Ai grija pe unde circuli, s-ar putea sa deranjezi vreun ministru!
In data de 17 martie 2009 a avut loc un accident auto pe bulevardul Iancu de Hunedoara. Incidentul s-a petrecut in jurul orei 19:45, iar conditiile meteo erau nefavorabile – mai exact ploua.
Dupa cum stiti, bulevardul Iancu de Hunedoara leaga Piata Victoriei de bulevardul Stefan cel Mare si este, de obicei, foarte aglomerat. Din aceasta cauza se circula in coloana pe ambele sensuri de mers.
In apropierea interesectiei bulevarului mai sus mentionat cu strada Caderea Bastiliei, un BMW E30 care se indrepta spre Calea Dorobanti a iesit din coloana pe linia de tramvai si, fie pentru ca a derapat, fie pentru ca a incercat sa vireze pentru a intra pe sensul opus, a fost surprins de un Audi A8 care venea cu viteza din directia opusa.
BMW-ul a fost lovit din lateral dreapta, iar stapul B a fost infundat pana la scaunul soferului. In urma acestei lovituri, Cristian Bercuci, soferul BMW-ului, a decedat.
Audi-ul implicat in accident nu are decat aripa dreapta fata lovita, iar soferul si pasagerul acestuia nu au fost raniti. In apropierea accidentului a oprit o masina de la SMURD care cheama in ajutor o masina de descarcerare si victima este transportata la Spitalul de Urgenta Floreasca, unde dupa tentative de resucitare fara succes, i se consemneaza decesul prin stop cardiorespirator la ora 21. Dupa SMURD, la locul accidentului au mai sosit, Politia Comunitara, Pompierii si Politia Rutiera.
Se pare ca soferul Audi-ului era agent SPP, despre care sefii acestuia au declarat ca se afla “in afara programului”. Potrivit martorilor de la fata locului, la scurt timp dupa accident, soferul a dat un telefon in urma caruia a aparut un alt Audi si a luat pasagerul sau de la fata locului. Jurnalistii de la Academia Catavencu au reusit sa afle ca pasagerul misterios al Audi-ului implicat in incident este nimeni altul decat Ilie Sarbu – ministrul Agriculturii.
Desi purtatorul de cuvant al Ministerului Agriculturii nu a recunoscut intial ca Ilie Sarbu era la bordul vehiculului implicat in accident, prezenta ministrului a fost confirmata ulterior, fara a oferi detalii suplimentare. Trecand peste tentativa de musamalizare a prezentei ministrului la locul accidentului, ajungem la musamalizarea identitatii decedatului.
Victima accidentului a fost declarata “necunoscuta” desi avea toate actele de identitate intr-o borseta care a fost gasita in autovehicul. Statutul de victima neidentificata a fost tinut pana cand acesta a fost gasit la IML de catre logodnica sa, care il cautase cu disperare. Abia la 48 de ore de la accident i s-a cerut sa identifice victima accidentului.
La scurt timp dupa incident masina a fost ridicata cu o platforma si inlaturata de la locul accidentului. Cheia de contact a BMW-ului a fost gasita si ea in interiorul borsetei mentionate mai sus. Starea masinii inainte si dupa accident poate fi observata in imaginile atasate. Prietenii si cunoscutii lui Cristian Bercuci isi amintesc cu drag de acesta si de pasiunea lui pentru BMW-uri. Acestia exclud posibilitatea ca soferul sa fi pierdut controlul automobilului.
Mi se face sila cand vad asemenea incidente. Autoritatile musamalizeaza orice “incident” ce le-ar putea leza imaginea, indiferent de pagubele suferite. Un tanar a decedat la volanul masinii sale de suflet si a fost trimis la Institutul de Medicina Legala ca un vagabond, fara identitate, desi una dintre primele obligatii ale politistilor in cazul unui accident cu victime este identificarea acestora! Dupa cum au relatat si colegii de la Academia Catavencu, indentificarea ar implica rude, prieteni si cunostinte – care ar putea face scandal si sa il “deranjeze” pe domnul ministru.
Morala acestui accident este, din pacate, tipica pentru Romania: Ai grija pe unde circuli, ai grija pe unde traversezi! Nu stii niciodata cum te calca o masina de la SPP pe trecere si apoi se muta trecerea mai incolo sau cum te loveste masina de serviciu a unui guvernant care se grabeste si apoi totul dispare ca si cum nu s-ar fi intamplat.
Pentru cei care se grabesc sa posteze un comentariu cum ca soferul BMW-ului ar fi facut curse, drift-uri sau alte nebunii prin trafic – nu uitati ca este vorba de o sosea aglomerata cu doua benzi pe sens si luati in considerare cum ar fi fost DACA ERAI TU IN LOCUL LUI?
Later Edit – masina avariata in curtea politiei (strada Logofat Udriste)
Via | AcademiaCatavencu
April 1st, 2009 la 5:59 pm
Acum doua zile tot un Audi nu a acordat prioritate unei motociclete in fata Hotel Ibis – Parlament. Masina de serviciu a unui ministru (V.Ponta).
Sunt aproape sigur ca soferul va scapa fara probleme!
In jegu’ asta de tara condus de niste talhari totul e posibil!
April 1st, 2009 la 7:32 pm
Multumesc!
April 2nd, 2009 la 12:06 am
Din titlu, titlu acuzator dealtfel, inteleg ca soferul masinii Audi ar fi vinovat. Incercarea de depasire a unei coloane sau iesirea din coloana ce este? Dumnezeu sa-l odihneasca pe Bogdan! Si atentie la NEatentie! Cat despre musamalizare ce sa mai zic, suntem considerati animale….
April 2nd, 2009 la 8:04 am
Noi trebuie sa luam atitudine… Azi unul, maine doi si tot asa
April 2nd, 2009 la 9:29 am
Atitudinea politistilor este de-a dreptul scarboasa in acest caz. Lipsa de omenie arata ce fel de animale sunt.
As spune insa si altceva… si acest caz trist ne arata cat de stupida este graba. Depasirea unei coloane pe linia de tramvai nu este doar ilegala, ci si periculoasa. Mai toti facem sportul asta din cand in cand.
Dar din felul in care e lovita masina, vina ii apartine in totalitate soferului BMW-ului. Fie ca a derapat (foarte posibil de altfel), fie ca a virat, a murit pe mana lui. Iar din modul in care e lovit BMW-ul, Audi-ul nu avea viteza foarte mare. Din pacate asta e, masinile vechi sunt adevarate sicrie pe roti.
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace, si sa ne dea si noua minte sa nu mai facem la fel, punandu-ne viata in pericol pentru 2 minute de ajuns mai devreme.
April 2nd, 2009 la 10:37 am
Articol totalmente malitios si partinitor. Dumnezeu sa il odihneasca pe cel decedat. Ce vina are automobilul Audi sau soferul acestuia? Din textul scris reiese clar ca se deplasa regulamentar. Ce importanta are ca in dreapta era Ilie Sarbu sau ca cel care conduce lucra la SPP? Daca lucra la departamentul de ingrijire a ratelor si gastelor era mai putin important? Stire data de dragul de a face rating si scandal. Nimic relevant.
April 2nd, 2009 la 12:46 pm
@Robert
Dupa cum am scris mai sus, BMW-ul era pe linia de tramvai cand a fost lovit de Audi-ul A8.
Sa presupunem ca BMW-ul era pe linia de tramvai asteptand sa faca stanga. Ce cauta Audi-ul pe linia de tramvai?
Cat despre functiile ocupate de cei din Audi – sunt indignat de modul in care a fost musamalizat totul.
Musamalizarea unui accident soldat cu o victima este relevant. Daca sunt asa de nevinovati, de ce au incercat sa ascunda totul?
April 2nd, 2009 la 1:57 pm
Nu are mare importanta daca BMW era regulamentar sau nu. Pe o strada asa de aglomerata un accident sa se soldeze cu decedati??? Inseamna ca masina cu Scarbu avea viteza foarte mare….Si inca ceva cazul trebuie anchetat foarte amanuntit, daca depasesc coloana la semafor nu cred ca e cazul ca cineva sa vina cu un Audi si sa ma omoare…cel putin asta e parerea mea.
April 6th, 2009 la 4:57 pm
Dragii mei, intamplarea face ca am vazut acel accident live. Lucrurile s-au intamplat astfel: E30-ul a plecat de la semafor din limitatore de ture, iar pe jos era ud. Traficul era redus la ora accidentului. E30-ul a plecat drept de la semafor, fiind in prima linie. Dupa aproximativ 30 de metri a intrat in derapaj, a incercat sa redreseze masina dar n-a mai reusit intrand in drift pe contrasens, de-a latul. Dinspre intersectia cu Calea Dorobantilor venea acel Audi. Nu avea viteza mare, cel mult 50-60. S-a trezit, efectiv cu BMW-ul transversal in fata lui. A franat si a urmat impactul. In urma impactului Audi-ul a ricosat pe sinele de tramvai, iar BMW-ul in stalp. Prima masina in spatele Audi-ului era o ambulanta de la SMURD iar cei din ambulanta s-au grabit sa acorde primul ajutor.
Avariile Audi-ului au fost destul de mici: bara fata, un geam de far, capota usor indoita.
BMW-ul avea doar scaunul soferului in interior, iar botul Audi-ului a intrat efectiv in masina pana la scaunul soferului. Sa nu uitam ca este vorba despre un impact lateral dintre o masina noua, cu oteluri foarte bune si o masina destul de veche. Prin urmare, nu mai vorbiti ca musamalizare sau asa ceva. Imi pare rau de baiatul din BMW dar a fost greseala lui. A plecat din limta de ture, i-a plecat usor spatele spre stanga, a contrabracat excesiv si s-a invartit.
P.S. Daca nu m-a inselat pe mine urechea, E30-ul avea motor de 6 cilindri, nu?
April 6th, 2009 la 7:48 pm
Am fost martor la acel accident. Cu parere de rau va spun ca BMW-ul a fost cel care a gresit-o grav. Cel de la volan a plecat din limita de ture. Pe jos era ud, afara erau 5 grade, iar Audi-ul chiar venea regulamentar si nu avea viteza. A franat si a intrat in laterala BMW-ului care era scapat de sub control.
Probabil ca nici acest mesaj nu va fi postat. Cel precedent era mult mai explicit in ceea ce priveste filmul evenimentelor.
April 11th, 2009 la 7:45 pm
imi e si sila knd vad astfel d comentarii:gen e30 ku 6cilndrii intra in derapaj k d: e bmw……..
In nici un kaz nu a derapat pt k dak audi avea 50-60(ma rog…..)si 100, e30-ul kiar si in drift(de-a latu skpat d sub kontrol kipurile ) nu i se reducea viteza la 0
concluzie:e30 sigur avea max 5km/h pt k aia nu e lovitura din kre se poate intelwge k bmw-u se afla in miskre, dci sigur acord4ever nu spune adevaru,si vbeste influentat d CNVA si d slabele kunostinte in BMW-uri “destul de vechi”
April 16th, 2009 la 7:48 pm
Dupa umila mea parere de sofer, o asemenea avariere nu poate fi facuta de o masina care circula cu 50-60 km la ora. Indiferent de cat de veche e masina veche. Sa nu uitam ca la BMW-uri fiarele sunt mult mai zdravene si mai groase ca la multe alte masini. Si tot din poza, atat cat se paote vedea, nu se vede urma de zgaraitura, asa cum ar ramane in cazul in care BMW-ul ar fi avut viteza mare, sau era intr-un drift. Chiar daca depasesti om coloana pe linia de tramvai, nu cred ca are cineva dreptul sa intre in tine cu viteza mare, sa te ucida si apoi sa incerce sa iti ascunda identitatea. La cata micime au ajuns unii oameni… Mi-e si scarba ca sunt din aceeasi tara cu mine.
April 23rd, 2009 la 8:40 am
Pana mai acum cateva luni omorau oamenii fara pic de jena cei de la ambasade, acum mai nou au inceput cei de la SPP sa omoare oameni fara pic de jena, rusine celor care musamalizeaza astfel de cazuri
April 27th, 2009 la 2:30 am
tind sa cred pe cel ce a vazut cu ochii lui accidentul…nu mai conteaza cine e de vina…parerea mea e ca amandoi. si cel care e vinovatul ar trebui sa dea socotteala ,in cazul acesta cel cu audi cred ca avea peste viteza legala,deci el cred ca e de vina, intradevar,nu pleci cu tractiune spate pe ud pe sine din limitare nici cand ai blocant,iar ursul asta din ce stiu eu nu avea asa ceva, dar nici durerea in p*(@ a celor de la spp nu e de trecut cu vederea,sa ne amintim cu gonesc orice ar fi ca deh au masini noi si ii scapa masina de cacaturi ….nu uitati asta….chit ca avea 50 60 pun pariu ca accelera si era pe sine sa depaseasca, plus aveti idee ce inseamna accident frontal la 40 50 la ora ?eu cred ca nu ….
April 27th, 2009 la 2:33 am
imi pare extrem de rau de baiatul care si a pierdut viata….si mai rau imi pare ca nimieni nu va fi tras la raspundere…. daia sunt trasi altii cand fura ca n-au ce sa manance efectiv…tara de cacat. noi ar trebui sa ne dam cu ursu pe circuite cand ne apuca,nu pe sine…vedeti….tot acest amalgam de romanism are niste consecinte foarte urate pe orice plan,in orice domeniu.e ca si cum ai merge in 5 pistoane dorind sa accelerezi sau ca si cum ai merge infranat….urat de tot
May 23rd, 2009 la 1:05 pm
sunt taximetrist, am mai vazut multe accidente,inclusiv cu e30,aia nu e lovitura cu 50 la ora in nici un vis ,eu am avut accident cu 60 la ora cu un logan si am intrat intr-un ford (l-am lovit exact in stilpul usii)si stiti ce avea fordul ?bandourile rupte,usa infundata 20 cm si airbagul din dreapta din scaun sarit,cei din masina cu pricina erau doar speriati,iar masina s-a rasucit la 180 grade spun ca aveam cel puti60 ca am avut colegi care la 50 la ora au facut accidente si nu le-au sarit airbag-urile si mie mi-a sarit,cred ca daca as fi in locul familiei celui din bmw as cumpara un bmw acelasi an acelasi model si l-as trimite la expertiza la un impact lateral pt. a se vedea clar ce viteza avea audi.legea spune clar esti nevinovat in cazul unui accident pe care nu l-ai provocat tu daca ai viteza maxima admisa…daca avea peste 50 e vinovat,acum stiu ca o sa sariti cu comentarii acide,dar va intreb pe cei care au avut accidente cu soferi pilosi sau sus pusi,cu functii, sa-mi spuneti ce atitudine are politia care vine la fata locului fata de dumneavoasstra sau fata de ceilalti, va trateaza de parca ati fi vinovati,chiar daca nu se uita bine la masinile implicate…si incearca cu orice fel sa alunge martorii,sau ii aleg pe cei care le convin lor,raspunsul il stiti toti in gindul vostru!!!
June 14th, 2009 la 5:35 pm
Buna ziua! Numele meu este Sonia Bercuci si sunt sora soferului din BMW..numele lui este Cristi, Cristi Bercuci (nu Bogdan). Articolul din Academia Catavencu nu a fost deloc unul partinitor. Cei care au investigat acest caz au reusit ce politia romana a incercat sa ascunda. Si ma refer aici la identitatea fratelui meu. Nu mai conteaza cine era in cealalta masina. Conteaza ca s-a produs un accident si conteaza ca imediat dupa accident au inceput sa se ascuda probe si sa se inventeze povesti. Conteaza ca un om a murit. De aceea ii rog pe toti cei care pretind ca au fost martori ai accidentului sa povesteasca doar ceea ce au vazut. Sa nu judece decat daca au dreptul asta. Un martor ar trebui sa spuna exact ce a vazut si doar ceea ce a vazut. Nu lasati comentarii rautacioase sau neadevarate pentru ca..vedeti voi…Cristi avea foarte multi prieteni si Cristi are si o familie (care nu a fost anuntata nici pana astazi de decesul fratelui meu), prieteni si familie care sufera la fiecare comentariu rautacios…