Frustrarea lui Raikkonen
Te pregatesti intens o iarna intreaga, te duci tocmai in Bahrain sa testezi cele mai noi dezvoltari, te declari multumit de performantele masinii si, in plus, esti convins ca fiablitatea monopostului este mult mai buna decat anul trecut. Apoi ajungi la prima cursa a sezonului si monopostul te tradeaza in cel mai nepotrivit moment.
Pe scurt, acestea sunt aventurile recente ale lui Kimi Raikkonen. Se pare ca nici F2008 nu este scutit de probleme de fiabilitate. O banala pompa de combustibil l-a fortat pe campionul mondial sa priveasca ultimele doua parti ale calificarilor din garajul echipei, uitandu-se cum Hamilton obtinea pole-ul in dauna unui Kubica mai bun ca niciodata.
Ce ramane de facut? Kimi ne se da batut si vrea sa lupte pentru puncte. Normal, nu s-a dat batut nici cand era la 17 puncte in spatele lui Hamilton cu doua curse inainte de final. De ce ar face-o acum? Insa marea intrebare nu este cat de motivat este Kimi, ci cat de fiabil va fi F2008 in cursa?
March 15th, 2008 la 3:59 pm
blestemele cand pleci de la cine te-a hranit si te duci la rosu ca focul crezi ca anul asta o sa mai ii surada norocul
March 15th, 2008 la 4:17 pm
Si uite asa iar se ajunge la “dependenta” de performantele masinii, iar talentul pilotului “se pierde” pe planul doi. Noroc cu tractiunea asta “manuala” care te mai face sa gresesti in curbe. In astfel de cazuri, cine e pilot adevarat se vede… cine nu, pleaca la plimbare pe aratura.
March 16th, 2008 la 12:21 pm
Sincer i-mi pare rau ptr. Kimi ,,,,,dar nici de mila nu-l pling ,, E intr-o echipa buna ,de top , a cistigat campionatu trecut, si are cea mai performanta masina daca nu egala cu cea Mcclaren ,,asa k are multe sanse in comparatie cu alti piloti ,, care doar viseaza sa concureze ptr. Ferrari .