportiva care poate fi folosita practic zi de zi. Foarte frumoasa ambianta bordului - combinatia alb cu rosu cu cifre mari si ace in forma de sageata.
SERVICE: Nu am avut nevoie inca sa apelez la ei, doar revizia de 1 an, totul ok
masina imi place mult de tot, si din ce in ce mai mult, daca nu as avea BMW-ul si necesitatea de a merge la intilniri/calatorii de afaceri, eu as merge tot timpul numai cu R26-le... mamei insa nu ii place, zice ca ii zdruncina rinichii...
As a passion car, not too expensive to own and run, mi se pare perfecta - asa cum altii isi iau motociclete, eu mi-am luat o bombineta sport... As mai achizitiona o masina din acest brand ? Da.
Si ca sa vedeti ca nu sunt singurul maniac Renaultsport, puteti intra pe www.renaultsport.ro
|
nechita sabin sebastian - onesti |
vezi testimonial |
nechita sabin sebastian - onesti
Buna ziua,
Ma numesc SABIN si o sa va dau o veste extraordinara. Sunt fondatorul CLUB RENAULT SPORT ( www.renaultsport.ro) si am facut/o pt ca apreciez RENAULT.
Sunt proprietarul unui RENAUL MEGANE RS din 2007 si daca intrati pe situl propus o sa vedeti cite intilniri am organizat stringind in jurul meu multi membrii.Aceasta initiativa duce ( pina la urma) la o reclama gratuita a acestei marci extraordinare. Sunt impresionat de calitatile tehnice ale acestei masini si as fi f incantat sa pot participa la acest test gratuit unde voi avea si posibilitatea sa va impartasesc pe larg munca depusa de mine pt promovarea RENAULT.
Sunt student in BUCURESTI ,ma ocup cu webdesign,administrare hosting iar situl www.renaultsport.ro este conceput si administrat integral de mine.VA MULTUMESC
|